No niin, mitäs mieltä kaupassa tällä hetkellä myytävistä vaatteista? Minusta vähän rumia kuoseja yms.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
On olleet jo pitemmän aikaa! Rumia värejä ja malleja, rätei ja lumpui. Mutta se hyvä puoli että säästyypä rahat kun ei himoita mikään uusi vaate
Sepä se. Mutta entäs, jos pitäisikin hankkia jotain siistiä syksyksi. On hankala löytää, kun ensinnäkin kankaat ovat niin heppoisia ja synteettisiä, ja toisekseen kuoseja ei voi hyväksyä.
Olen ollut huomaavinani, että Tallinnassa sisäänostajilla on parempi silmä. Tyylikkäät tallinnalaisnaiset eivät mitä tahansa ostaisikaan.
Rumia värejä ja kuoseja. Läpinäkyvillä keinokuituisilla puseroilla ja hameilla ei tee mitään.
Huonot materiaalit, mutta silti sikahinnat.
Ei kunnollisia arkivaatteita, kuten kestävistä ja pestävistä materiaaleista valmistettuja ohuempia college-puseroita, neuletakkeja, hameita ja housuja.
Yksi liike, jota en ymmärrä, on Lindex. Ne kankaat... synteettistä, ohutta, yrittävät olla jotain mutta eivät ole mitään. Hämmästyn, että ketju on vielä pystyssä.
JÄin miettimään, että olen tainnut ostaa viimeksi vaatteen kaksi vuotta sitten huhtikuulla :D Jos ei nyt alusvaatteita lasketa. Ei siis ole tuota ongelmaa.
Eiköhän ne sisäänostajat sitten tajua Suomessakin kun jätetään roikkuvat rääsyt ostamatta. Jos on pakko saada esim työasusteita siistejä, tyylikkäitä niin ei ole pitkä matka käydä Tallinnassa shoppailemassa. (jos korona salli...) Meidän paikkakunnalla on 3 vaateliikettä ja samanlaisia rumia mekkoja roikkuu niiden kaikkien ikkunassa, ei huvita edes poiketa sisälle liikkeeseen. Itse olen jo eläkkeellä nii pärjään entisillä vaatteilla, mut olisihan se kiva joskus jotain uutta piristyksekseen hankkia jos löytäisi jotain nättiä.
Ne kolme Lindex, Vero Moda ja Cubus... kaikki samanlaisia rrumia rättejä tyrkyttävät
On olleet jo pitemmän aikaa! Rumia värejä ja malleja, rätei ja lumpui. Mutta se hyvä puoli että säästyypä rahat kun ei himoita mikään uusi vaate