Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastunut ja pulassa

Vierailija
25.07.2013 |

Apua! Olen naimisissa oleva mies ja rakastuin odottamatta vanhaan tuttavaani. Tapasimme uudelleen yhteisten tuttujen myötä harrastuksen parissa lomaillessamme. Juteltiin, kohdattiin ja galaksit räjähtivät. Ajattelin että ei siitä sen enempää seuraa mutta pidimme yhtä ja sovimme uuden tapaamisen. Valehtelin kotona ja kävin viettämässä viikonlopun hänen luonaan. Hän on eronnut, hänellä on pari lasta ja hän asuu  toisella paikkakunnalla. Välimatka on pitkä joten mitään aktiivista tästä tapailusta ei tule.

Meillä on vaimoni kanssa kaksi lasta, työt, ura ja vakiintunut elämä. Onko tässä mitään järkeä? Jotenkin toivon että tilanne selkiytyisi ja joku ratkaisu löytyy. Kotona seksi on vaniljaa ja sitä on vähän, tämän toisen kanssa paljon ja se on upeaa. Toinen tuntuu niin älykkäältä ja puhekykyiseltä, mutta miten tästä pääsee eroon?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet mies ja tulet tänne tuollaisen stoorin kanssa. Aika avutonpa olet tai todella teini.

Vierailija
22/31 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, ongelmiin on helppo ratkaisu. Kerro vaimolle tuo mitä kerroit aloituksessa, hän takuulla ratkaisee ongelmat puolestasi. Melko varmasti vaimoa ja lapsia ei enää kiinnosta olla esteenä ihanalle elämällesi, joten pääset vapaana miehenä nauttimaan ilman velvollisuuksia.

Toiseksi, et voi verrata vaimoa ja tätä ihastusta suoraan. Ajattele vaimoasi silloin, kun aikanaan ihastuit häneen ja harrastit ensimmäisiä kertoja seksiä hänen kanssaan ja vertaa sitä kuvaa tähän ihastukseen. Tai sitten kuvittelet itsesi kohtelemassa tätä uutta naista samoin kuin olet kohdellut vaimoasi ja mietit millaiseksi täydelliseksi naiseksi hän vaikkapa vuosikymmenessä kehittyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies nro 13 jatkaa.. Ei se ole sen helpompaa on sitten mies tai nainen. Tällaisessa ympäristössä voi aika vapaasti puhua tai täysin anonyymisti. Kyllä se vaan on niin, että on hyvin vaikeaa olla saman kumppanin kanssa vuosikymmeniä. Ihmiset muuttuvat, arvot muuttuvat, ajat muuttuvat jne. Moni 25 v. ihana ja suloinen nainen voi olla 40 v sietämätön ja v-mäinen riivinrauta ja toki myös toisin päin eli mieskin voi muuttua huonoon suuntaan. Mielestäni lapset tai hankasti realisoitava kallis asunto / muu omaisuus pitää monia parisuhteita kasassa. Lapsien suhteen tunnen myötätuntoa, koska he ovat syyttömiä. Tiedän kuitenkin kokemuksesta kuinka tympii mennä työpäivän jälken kotiin, jos siellä odottaa puoliso, jonka kanssa elämä on yhtä riitelyä. Meillä on vaan yksi elämä käytettävänä ja siitäkin rajallinen määrä ns laatuaikaa. Onko itsekkyyteen tässä kohdin oikeutta? Mielestäni silloin, jos uskoo todella vahvasti sen aidon onnen löytyvän uuden naisen luota. Toistaiseksi kuitenkin nauti hyvästä seksistä ja pidä matalaa profiilia kotona.

Vierailija
24/31 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 13 sanoo, että minä kyllä nauttisin tästä salasuhteesta sen ajan mitä se kestää. Suhteen toisen osapuolen kanssa on vaan oltava selvät sävelet siinä mielessä, että hänkin tietää missä mennään eli sekstaillaan vaan. Ettei rupea kuvittelemaan mitään yhteistä tulevaisuutta tms. Onhan se ihanaa päästä välillä kunnolla panemaan + tekstiviesti- ja sähköpostiseksi lisäksi... (mahd. puhelinseksi?) Eikö se tuo kotiseksiinkin vipinää? Onhan pettäminen vähän törkeää ja joku saa hirveät itkupotkuraivarit, kun lukee tällaista tekstiä mutta ei voi mitään. Ja välimatkan takia tämä suhde varmaan laantuu ihan itsestään muutamassa kuukaudessa. Mielenkiintoinen juttu.

Vierailija
25/31 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, edellinen viesti, jossa nro 13 sanoo... tarkoitan nro 16 sanoo!! Anteeksi sekoilu.

Vierailija
26/31 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudessa suhteessa seksi on aina uutta ja sitä on paljon. Olisiko se yhtä ihanaa ja olisiko sitä yhtä paljon sitten, kun uusperhe-elämäänne olisi jatkunut muutama vuosi, olisi sun ja mun ja yhteiset lapset ja kaikki hankaluudet exien kanssa...

Ero on ihan hyväksyttävä asia, jos suhteessa on pahasti jotain pielessä, kotona ei ole hyvä olla jne. Mutta jos syy on vain ihana seksi lyhyen tuttavuuden kanssa, miettisin esim. sitä, miten kerrot lapsille, että et halua enää asua heidän kanssaan vaan muutat toisen perheen luokse.

Vierailija
27/31 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuules ap, kaivapa se muna esille sieltä housuistasi ja ole mies. Eli eroa vaimostasi, ole lapsille hyvä etäisä ja harrasta sitten vaniljaseksiä niin paljon kuin sielu sietää.

Vierailija
28/31 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen seksin saamisen vuoksi ei minusta ole mitenkään kovin paha juttu, nussiminenhan on kivaa. En oikeastaan edes pidä sitä pettämisenä. En kuitenkaan itse tee näin.

Toisen tunteiden pettäminen on oikeasti pettämistä ja todella julmaa. Pitämällä yllä ihastustasi vieraaseen (kyllä, tämä on oma valintasi) satutat vaimoasi ja pahasti. Jossain vaiheessa totuus paljastuu kuitenkin. 

Tuossa on jo tarpeeksi pahaa, vielä pahempaa on se miten itsekkyydelläsi satutat lapsiasi.

Olet huono ihminen. Ilkeä.

M33

Vierailija
29/31 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tässä "toisen naisen" näkökantaa asiaan.

Keskustele tilanteesta ihastuksesi kanssa. Tee hänelle selväksi tunteesi ja epävarmuutesi tulevan suhteen. Mikäli edes harkitset vakavaa suhdetta ihastuksesi kanssa, kannattaa pohja rehelliselle ja avoimelle keskustelulle rakentaa jo heti alusta pitäen. Samalla saat kuulla, mitä ihastuksesi suhteeltanne odottaa, mika saattaa taas auttaa sinuakin päätöksen teossa. On myös erittäin tärkeää, ettet anna ihastuksesi muodostaa mielessä kuvia ruusunpunaisesta yhteisestä tulevaisuudestanne, kun itse olet vielä aivan hukassa tilanteen kanssa.

Olen kirjoitellut tässä heinäkuun aikana salasuhteen epävarmuuden aiheuttamasta tuskasta täällä palstalla "Epätoivoinen ihastus - miten pääsen elämässäni eteenpäin?" -otsikolla. Vuoden soutamisen ja huopaamisen jälkeen oma ihastukseni (siis varattu mies, minä sinkku) kertoi minulle, että haluaa jatkossa olla kanssani pelkkä ystävä. Olin tyhmänä mennyt ihastumaan erittäin syvästi tähän ystävääni ja haaveilin jo yhteisestä tulevaisuudesta. Totuuden valkeneminen satutti aivan järjettömästi ja sydämeni on nyt täysin säpäleinä.

Liikut siis vaarallisilla vesillä. Toivotan sinulle voimia ja tsemppiä. Toivottavasti saat pääsi selväksi ja tehtyä ratkaisun, johon voit olla tyytyväinen vielä vuosienkin päästä. Mitä aikaisemmin päätöksen saat tehtyä, sen parempi kaikkien kannalta. Suhteellisen varmaa kuitenkin on, että tämän sotkun jotain osapuolta tulee lopulta sattumaan.

Vierailija
30/31 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2013 klo 22:24"]

Ap, tässä "toisen naisen" näkökantaa asiaan.

Keskustele tilanteesta ihastuksesi kanssa. Tee hänelle selväksi tunteesi ja epävarmuutesi tulevan suhteen. Mikäli edes harkitset vakavaa suhdetta ihastuksesi kanssa, kannattaa pohja rehelliselle ja avoimelle keskustelulle rakentaa jo heti alusta pitäen. Samalla saat kuulla, mitä ihastuksesi suhteeltanne odottaa, mika saattaa taas auttaa sinuakin päätöksen teossa. On myös erittäin tärkeää, ettet anna ihastuksesi muodostaa mielessä kuvia ruusunpunaisesta yhteisestä tulevaisuudestanne, kun itse olet vielä aivan hukassa tilanteen kanssa.

Olen kirjoitellut tässä heinäkuun aikana salasuhteen epävarmuuden aiheuttamasta tuskasta täällä palstalla "Epätoivoinen ihastus - miten pääsen elämässäni eteenpäin?" -otsikolla. Vuoden soutamisen ja huopaamisen jälkeen oma ihastukseni (siis varattu mies, minä sinkku) kertoi minulle, että haluaa jatkossa olla kanssani pelkkä ystävä. Olin tyhmänä mennyt ihastumaan erittäin syvästi tähän ystävääni ja haaveilin jo yhteisestä tulevaisuudesta. Totuuden valkeneminen satutti aivan järjettömästi ja sydämeni on nyt täysin säpäleinä.

Liikut siis vaarallisilla vesillä. Toivotan sinulle voimia ja tsemppiä. Toivottavasti saat pääsi selväksi ja tehtyä ratkaisun, johon voit olla tyytyväinen vielä vuosienkin päästä. Mitä aikaisemmin päätöksen saat tehtyä, sen parempi kaikkien kannalta. Suhteellisen varmaa kuitenkin on, että tämän sotkun jotain osapuolta tulee lopulta sattumaan.

[/quote]

Oliko hänellä siis vaimo ja lapset vai mitä tapahtui kun teillä ei yhteinen tulevaisuus onnistunutkaan?

Vierailija
31/31 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2013 klo 22:40"]

Oliko hänellä siis vaimo ja lapset vai mitä tapahtui kun teillä ei yhteinen tulevaisuus onnistunutkaan?

[/quote]

Voit käydä lukemassa täältä koko vuodatuksen:

http://www.vauva.fi/keskustelu/3834341/ketju/epatoivoinen_ihastus_miten_paasen_elamassani_eteenpain

Yhteenveto: Ystävälläni ei ollut vaimoa tai lasta, "vain" tyttöystävä. Ystävälläni on tunteita minua kohtaan ja hän voisi nähdä meidät ihan oikeana parina, mutta myös hänen nykyinen suhteensa tyttöystävän kanssa toimii. Ystäväni ei halunnut ottaa riskiä ja jättää tyttöystäväänsä, koska ei ole mitään takeita siitä, että meidän suhteemme tulisi sitten lopulta olemaan yhtään parempi kuin hänen nykyinen parisuhteensa. Paska ajoitus siis... 

-29

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan