Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Todiste Jeesuksesta kirjassa

Vierailija
25.07.2013 |

Joskus aamuyöstä havahduin hereille. Minusta tuntui että joku katseli minua. Äkkiä pimeys alkoi oheta ja vuoteen jalkopäähän kerääntyä valoa. Se tiivistyi ja voimistui muodostaen pian kirkkaan kookkaan hahmon. Huoneen täytti ihmeellinen kokonaan hyvä tunne. Jeesus, hän se oli tiesin ilman epäilyksen häivääkään. Hän katsoi minua hyvin lempeästi. Se katse kertoi että hän oli kuullut rukoukseni, hän tiesi hätäni. (ote kirjasta hintana elämä)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes ! Mistäs mä sen saan ! Haluisin kans nähdä sen. Mistä sen Jeesuksen löytää ? Mikä sen puhelin numero on ? Faxi ? Sähköposti ? Kun ei ole minun rukoukseeni vastannnut vaikka juuri nyt kirjoitan viimeisessä hädässäni kännykälläni kun olen uppoamassa suolla!!!! Kohta henkeni lähtee !!!!!!!! Nyt olen uponnut vajaassa puolessa tunnissa vyötäröstä kaulaan asti ja vajoaminen ei näytä loppuvan vaikka rukoilen !!!! Kohta olen vainaa ! Siksi kirjoitan nyt tämän viimeisen hätäviestini koska olen turhautunut ! Kukaan ei kuule avunhuutoani ja kohta kuolen ! Ääneni ei enää kuulu koska olen huutanut apua ja kurkku aivan verellä huutamisesta. Onko tämän nyt siis päätyttävä hukkumiseeni suonsilmään !!!!!!!!. Tällähän on ilmeisesti tarkoitus että pääsen taivaaseen... Kohta tämä maanpäällinen vaellus siis on ohi. Hyväksytään nyt sitten tämä kohtalo ! Toivottavasti se taivas sitten on olemassa ja se Jeesus edes sielä vastassa ! Hyvästi maailma !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla