Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä oli juuri päättyneessä päivässä raskainta?

Vierailija
26.07.2013 |

-

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto ei mennyt katsastuksesta läpi ja taas pitää jostain repiä rempparahat siihen kuukaudessa :'(

Vierailija
2/25 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punttisalitreeni. Ei henkisesti mutta fyysisesti (tosin nautin siitä).

Tänään oli hyvä päivä, ei suurempia suruja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Särkyneen sydämen sirpaleiden keräily. Siihen ajatukseen totutteleminen, ettei ehkä koskaan kukaan ihana rakastu muhun.

Vierailija
4/25 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämänkin päivän eläminen ilman miestä, jonka kanssa saisi jakaa näitä tavallisia, kivoja päiviä. Näistä puuttuu puolet, kun yksin elelee :(

Vierailija
5/25 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erään ihmisen käytös sai minut hermostumaan täysin menettämään malttini. En keksinyt muutakaan keinoa kuin huutaa ja raivota että toinen tajuaisi että olen tosissani. Kyse oli periaatteista ja siitä että minua kohtaan oltiin tehty väärin.

Vierailija
6/25 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjissään pysyminen anoppilassa, toinen päivä sisätiloissa jo menossa, oma lapsi ja serkkunsa kitisevät ja riitelevät koko ajan. Hermot menee!! Vielä kaksi päivää jäljellä, ja sitten päästään kotiin täältä.

Vierailija
7/25 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oih, nelosella näköjään sama suru kuin mulla. Samanlaisia ajatuksia mulla.

Tää on aika repivää.

-5-

Vierailija
8/25 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki-

Kauhea krapula ollut kun ratkesin taas eilen juomaan. Nooh, ainakin hetkellisesti ei vituttanut laisinkaan. 

Mukulat ovat vinkuneet ja kitisseet ja tuo yksi, joka jota aviomieheksi kutsutaan on jatkanut itsensä juurruttamista sohvaan. Toki jaksanut välillä karjaista, että hiljennä kakarat. Haistatin vitut kaikella rakkaudella ja lähdin lenkille. 

Normipäivä.

Vierailija
9/25 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eksä johon törmäsin ja törmään nykyään joka toinen päivä jostain syystä... hohhoijaa

Vierailija
10/25 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa riitely ensin aamulla ja nyt illalla.

Vierailija
11/25 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se etteivät asiat juuri edistyneet...

Vierailija
12/25 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytin pari tuntia sitten kolmannen lapseni. Tulin ambulanssilla, kolme vkoa etuajassa, täysin auenneena ja istukka osittain revenneenä- verta vuotaen. Kaikki on nyt hienosti, leikkaus takana ja pieni tyttö vieressä. Ainoastaan uni kadoksissa.

Vierailija
13/25 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2013 klo 01:25"]

Synnytin pari tuntia sitten kolmannen lapseni. Tulin ambulanssilla, kolme vkoa etuajassa, täysin auenneena ja istukka osittain revenneenä- verta vuotaen. Kaikki on nyt hienosti, leikkaus takana ja pieni tyttö vieressä. Ainoastaan uni kadoksissa.

[/quote]

Voi onnea!!! :)

Vierailija
14/25 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2013 klo 00:53"]

Tää on aika repivää.

-5-

[/quote]

Tosi repivää! En kestä enää nähdä yhtään rakastunutta paria nauttimassa kesäauringosta käsi kädessä. Ja miks vitussa kaikissa elokuvissa on aina onnellinen loppu, prinsessa saa prinssinsä etc. Jos mun elämästä tehtäis elokuva, se loppuis siihen, et tuijotan tyhjään itkuisin silmin istuen design-sohvallani hiljaisuuden vallitessa YKSIN. Lopputekstien taustalla ei sois musiikki, kuuluisi ainoastaan mun lohduton itku.

-4

Vierailija
15/25 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan säväyksen toi tuo design-sohva. :D

Vierailija
16/25 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2013 klo 01:28"]

Tää on aika repivää.

-5-

[/quote]

Tosi repivää! En kestä enää nähdä yhtään rakastunutta paria nauttimassa kesäauringosta käsi kädessä. Ja miks vitussa kaikissa elokuvissa on aina onnellinen loppu, prinsessa saa prinssinsä etc. Jos mun elämästä tehtäis elokuva, se loppuis siihen, et tuijotan tyhjään itkuisin silmin istuen design-sohvallani hiljaisuuden vallitessa YKSIN. Lopputekstien taustalla ei sois musiikki, kuuluisi ainoastaan mun lohduton itku.

-4

[/quote]

Ja luhistun sukulaisten (ja joskus muidenkin) esittämien "Miksei sulla oo miestä?" -kysymysten edessä !!

Hitto kun mä en oikeesti ymmärrä sitä itekään! Yritän esittää reipasta asian suhteen vaikka oon ihan rikki.

Minkä ikäinen oot nelonen?

-5-  (37 v.)

Vierailija
17/25 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon saattaminen viimeiselle matkalle

Vierailija
18/25 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin limpparipullojen kantaminen kotiin, oi miksi niitä on ostettava liian monta kerralla ja miksen investoi sodastreamiin...

Vierailija
19/25 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2013 klo 01:25"]

[/quote]

Onnea!!!

Vierailija
20/25 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2013 klo 01:45"]

[quote author="Vierailija" time="26.07.2013 klo 01:28"]

Tää on aika repivää.

-5-

[/quote]

-4

[/quote]

Ja luhistun sukulaisten (ja joskus muidenkin) esittämien "Miksei sulla oo miestä?" -kysymysten edessä !!

Hitto kun mä en oikeesti ymmärrä sitä itekään! Yritän esittää reipasta asian suhteen vaikka oon ihan rikki.

Minkä ikäinen oot nelonen?

-5-  (37 v.)

[/quote]

Oon 28 v., ja joo, onhan mulla vielä aikaa, mutta usko alkaa hiipua. En ole koskaan ollut rakastunut eikä kukaan ole koskaan rakastanut mua. Olin tässä alkuvuoden korviani myöten ihastunut mieheen, meillä synkkasi ja uskalsin jo hieman toivoa, että nyt onnistaa, mutta mitä vielä...

Empiiristen havaintojeni perusteella kaikki parhaat miehet ovat varattuja. Ja parisuhdeasioista utelevat sukulaiset (ja muut) tunnevammaisia ääliöitä.

Niin, ja nro 16 naureskeli mun sohvalle. Totta joka sana ja se makso ihan saatanasti, mut mitä iloa siitäkään on, kun ei oo ketään kenen kanssa sen jakaa. Vaihtaisin sen koska vaan lämpimään kainaloon, johon käpertyä.

-4

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän