Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten toimia naiskaverin ja miehen kanssa tämän jälkeen?

Ap
06.08.2020 |

Olen ollut kaveri tämän naisen kanssa kahdeksan vuotta. Ollut hyvät välit ilman draamoja ennen tätä. Tallinnan reissulla oltiin isolla porukalla. Reissun päätteeksi mieheni käveli käsi kädessä kanssani laivaterminaalilla ja huikkasi heittona naispuoliselle kaverilleni että hänellä on iso muna. Pari päivää myöhemmin mieheni sanoi että kyseinen nainen on 9 1/2 ja minä kohtalainen arvosanoilta ulkoisesti. Muita reissussa olleita ei numeroarvioinut eikä hajua miksi noin meistäkään teki. Myöhemmin naispuolinen kaveri väitti mieheni pettävän minua muiden naisten kanssa ja kyseli mieheni miehuudesta. Kerroin tämän miehelleni joka kiisti jyrkästi pettämisen ja sanoi haluavansa myös kuulla naiskaveriltani mistä perättömät väitteet tulevat. Soitin siis kaverille mieheni kanssa yhteispuhelun ja kysyttyä vastasi vaan nopeasti että "parempi ettei olla enää kavereita". Lopettiko kaveruuden jäätyä valheesta kiinni? Hän ei suostu enää selvittämään asiaa saati puhua lainkaan, katkaisi välit musta-valko-tyylillä. Puolisoni ei ole koskaan pettänyt ja on lojaali vaikka mautonta läppää kaveriporukassa välillä heittääkin. Pitäisikö antaa asian vain olla? Ollaan yli kolmekymppisinä eikä enää mitään teinejä

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sinun silmien alla kehuskelee toiselle naiselle varustuksellaan ja kehuu tämän ulkonäköä sinulle. Varmasti ehdotellut naiselle, kun nainen tietää, että pettää. Ehdottelu on pettämistä. Kaverisi halusi teistä eroon. Olet jotenkin yksinkertainen.

Vierailija
22/34 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on pettänyt, mutta taitaa olla aika öykkäri ja uhkailija. Kaveri ei halua mitään sotaa vaan perääntyy. Huomaat kyllä itse aikanaan mikä miehesi on.

Mies ei ole uhkaileva tai uhkaava. Nainen on flirttaileva luonteeltaan

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näillä näkymin kaveruus naisen kanssa ohi. Mieheni haukkuu sitä lyttyyn myös. En ole eroamassa enkä usko että pettämistä tekisi

-ap

Näin. Sun miehes on siis lipevä juntti, joka huutelee mauttomuuksia ja häiritsee naisia. Voi olla että tätä kaveriaskin toistuvasti, et vaan ole tiennyt siitä. Varmaan vongannut p siltä. Kaverisi on kyllästynyt eikä halunnut alkaa draamailemaan kanssanne. Tietenkin juntti mies nyt haukkuu sitä, ettei totuus selviä. Ja sinä uskot häntä. Et ole ansainnut kaveriasi, joten onneksi hän pääsi teistä eroon.

Tämä nainen tahollaan suhteessa eikä sinkku

-ap

Mitä tekemistä tuolla on kirjoittamani kanssa?

Mieheni ja kyseinen nainen eivät tavanneet toisiaan kuin yhteisissä porukkanäkemisissämme joissa naisen avopuoliso ollut myös mukana. Kyseisen naisen mies tiukasti naisensa vieressä koko näkemisten ajan joten flirttejä ja pettämistä ei onnistuisi

-ap

Vierailija
24/34 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytökseltään mies on kuin teini, vielä tosi mauton sellainen. Et mitenkään voi jatkaa tollasen 🤢 kanssa. Itse en ikinä suostuis katella moista.

Vierailija
25/34 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näillä näkymin kaveruus naisen kanssa ohi. Mieheni haukkuu sitä lyttyyn myös. En ole eroamassa enkä usko että pettämistä tekisi

-ap

Näin. Sun miehes on siis lipevä juntti, joka huutelee mauttomuuksia ja häiritsee naisia. Voi olla että tätä kaveriaskin toistuvasti, et vaan ole tiennyt siitä. Varmaan vongannut p siltä. Kaverisi on kyllästynyt eikä halunnut alkaa draamailemaan kanssanne. Tietenkin juntti mies nyt haukkuu sitä, ettei totuus selviä. Ja sinä uskot häntä. Et ole ansainnut kaveriasi, joten onneksi hän pääsi teistä eroon.

-ap

Mieheni ja kyseinen nainen eivät tavanneet toisiaan kuin yhteisissä porukkanäkemisissämme joissa naisen avopuoliso ollut myös mukana. Kyseisen naisen mies tiukasti naisensa vieressä koko näkemisten ajan joten flirttejä ja pettämistä ei onnistuisi

-ap

Mitä nyt huutelee munan koostaan. Varmaan lähettänyt dickpicin.

Vierailija
26/34 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on pettänyt, mutta taitaa olla aika öykkäri ja uhkailija. Kaveri ei halua mitään sotaa vaan perääntyy. Huomaat kyllä itse aikanaan mikä miehesi on.

-ap

Kyllä tuostakin voi päätellä että sen naisen vika tietenkin. Onko kotoisin Porvoosta vielä kaiken hyvän lisäksi?

Vierailija
27/34 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

-ap

-ap

Mitä nyt huutelee munan koostaan. Varmaan lähettänyt dickpicin.

Ei hän kuvaa itseään

-ap

Vierailija
28/34 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Kyllä tuostakin voi päätellä että sen naisen vika tietenkin. Onko kotoisin Porvoosta vielä kaiken hyvän lisäksi?

Vantaa

-ap

Vierailija
29/34 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä vain kiinni miehesi ja etäänny ystävästäsi. Miehesi on oikea kultakimpale. Ansaitsette toisenne.

Vierailija
30/34 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidä vain kiinni miehesi ja etäänny ystävästäsi. Miehesi on oikea kultakimpale. Ansaitsette toisenne.

Hän on näitä muutamaa roisia sanallista heittoa lukuunottamatta kultainen kumppani

-ap

Vierailija
31/34 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nuorena ollut tuossa tilanteessa, kun ystäväsi oli. Mun ystävän mies petti sitä koko ajan. Ja yritti minuakin. En enäå tapahtumien jälkeen jaksanut hengailla sen ystävän kanssa. Tää pari erosi myöhemmin. Sun miehesi on epäluotettava...

Vierailija
32/34 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nuorena ollut tuossa tilanteessa, kun ystäväsi oli. Mun ystävän mies petti sitä koko ajan. Ja yritti minuakin. En enäå tapahtumien jälkeen jaksanut hengailla sen ystävän kanssa. Tää pari erosi myöhemmin. Sun miehesi on epäluotettava...

Olen ollut mieheni kanssa yhdessä yli kymmenen vuotta. Luotan häneen ja olen tottunut hänen suorasukaiseen huumoriin

-ap

Vierailija
33/34 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis... mies sanoo sua keskiverroksi ja toinen nainen on hänen mielestään 9 1/2... lisäksi kehui miehuuttaan toiselle naiselle... ja sun mielestä hän on kultainen kumppani.

Nyt on kyllä hyvin paksut vaaleanpunaiset silmälasit päässä.

Vierailija
34/34 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot tottunut miehes kommentteihin, sä pidät miestäsi kultaisena, sä luotat....Mutta tajuatko, että todnäk muut eivät ajattele näin? Ehkä kaverisi silmät avautuivat myös sun suhteen, kun oot tuollaisen törpön kanssa eikä halua olla enää tekemisissä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kaksi