Karvojenpoisto sokeroinnilla?
Siis kuinka vaikeaa/kivuliasta on sokeroida itse? Tulee kalliiksi käydä kosmetologilla niin usein...
Kommentit (6)
Mä ainakaan en ole pystynyt sokeroimaan itse. Moneenkin otteeseen yritin, mutten vaan pystynyt vetämään liuskoja pois. Kävin kuitenkin mielenkiinnosta kokeilemassa kosmetologilla, eikä se ollutkaan niin kivuliasta kun joku toinen teki sen. Mutta kallista, siitä olen samaa mieltä. Tästä ei tainnut kauheasti olla apua...
Minä kävin kuukausi sitten sokeroinnissa ja kyllä se eka kerta sattui kun olivat niin lujassa. Eilen nypin itseltäni pinseteillä karvoja yksittäin tai kaksi kerrallaan. Sekin sattui, mutta osa lähti yllättävän kivuttomasti. Nyt on häpyhuulet karvattomat, mutta kyllä niska oli tiukoilla. Sieltä ihan alhaalta ei yksin pysty kun sinne ei näe. Sain seuraavan ajan vasta kuukauden päähän ja siksi piti tehdä välihoito itse. No, säästinpä 58 euroa.
sokeroinnissa ei käytetä mitään liuskoja, kun sen tekee oikein. Hyvin pystyy tekemään itse ja ei ole mitään järkeä ostaa valmista massaa, kun itse tekee sen 5 minuutissa mikrossa ja vuoden massat maksaa euron.
Netistä löytyy hyvin ohjeita ja videoita aiheeseen.
[quote author="Vierailija" time="26.07.2013 klo 14:32"]
sokeroinnissa ei käytetä mitään liuskoja, kun sen tekee oikein. Hyvin pystyy tekemään itse ja ei ole mitään järkeä ostaa valmista massaa, kun itse tekee sen 5 minuutissa mikrossa ja vuoden massat maksaa euron.
Netistä löytyy hyvin ohjeita ja videoita aiheeseen.
[/quote]
Juuri näin. Minä en kyllä saa omasta alapäästäni mitenkään sitä vahaa nykäistyä niin, että tulisi tulostakin eikä vain helvetillinen kipu.. Joten olemme tehneet sokeroinnista miehen kanssa yhteisen harrastuksemme. Miehen homma on valmistaa tökötti ja poistaa karvat, minun vastuulleni jää irvistely, kiroilu ja kivun sietäminen. Hyvin toimii! :D
Teen itse kotona. On aika hidasta, eli varaa aikaa. Ensimmäisellä kerralla sattui paljon, parilla seuraavalla jonkun verran ja sen jälkeen ei ole enää sattunut niin paljon. Karva ehkä vähän ohentunut ja tekniikka parantunut. Minä näen ihan hyivn alapäähän, joten ei ole ongelmaa käydä sitäkin läpi. Jalkakarvoissa menee ikuisuus. Kun tekee massan itse on tosi halpaa.
partakoneella lähtee helpommin kuin sokerinpalalla