Onpas tuossa kaunis kolmevitonen. Ottakaapa mallia! :)
Kommentit (37)
Ihan kaunis on. Olen kasvonpiirteiltäni aivan eri näköinen, joten paha "ottaa mallia" siinä mielessä. Liikuntaa kyllä harrastan minäkin.
N46
"t. mies"
Onko kivaa esittää miestä mammapalstalla? Minäkin esitän usein ja tunnen itseni voimaantuneeksi.
Oikein nätti ja varmasti hyväkuntoinen nainen olen. Itse olen lihaksikkaampi ja tykkäänkin olla vähän urheilullisemman näköinen niin en aio ottaa mallia. Viihdyn omassa nahassani, mutta kiitos kuitenkin kun välität.
Olen kropaltani muuten samaa mallia, paitsi ettei minulla ole noin lihaksikkaita käsivarsia, ja jalkani on hoikemmat. En aio ottaa mallia.
N35
Vierailija kirjoitti:
"t. mies"
Onko kivaa esittää miestä mammapalstalla? Minäkin esitän usein ja tunnen itseni voimaantuneeksi.
Housuissas on mammapalsta. Tämä on yleinen keskustelupalsta, vaikka aihe ei olekaan vapaa.
Olen saman ikäinen ja näytän kyllä nuoremmalta kuin tuo linkin nainen.
On kaunis, ei kuitenkaan taida olla ihan tuore kuva.
Ihan tavallisen näköinen. Mikä siinä on erityistä?
Vierailija kirjoitti:
Olen kropaltani muuten samaa mallia, paitsi ettei minulla ole noin lihaksikkaita käsivarsia, ja jalkani on hoikemmat. En aio ottaa mallia.
N35
Ei sillä naisella mitään lihaksia käsissä ole. Laihaläskin käsivarret.
Siis häh? Aivan basic pirkko. Jostain landelta.
Taitaa olla parempia geenejä. Suomalaisten mongooligeenit saa naiset näyttämään vanhalta jo 20 vuotiaana.
Kokmevitonen on tipunen. Jos näyttää edes suunnilleen tuolta vielä vuosikymmenen vanhempana, kuten minä, nostan hattua.
Ottaako noin koville kun miehet tykkäävät tavallisen näköisistä naisista, kuten tuo kuvan nainen?
Ihan kiva että kuvasta löytyi tavallinen ja luonnollinen nainen. Vaikea kuitenkaan ottaa mallia koska olen aivan erinäköinen eikä ole mitään tarvettakaan lähteä matkimaan. Helpommin itsensä oikeastaan voisi kloonata turbohuuli-lisäke-naiseksi.
Ihan tavallinen viisikymppisen näköinen talliainen. So what?
Vierailija kirjoitti:
Ottaako noin koville kun miehet tykkäävät tavallisen näköisistä naisista, kuten tuo kuvan nainen?
Ei. Suurimmalla osalla on vaimona joko ruma tai harmaavarpunen. Kyllä ne eniten miesten mieleen on.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla parempia geenejä. Suomalaisten mongooligeenit saa naiset näyttämään vanhalta jo 20 vuotiaana.
Itse olen havainnut eri tavalla jos sukupuolia verrataan. Suomalaisilla miehillä on jo parikymppisenä, puhumattakaan 25-vuotiaana jäätävät otsarypyt. Suurimmalla osalla. Naisilla en ole samaa ilmiötä huomannut. Itselläni ei ollenkaan ryppyjä tmv näin 25-vuotiaana.
Ihan nätti on. Mutta just katselin äitini kuvia, joissa oli viiskymppinen ja näytti aika samalta. Ite nyt 45 ja tykkään kyllä omasta ulkonäöstäni enemmän. Joten en ota mallia :)