Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä oli juuri päättyneessä päivässä raskainta?

Vierailija
26.07.2013 |

-

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään raskainta oli auringon paahteessa odotella kuumalla bussipysäkillä lapsen kanssa bussia jota ei näy. Raskasta oli myös kävellä lapsen kanssa pitkä matka ja raskasta oli kestää taas oma huono äitiys kun ei jaksa olla kärsivällinen. Minä kiukuttelen kuin pikkulapsi ja lapsi siinä :( Päivästä tuli kuitenkin ok.

Vierailija
22/25 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2013 klo 02:13"]

Niin, ja nro 16 naureskeli mun sohvalle. Totta joka sana ja se makso ihan saatanasti, mut mitä iloa siitäkään on, kun ei oo ketään kenen kanssa sen jakaa. Vaihtaisin sen koska vaan lämpimään kainaloon, johon käpertyä.

-4

[/quote]

Kyllä, sohva oli hieno kirjallinen tehokeino ja tunnelmanluoja tarinaasi, pidin siitä kovasti. Teidän miehettömien pitäisi ehkä lukea noita kamalia Ilta-Sanomien keskusteluja, joissa ihmiset tilittävät mitä vikaa on miehissä/naisissa. Minulle ainakin tuli tosi helpottunut olo yksinäisyydestäni kun luin niitä, vaikkei se lähimmäisenrakkauden kannalta kovin terveellinen elämys ollut! -nro16

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex miehen tapaamine. En ole vieläkään päässyt yli :(

Vierailija
24/25 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastamani tappava syöpä. Olen kortisonin turvottama ja uupunut.

Vierailija
25/25 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan illan päätteeksi kuulla että joku muija oli antanut miehelleni lahjaksi tavaraa, joista miehen (firman) olisi pitänyt maksaa. Amatöörimainen yhteistyö muijan kanssa näköjään jatkuu vaikka luulin sen loppuneen. Lahjaksi ottaminen ylittää bisnesrajan. Mies on aina miellyttämässä ämmiä. Minulle voi kiroilla, mutta niille tunkeileville ämmille puhuu niin kauniisti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän