Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koetko ensisijaisesti olevasi suomalainen, eurooppalainen vai maailmankansalainen?

Vierailija
07.08.2020 |

Itse olen ensisijaisesti suomalainen, mutta myös hyvin identifioidun eurooppalaiseksi. Maailmalla matkatessa se eurooppalaisuus korostuu, ja olen vähemmän suomalainen ja enemmän eurooppalainen.

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen enemmän yhtäläisyyttä aasialaisiin kuin eurooppalaisiin. Suomalainen olen

Vierailija
22/77 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen minä. Muut ihmiset ovat muita ihmisiä. En ole oikein ikinä ymmärtänyt vouhkaamista johonkin kuulumisesta. Urheilujoukkueiden tai syntymämaan kannatukset ovat hiukka outoa puuhaa.

Minua kaiketi pidetään neurologisesti erilaisena.

Uniikki lumihiutale...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen olevani oululainen koska siellä asuin elämäni ensimmäiset 25 vuotta. Nyt 4 vuotta Kuopiossa, en tunne itseäni savolaiseksi.

Ehkä vähän suomalaiseksi mutta oululainen kusipäisyys ja lievä junttius minussa on ja pysyy. Enkä väitä että se olisi ylpeyden aihe.

Vierailija
24/77 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen eurooppalainen. Minulla on juuria länteen ja itään, mutta myös ensimmäisten nykysuomalaisten geenejä ( vaikka se onkin sama kuin baski).

Vierailija
25/77 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen minä. Muut ihmiset ovat muita ihmisiä. En ole oikein ikinä ymmärtänyt vouhkaamista johonkin kuulumisesta. Urheilujoukkueiden tai syntymämaan kannatukset ovat hiukka outoa puuhaa.

Uniikki lumihiutale...

Kaikki ihmiset ovat. Kuuluminen jonkun valtion kansalaiseksi on itse asiassa vain ihmisten päiden sisällä oleva harha.

Vierailija
26/77 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen olevani oululainen koska siellä asuin elämäni ensimmäiset 25 vuotta. Nyt 4 vuotta Kuopiossa, en tunne itseäni savolaiseksi.

Ehkä vähän suomalaiseksi mutta oululainen kusipäisyys ja lievä junttius minussa on ja pysyy. Enkä väitä että se olisi ylpeyden aihe.

Mistäpä ei löytyisi kusipäisiä juntteja, vaikka joka alueella onkin paikallisvivahteensa.

Vierailija
27/77 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensisijainen ensin: Suomalainen->Suomensukuinen->Valkoihoinen->Eurooppalainen->Ihminen

Vierailija
28/77 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaa edes näyttää suomen passini koska maailmalla luullaan automaattisesti kommunistiksi.

Onneksi minulla on ollut 14 vuotta

Ranskan passi.

Vierailija
29/77 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen ja annetuista vaihtoehdoista vain suomalainen.

Vierailija
30/77 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihminen ihmisten joukossa.

Vierailija
31/77 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen eurooppalainen. Minulla on juuria länteen ja itään, mutta myös ensimmäisten nykysuomalaisten geenejä ( vaikka se onkin sama kuin baski).

No nyt on kaikki kuultu. hAHHAHAHA. Vai ollaan me etnisesti suomalaiset baskeja, hahahahaha.

Vierailija
32/77 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihminen ihmisten joukossa.

Jo on ympäripyöreää ja surtullista, eikä sinulla ole juuria muka ollenkaan.

Vierailija
33/77 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uniikki lumihiutale...

Kaikki ihmiset ovat. Kuuluminen jonkun valtion kansalaiseksi on itse asiassa vain ihmisten päiden sisällä oleva harha.

Oleminen on pään sisäinen harha

Vierailija
34/77 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ensisijaosesti pleidialainen.

Vierailija
35/77 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nähtävästi poikkeava yksilö, koska olen ennen kaikkea maailmankansalainen, sitten vasta eurooppalainen ja lopuksi suomalainen. Näkisin maailman mielellään ilman mitään valtionrajoja vaikka se nyt on tietty ihan utopiaa. Selkanen vanha hippi täällä. 😁

Vierailija
36/77 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensisijaisesti eurooppalainen tässä globaalissa maailmassa.

Työ liittyy myös siihen.

Vierailija
37/77 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen nähtävästi poikkeava yksilö, koska olen ennen kaikkea maailmankansalainen, sitten vasta eurooppalainen ja lopuksi suomalainen. Näkisin maailman mielellään ilman mitään valtionrajoja vaikka se nyt on tietty ihan utopiaa. Selkanen vanha hippi täällä. 😁

Eri valtioissa on eri lait ja oikeudet - miten maailma ilman valtionrajoja toteutettaisiin?

Vierailija
38/77 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen olevani ihminen, joka elää miehen kehossa ja elää 2020-luvulla.

Vierailija
39/77 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri valtioissa on eri lait ja oikeudet - miten maailma ilman valtionrajoja toteutettaisiin?

No enkö mä just kirjottanut, että se on käytännössä utopistinen ajatus.

Vierailija
40/77 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No enkö mä just kirjottanut, että se on käytännössä utopistinen ajatus.

Kirjoitit, mutta toivoin, että olisit ehkä vienyt ajatusta eteenpäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme