vuositulot 42.000E, pelkkä peruskoulu käytynä
onko mielestänne ok tulot pelkän peruskoulun käynneelle? Työ 3-vuorotyötä, joten vuorolisät nostavat kivasti palkkaa..
Kommentit (14)
Miehellä samat tulot kansakoulupohjalta.
joo täälläkin pelkkä peruskoulu käytynä, ihan siistissä konttorityössä olen ja vuositulot 110 000€.
Ei se aina koulutuksesta ole kyse, kunhan hommat osaa.
4. taitaa olla porvoosta kotoisin.............
Perse *peruskoulun käynyt kelapummi hiipii pois*
kertokaas mitä teette työksenne kun kerran pelkän peruskoulun käytyänne tienaatte noin hyvin.
Hankala sanoa. Veljeni ei selvittänyt edes peruskoulua, vuositulot vähän yli 120 000 e. Tosin sittemmin hän opiskeli yliopistossa.
No kertokaa nyt mitä nänä tekee työkseen, esim tuo veli, joka tienas 120000.
Niinpä, työpaikkoja ja -tehtäviä kehiin!
Eikös tuo aloittajan palkka ainakin ole aika lähellä keskituloa?
Taitavat olla pappan firmassa töissä :) Naiset tietenkin voi edetä hanurin kanssa aika pitkälle.
Tehtaassa viisivuorotyössä ja palkka noin 44 000 euroa vuodessa. Jos tekisin samaa duunia päivävuorossa niin palkka olisi huomattavasti pienempi. Olen kyllä opiskellut ammatin mutta sillä ei töitä joten tehdastyössä jo vuosia. Mitään koulutusta työhön ei tarvita sillä sen oppii vain tekemällä. Kemian teollisuus.
ap on valtiolla miesvaltaisella alalla. Ammattiani en viitis kertoa, ettei kukaan sattumalta täällä pyörivä tuttu tunnista.
Minulla on maisterin paperit, vuositulot noin 45 000 ja teen helpohkoa sisätyötä kohtuullisilla työajoilla pitkillä lomilla. Enkä vaihtaisi.
Eipä tunnu missään. peruskoulun lisäksi pelkkä lukio käytynä ja vuositulot 30 000€ ei sekään kyllä kovin pahalta kuulosta.