Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihduttamista vai itsensä huijaamista?

Vierailija
25.07.2013 |

Eksyin netissä surffaillessa tämmöiseen blogiin (http://laskitlikoon.blogspot.fi/) ja järkytys oli suuri, kun rupesin tämän naisenalun laihdutusprojektia lukemaan... Painoa on vaarallisen paljon, mutta KUUKAUDEN(??) tulos on 700g...

Mikä siinä mahtaa olla, että kun ruvetaan laihduttamaan, niin homma lähtee ihan lapasesta? Ethän sä nyt laihduttaessa voi kiskoa päivästä toiseen majoneesia, kermaa, punaista lihaa jne... Järkikin sen sanoo, että kroppa joutuu erittäin koville ja ei se paino putoa...

Karppaaminen on sitten juttu sinäänsä, itse en sitä puolla, mutta tiedän, että joillain se on toiminut... Muttei karppaaminen tosiaan ole tuo blogiesimerkki, että kovia rasvoja vaan naamariin minkä kerkiää... Itsensä huijaaminen on typerää..

Kommentit (287)

Vierailija
261/287 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha, tais bloggaajan "laihdutus" kusahtaa tältä erää. Paljon lupauksia videoista, ruokapäiväkirjoista yms. mutta mitään ei kuulu. Kaipa se kampaaja opiskelukin on sairaalloisen lihavalle raskasta ja väsyttävää. Vielä kyseleekin montako postausta jaksamme päivässä lukea :) Vastakysymys: Montako jaksat kirjoittaa (viikossa)?

Vierailija
262/287 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois kiva jos niitä postauksia tulis välillä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/287 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti eilen jos postata mut ei..

Vierailija
264/287 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa sen nyt olla, eka viikko koulua takana jne

Vierailija
265/287 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lueskin tuota blogia ja mieleen tuli, että onko blogisti ihan ymmärtänyt sitä rasvan merkitystä. Että mikä ero on huonoilla ja hyvillä, kovilla ja pehmeillä rasvoilla?

Joo-o, laihduttajan(kin) pitää huolehtia rasvan saannista. Mutta se rasva ei ole kovaa voita, majoneesia ja kovia eläinrasvoja. Sen pitäisi olla niitä pehmeitä juoksevia rasvoja, kuten öljyt, avokado, kalassa oleva rasva, kananmuna...

Siinä vaiheessa, kun kebabsalattiin pitää lisätä majoneesia tuomaan lisää rasvaa, niin mönkään mennään. 

Ja hyvin suuresti epäilen, että yksikään lääkäri tai ravintoterapeutti on tuota ruokavaliota hyväksynyt. Jos on, niin ei osaa kyllä työtänsä.

Melkein toivoisin blogistin menevän vaikka Jutan Superdietit ohjelmaan. Olisi mielenkiintoista nähdä kuinka hän selittää ruokavaliotaan Bullille...

Vierailija
266/287 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän huijattu olo. Mutta ehkä bloggaaja on lihonut eikä siksi voi päivittää blogiaan. En muuten ymmärrä miksi ne vaakakuvat on muuten niin vaikea saada laitettua?

Vierailija
267/287 |
17.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei majoneesi ole mitään kovaa rasvaa!

Vierailija
268/287 |
19.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni kai halusi vain julkimoksi! Seuraava tuksu...

Vierailija
269/287 |
25.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinköhän blogin pitäjä on hävinnyt? Kai sitä nyt ees kerran viikossa jotain ehtis laittaa? :(

Vierailija
270/287 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.07.2013 klo 22:48"]

Bloggaaja on käynyt lääkärissä joka on ottanut verikokeet, katsonut ruokapäiväkirjaa ja painopäiväkirjaa. On ilmeisesti suunnittelut tekevänsä asiasta erikseen postauksen.

Tuskinpa ulkopuolinen paine auttaa laihtumaan vaan ihan oma halu. Jos ei tykkää itsestään, se auttaa paljon.

[/quote]

Vierailija
271/287 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemmaan kyllä bloggaajaa laihdutus-urakassaan, mutta jäi kyllä mietityttämään että kuka sen sunnuntaisen herrrkullisen näköisen pizzan söi?!? Ruokapäiväkirjan mukaan bloggaaja ei sitä itse olisi syönyt palaakaan... hmmm... hieman ihmetyttää. Lisäksi lauantain aamupalalla  ja kylmäpuristettua kookosöljyä ja kuohukermaa.. siis eikö muuta? Pelkkää höttöä ja rasvaa vain... Näyttää vähän siltä että jotain jää ruokapäiväkirjan ulkopuolelle.

Vierailija
272/287 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino pysynyt tänään samassa kuin eilen (liiat mansikat syynä)

Vierailija
273/287 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi bloggaaja on ihan sekasin! ei noilla ruuilla laihduta :D

Vierailija
274/287 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se paino nyt kuitenkaan joka tapauksessa joka päivä isoja määriä laske ja homonikin vaikuttaa asiaan, että naurettavaa tämä tällainen päivittäinen raportointi ja sit kytätään onko laskenu vai ei. Siitäkin huolimatta että itse olen kyllä samaa mieltä ettei tuolla periaatteella kovin helposti laihdu.

Vierailija
275/287 |
30.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on niin surullisia juttuja. Jos hän kuvittelee karppaavansa, niin kiitos vaan että kuset meidän muiden prosessoimattoman ja terveellisen ruuan kannattajien muroihin :(  Ei, en ole lahko-karppi, muttaeipä sesilti mukavaltatunnuettä asiasta mitään tietämättömät tyhmyyttään tekevät toisten elämästä vaikeampaa....

Vierailija
276/287 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.07.2013 klo 11:56"]

Tsemmaan kyllä bloggaajaa laihdutus-urakassaan, mutta jäi kyllä mietityttämään että kuka sen sunnuntaisen herrrkullisen näköisen pizzan söi?!? Ruokapäiväkirjan mukaan bloggaaja ei sitä itse olisi syönyt palaakaan... hmmm... hieman ihmetyttää. Lisäksi lauantain aamupalalla  ja kylmäpuristettua kookosöljyä ja kuohukermaa.. siis eikö muuta? Pelkkää höttöä ja rasvaa vain... Näyttää vähän siltä että jotain jää ruokapäiväkirjan ulkopuolelle.

[/quote]

Mäkin ihmettelin noita aamupaloja, mutta ilmeisesti tuonne ruokapäiväkirjaan ei tarvitse merkata jos juo kahvia/teetä, joten olettaisin että niiden kanssa noita rasvoja vetelee...

Vierailija
277/287 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ihmetyttää toi, että mansikat olisi jotenkin huono juttu! Itselle ne ovat suurta herkkua (kyllä, olen herkuttelija) ja syön kesällä joka päivä vähintään puoli kiloa mansikoita. 

En ymmärrä yhtään tuota ajattelua, että makkaraa ja majoneesia pitäisi syödä ja sitten kieltäytyä herkuista! :O

Vierailija
278/287 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on näköjään poistanut videon, jossa laittoi rasvaa ja kermaa teehen aamupalalla. Voi kuvotus, miltä se voi maistua! 

Toivon, että hän laihtuu, mutta toivon myös, että hän löytää terveellisemmän ruokavalion. Jos kyse on ELÄMÄNTAPAremontista, niin tuollainen elämäntapa ei kyllä ole verisuonten ja sydämen kannalta hyväksi.

terv. Sydänvalvojan tytär

Vierailija
279/287 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

A) Pizza oli karppipitsaa joka oli kyllä kaikkea muuta kuin epäterveellistä. Ainut mikä sana siinä häiritsee on PIZZA. Se mielletään samantien huonoksi syötäväksi.

B) Mansikat on tottakai hyväksi! Ainut mikä siinä on ns huonoa minulle on niiden hiilihydraattimäärät, mutta siitä huolimatta olen syönyt niitä joka päivä nyt. Itse voisin vaikka tyyliin elää mansikoilla mutta se ei nyt valitettavasti käy.

C) En ole poistanut mitään videota! Kaikki mitä olen julkaissut ovat kyllä paikallaan. Miksi häpeäisin mitään? Mun teen / kahvin juonti rasvan kera on ihan normi juttu karppijutuissa.

Terv. Jenni, blogin kirjoittaja

Vierailija
280/287 |
31.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://laskitlikoon.blogspot.fi/2013/07/aamupalaa-maailman-turhin-video.html

Siinähän se video vielä tietääkseni möllöttää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän