Mistähän löytää parisuhteen? En halua olla yksin
Niin oon tässä miettiny ku ei mitään vientiä ole ja naiset ei yleensä vastaa. En ole täydellinen mies, mutta on hyviäkin piirteitä kyllä.
Kommentit (34)
Tuntee olevansa niin yksin ja ei löydy mistään kumppania ja naiset ei oikee halua nykyää tutustua ja ei vastaa viesteihin.
Mulle kelpais ihan tavallinen, mä en etsi mitää instamissiä tai mitää hoikkaa kaunotarta.
Vierailija kirjoitti:
Ja taas mennään.
Väärin.
niin miksi nykyajan naiset haluu niin täydellisiä miehiä vaan?
Vierailija kirjoitti:
Mulle kelpais ihan tavallinen, mä en etsi mitää instamissiä tai mitää hoikkaa kaunotarta.
Olisiko instamissi mieluisampi jos semmoinen sinut ottaisi?
Hienoo autoa, rahaa statusta,, komea ulkonäkö, käy salilla, semmonen mies unelmien chad.
itselläni on kaljamaha ja tukka ohentunut ikäni puolesta myös, en vain omana itsenäni oikein riitä tai kelpaa olen todennut ja huomannut, en tiedä millanen ihmeen chad pitäisi olla nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko instamissi mieluisampi jos semmoinen sinut ottaisi?
Ei vaan tavallinen nätti nainen joka on mun silmiin nätti ja pukeutuu kivasti.
Ovat naiset jotenki niin tasokkaita nykyään ja korkeasti koulutettuja, sitä olen ihmetellyt, tuntuu että on kaukana siitä mitä naiset etsii tai mimmosta miestä
No se kaljamasu viestii tissuttelusta ja vähästä liikkumisesta. Niille voisi tehdä jotain. :)
En tiiä miten tässä oikein löytää parisuhde,, kai se on itsensä tutkiskelun paikka tia jotain.
Vinkkinä kirjoitti:
No se kaljamasu viestii tissuttelusta ja vähästä liikkumisesta. Niille voisi tehdä jotain. :)
Ei se kovin iso ole ja olen ennenkin saanut mahallani naisia.
Osta koira.
Esim. Saksan paimenkoira oppii peruskomennot huomattavasti helpommin kuin nainen.
Se on aina iloinen tullessasi kotiin, toisin kuin nainen alkuhuuman mentyä ohi.
Se ei tarvitse Vuittonin laukkuja, Porche panameraa etupihalle, itse asiassa koira ei kaipaa edes koko pihaa, saat asua vuokralla missä itse haluat.
Koiraa ei tarvitse viedä lomamatkalle Dubaihin, eikä koiralla ole tarvetta kuvailla kaikkea elämäänne nettiin, eikä se ota selfieitä aina kun haluat sanoa jotakin.
Joku pieni koira, josta ei lähde yhtä paljon karvaa ja nöyhtää kuin naisesta kylppäriin karvoituksen poiston jälkeen, eikä sinun tarvitse avata viemäriä kertaan viikossa.
Ei tunnu olevan oikein mitää saumaa kun kattoo jo naisia millasia ne ovat, monet niin kauniita, ovat käyneet korkeakoulun ja elävät luksus elämää, mulla ei ole varaa ja on velkaa hitosti, ja palkkaki ei kovin iso, pärjään kyllä, on masennusta ja kaikkee, yksinäistä välillä, jotenki tuntuu olevan niin erilainen ja pahalta tuntuu kun moni nainen ainaski mulle kelpais ei toki kaikki
Tällästä se on nykyää tää elämä itellä ainaski, ei oikee naiset lähesty missään.
Kyllä kaipaisin itekki parisuhdetta en viihdy sinkkuna ja yksin myös kaipaisin jonkinlaista läheisyyttä kun on jatkuvasti yksin ja rupee miettiin kaikkee että miks on tilanne tämä kun ei se aina oo tälläinen ollut ja jotenki on niin erilainen ja sen ikänen jo että kaipais pysyvää
Ehkä se on sitten että yritän liian tasokkaita naisia tai joku mussa ei kiinnosta, onko huonot kuvat oonko epäsiisti, pitäs leikata aina parta ja ottaa uusia kuvia, hymyillä enempi. Ei naiset osota mitää kiinnostusta. On sanottu että mä olen ihan komea mies
Semmonen tavallinen about vähän nuorempi tai vanhempi tavallisen näkönen mieluiten, ei noita tinderin instamisuja en mä niille kelpaa.