Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En aio ostaa yhden yhtä maskia.

Vierailija
06.08.2020 |

En rupea moisiin tuhlaamaan. Jos ilmaseksi jaetaan niin julkisissa voin käyttää mutta muuten en rupea! En kaupassa tms asioidessa. Hysteerikot pitäkööt rättejä suupielessä jos haluavat...

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ostin yhden, jonka voin sit laittaa, jos on pakko.

Itekki miettiny, että ostas yhen. Käyttäs sitä samaa vaa aina. Mammat olis tyytyväisiä.

Vierailija
22/44 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maxwelll kirjoitti:

Tällaisten kavereitten takia tulee maskipakko lopulta. :)

Ei sitä pakkoa niin vaan tule.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli ap kyllä me tiedetän että ootsä kyllä kova nainen nyt! Varsinainen kapinallinen!

Vierailija
24/44 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää täällä ilmoittaa, olkaa ilman maskeja.

Näin ajateltiin

Vierailija
25/44 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että tuttavapiirissäni vakavimmin tartunnan ehkäisyyn suhtautuva koulutetuimmat ihmiset. Vähän lukeneet ja yksinkertaiset pilkkaavat ja vähät välittävät.

Vierailija
26/44 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän ne maksa paljon mitään. Jos ei halua käyttää, niin sit voi olla kotona.

Ei se hinnasta ole kiinni. En muutenkaa osta mitään mitä en tarvitse.

Vierailija
27/44 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin jo kaksi mummelia bussissa juttelevan keskenään. Maskit oli leuan alla. Jututkin sitä tasoa, etten ihmetellyt, miksi noin käyttäytyivät.

Vierailija
28/44 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoo paljon ihmisen ajattelukyvystä tällainen mielipide.

Samaa mieltä. Kertoo kyllä todellisesta idioottimaisuudesta ja henkisen kasvun keskeneräisyydestä jos jossain netissä on pakko uhota kakaran tavoin että "minä en sitten maskia käytä".

Jos korona valikoisi uhrikseen vain näitä typeryyksiä, niin olisi minulle ihan sama vaikka vetäisivät viruksia sieraimiinsa 24/7, mutta kun se ei sitä tee. Tämä koronakriisi on muutenkin osoittanut meille kaikille millaisia "minäminäminä"-idiootteja maailma on pullollaan.

Vierailija
29/44 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että tuttavapiirissäni vakavimmin tartunnan ehkäisyyn suhtautuva koulutetuimmat ihmiset. Vähän lukeneet ja yksinkertaiset pilkkaavat ja vähät välittävät.

Vai niin. Minä taas väittäisin asian olevan juuri päinvastoin.

Vierailija
30/44 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Kertoo kyllä todellisesta idioottimaisuudesta ja henkisen kasvun keskeneräisyydestä jos jossain netissä on pakko uhota kakaran tavoin että "minä en sitten maskia käytä".

Jos korona valikoisi uhrikseen vain näitä typeryyksiä, niin olisi minulle ihan sama vaikka vetäisivät viruksia sieraimiinsa 24/7, mutta kun se ei sitä tee. Tämä koronakriisi on muutenkin osoittanut meille kaikille millaisia "minäminäminä"-idiootteja maailma on pullollaan.

Sinun kaltaisesi kohnottajat sulkisivat koko maailman. Myös ne paikat joissa ei ole ainuttakaan tartuntaa.

Vierailija
31/44 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona tappaa tyhmimmästä päästä. Kansa keskimäärin viisastuu.

Vierailija
32/44 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon taas huomannut, että yksinkertaiset menevät kaiken massan mukana niinkuin päättömät kanat.

33/44 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskit ovat yksinkertaisesti liian kalliita. Siksi en niitä osta

Vierailija
34/44 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon taas huomannut, että yksinkertaiset menevät kaiken massan mukana niinkuin päättömät kanat.

Saman olen huomannut.

Vierailija
35/44 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupat ja julkinen liikenne voivat ihan hyvin määrätä maskipakon, vaikka hallitukselta tulisi vain maskisuositus. Kaupalla yms. on oikeus valita, kenet asiakkaakseen ottaa, mutta syrjiä ei saa. Siinähän itket sitten, kun kauppaankaan ei ole asiaa. :)

Vierailija
36/44 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän tama yhtään senttiä en meinaa omia rahojani kuolalappu pelleilyyn laittaa.

Mary, Mary, quite contrary.

Vierailija
37/44 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupat ja julkinen liikenne voivat ihan hyvin määrätä maskipakon, vaikka hallitukselta tulisi vain maskisuositus. Kaupalla yms. on oikeus valita, kenet asiakkaakseen ottaa, mutta syrjiä ei saa. Siinähän itket sitten, kun kauppaankaan ei ole asiaa. :)

Voivat toki ja saavat valita mutta mahtavatko näin toimia? Epäilen.

Vierailija
38/44 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pienimmillä tuilla elävä ihminen joutuu pohtimaan, käyttääkö kympin ruokaan vai siihen muutaman rätin sisältävään pakettiin, niin arvatkaa ihan huviksenne kumpaan valinta mahdollisesti kallistuu. Alkaako Kela maksaa niitä toimeentulotuesta vai millä ne luulee köyhien noita rättejä kustantavan???

Ja itse en yhtäkään rättiä hanki!!

Vierailija
39/44 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi nama vastarannan kiisket eivat nyt paase USAan viela pitkaan aikaan vaikka rahaakin loytyisi.

Vierailija
40/44 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun kaltaisesi kohnottajat sulkisivat koko maailman. Myös ne paikat joissa ei ole ainuttakaan tartuntaa.

Ei vaan siksi juuri suosituksia ja sääntöjä noudatetaan, ettei jouduta siihen jouduta! Oletko oikeasti noin pirun tyhmä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme