Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onpas tuossa kaunis kolmevitonen. Ottakaapa mallia! :)

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan nätti on. Mutta just katselin äitini kuvia, joissa oli viiskymppinen ja näytti aika samalta. Ite nyt 45 ja tykkään kyllä omasta ulkonäöstäni enemmän. Joten en ota mallia :)

Vierailija
2/37 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaunis on. Olen kasvonpiirteiltäni aivan eri näköinen, joten paha "ottaa mallia" siinä mielessä. Liikuntaa kyllä harrastan minäkin.

N46

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"t. mies"

Onko kivaa esittää miestä mammapalstalla? Minäkin esitän usein ja tunnen itseni voimaantuneeksi.

Vierailija
4/37 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein nätti ja varmasti hyväkuntoinen nainen olen. Itse olen lihaksikkaampi ja tykkäänkin olla vähän urheilullisemman näköinen niin en aio ottaa mallia. Viihdyn omassa nahassani, mutta kiitos kuitenkin kun välität.

Vierailija
5/37 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kropaltani muuten samaa mallia, paitsi ettei minulla ole noin lihaksikkaita käsivarsia, ja jalkani on hoikemmat. En aio ottaa mallia.

N35

Vierailija
6/37 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

*on

Vierailija
7/37 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"t. mies"

Onko kivaa esittää miestä mammapalstalla? Minäkin esitän usein ja tunnen itseni voimaantuneeksi.

Housuissas on mammapalsta. Tämä on yleinen keskustelupalsta, vaikka aihe ei olekaan vapaa.

Vierailija
8/37 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saman ikäinen ja näytän kyllä nuoremmalta kuin tuo linkin nainen. 

Vierailija
9/37 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kaunis, ei kuitenkaan taida olla ihan tuore kuva.

Vierailija
10/37 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallisen näköinen. Mikä siinä on erityistä?

Vierailija
11/37 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kropaltani muuten samaa mallia, paitsi ettei minulla ole noin lihaksikkaita käsivarsia, ja jalkani on hoikemmat. En aio ottaa mallia.

N35

Ei sillä naisella mitään lihaksia käsissä ole. Laihaläskin käsivarret.

Vierailija
12/37 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis häh? Aivan basic pirkko. Jostain landelta.

Vierailija
13/37 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla parempia geenejä. Suomalaisten mongooligeenit saa naiset näyttämään vanhalta jo 20 vuotiaana.

Vierailija
14/37 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokmevitonen on tipunen. Jos näyttää edes suunnilleen tuolta vielä vuosikymmenen vanhempana, kuten minä, nostan hattua.

Vierailija
15/37 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jooh

Vierailija
16/37 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaako noin koville kun miehet tykkäävät tavallisen näköisistä naisista, kuten tuo kuvan nainen?

Vierailija
17/37 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva että kuvasta löytyi tavallinen ja luonnollinen nainen. Vaikea kuitenkaan ottaa mallia koska olen aivan erinäköinen eikä ole mitään tarvettakaan lähteä matkimaan. Helpommin itsensä oikeastaan voisi kloonata turbohuuli-lisäke-naiseksi.

Vierailija
18/37 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallinen viisikymppisen näköinen talliainen. So what?

Vierailija
19/37 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaako noin koville kun miehet tykkäävät tavallisen näköisistä naisista, kuten tuo kuvan nainen?

Ei. Suurimmalla osalla on vaimona joko ruma tai harmaavarpunen. Kyllä ne eniten miesten mieleen on.

Vierailija
20/37 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla parempia geenejä. Suomalaisten mongooligeenit saa naiset näyttämään vanhalta jo 20 vuotiaana.

Itse olen havainnut eri tavalla jos sukupuolia verrataan. Suomalaisilla miehillä on jo parikymppisenä, puhumattakaan 25-vuotiaana jäätävät otsarypyt. Suurimmalla osalla. Naisilla en ole samaa ilmiötä huomannut. Itselläni ei ollenkaan ryppyjä tmv näin 25-vuotiaana.