Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onpas tuossa kaunis kolmevitonen. Ottakaapa mallia! :)

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottaako noin koville kun miehet tykkäävät tavallisen näköisistä naisista, kuten tuo kuvan nainen?

Ei. Suurimmalla osalla on vaimona joko ruma tai harmaavarpunen. Kyllä ne eniten miesten mieleen on.

Eikö ne olekaan vain tyytyneet niihin? Helpottavaa kuulla.

Vierailija
22/37 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan tavallinen viisikymppisen näköinen talliainen. So what?

Moniko kadulla vastaantuleva saman ikäinen on yhtä hyvännäköinen?

Miksi täällä aina vähätellään kaikkea? Ette kuitenkaan oikeasti tippaakaan vähennä minkään arvoa. 🤪 Urpot. Kuinka vaikea se on noin huono itsetuntoisena kehua toista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää vähän Li anderssonilta.

Vierailija
24/37 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet sokea? :D

Tuo on aika nuoren näköinen keskiverto 35v naiseksi, vaikka ikäiseltään näyttääkin. Moni vaan huonojen elintapojen jäljiltä jo reilusti vanhemman näköinen saman ikäisenä.

Vierailija
25/37 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla parempia geenejä. Suomalaisten mongooligeenit saa naiset näyttämään vanhalta jo 20 vuotiaana.

Itse olen havainnut eri tavalla jos sukupuolia verrataan. Suomalaisilla miehillä on jo parikymppisenä, puhumattakaan 25-vuotiaana jäätävät otsarypyt. Suurimmalla osalla. Naisilla en ole samaa ilmiötä huomannut. Itselläni ei ollenkaan ryppyjä tmv näin 25-vuotiaana.

Ne on niin vihasia ja katkeria että ryppyyntyy jo ennen aikojaan :D no ei, ei kaikki miehet oo. Mut ihmetelly itekkin tota otsaryppy ilmiötä, moni 23-24v mies näyttää jo 30+v :|

Vierailija
26/37 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas outo naama tuolla naisella.

Vierailija
27/37 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivan kesän orava.

Vierailija
28/37 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moniko kadulla vastaantuleva saman ikäinen on yhtä hyvännäköinen?

Miksi täällä aina vähätellään kaikkea? Ette kuitenkaan oikeasti tippaakaan vähennä minkään arvoa. 🤪 Urpot. Kuinka vaikea se on noin huono itsetuntoisena kehua toista?

Niin, suurin osa taitaa olla huomattavasti paremman näköisiä? Nainen näyttää hieman ulkomaalaiseltakin.

Vierailija
29/37 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottaako noin koville kun miehet tykkäävät tavallisen näköisistä naisista, kuten tuo kuvan nainen?

Ei. Suurimmalla osalla on vaimona joko ruma tai harmaavarpunen. Kyllä ne eniten miesten mieleen on.

Käsittääkseni oikeasti tykkää. Kai se on sitä kun mies ei tykkää kilpailla huomiosta naisen kanssa eikä varsinkaan hävitä suosiossa. Haluaa olla itse se keskipiste. Miehethän ei pidä myöskään älykkäistä eikä hauskoista naisista. Näin sanoo ihan tutkimukset. Eli kai mies tiedostamattaan etsii huonompaansa ja viehättyy siitä.

Vierailija
30/37 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käsittääkseni oikeasti tykkää. Kai se on sitä kun mies ei tykkää kilpailla huomiosta naisen kanssa eikä varsinkaan hävitä suosiossa. Haluaa olla itse se keskipiste. Miehethän ei pidä myöskään älykkäistä eikä hauskoista naisista. Näin sanoo ihan tutkimukset. Eli kai mies tiedostamattaan etsii huonompaansa ja viehättyy siitä.

Itse olen ruma ja hoikka sekä hyväkuntoinen harmaavarpunen, eivätkä miehet todellakaan koskaan ole olleet minusta kiinnostuneita Suomessa. Joten itse ainakin todistan teoriasi vääräksi. Olen todistetusti älykäskin, mutta pidän kynttilää visusti vakan alla ja olen hiljainen ja ujo hissukka käytännössä.

Vierailija
31/37 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo. Kukaan mies ei voi olla tuota mieltä. Ap on joku nainen, joka haluaa näpäyttää niitä vähän tavallisempia vain.

Vierailija
32/37 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"t. mies"

Onko kivaa esittää miestä mammapalstalla? Minäkin esitän usein ja tunnen itseni voimaantuneeksi.

Housuissas on mammapalsta. Tämä on yleinen keskustelupalsta, vaikka aihe ei olekaan vapaa.

Täällä on SILTI vielä enemmän naisia vaikka te äijä trollit yritättekin tuhota tämänkin palstan.

eri

Vierailija
33/37 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis on ja nuoren näköinen.

Kiva nähdä luonnollisen näköinen nainen ja ilman hirveää pakkelikerrosta ja kaiken maailman lisäosia ja paikkojen pullistuksia.

Vierailija
34/37 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva nähdä luonnollisen näköinen nainen ja ilman hirveää pakkelikerrosta ja kaiken maailman lisäosia ja paikkojen pullistuksia.

Noh, pitäisi tehdä paljon muutoksia, että vastaisi sitä Suomi-standardia. Ensinnäkin hampaiden pitäisi olla pienemmät ja valkaistut. Nenän pitäisi olla kapeampi ja leuan isompi. Hiuksissa pitäisi olla joku näyttävämpi sävy ja hiusten pitäisi olla vähän lyhyemmät. Rintojen pitäisi olla noin kolme kuppikokoa isommat ja meikkiä pitäisi olla kunnon peittävä kerros.

Vierailija
35/37 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh, pitäisi tehdä paljon muutoksia, että vastaisi sitä Suomi-standardia. Ensinnäkin hampaiden pitäisi olla pienemmät ja valkaistut. Nenän pitäisi olla kapeampi ja leuan isompi. Hiuksissa pitäisi olla joku näyttävämpi sävy ja hiusten pitäisi olla vähän lyhyemmät. Rintojen pitäisi olla noin kolme kuppikokoa isommat ja meikkiä pitäisi olla kunnon peittävä kerros.

Hyh.

- mies

Vierailija
36/37 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla parempia geenejä. Suomalaisten mongooligeenit saa naiset näyttämään vanhalta jo 20 vuotiaana.

Itse olen havainnut eri tavalla jos sukupuolia verrataan. Suomalaisilla miehillä on jo parikymppisenä, puhumattakaan 25-vuotiaana jäätävät otsarypyt. Suurimmalla osalla. Naisilla en ole samaa ilmiötä huomannut. Itselläni ei ollenkaan ryppyjä tmv näin 25-vuotiaana.

Itselläni ei ole otsaryppyjä vielä 34-vuotiaana miehenä.

Eräällä saman ikäisellä kaverillani on jo ollut vuosia voimakkaat sellaiset.

Myös eräällä silloin 24-vuotiaalla puolitutulla naisella, jonka kansas vietin yön, oli tosi voimakkaat otsarypyt...kiinnitivät huomioni kun nautimme aamiaista auringossa.

Eli melko yksilöllistä on tuo

M34

Vierailija
37/37 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostavaa. Minä olen sitten varmaan Miss Universum.

T: N35