Boikottiin koko av
Kommentit (15)
Näköjään toimii, mutta JavaScriptin kanssa minulla ei ole toiminut kertaakaan palstauudistuksen jälkeen. En viitsi enää edes kokeilla.
3
tää on kyllä niinpyllystä, ihme eteivät tee asialle mtn.. mainostajatkin tykkää kun käyttäjät ei voi palstaa käyttää =/
[quote author="Vierailija" time="24.07.2013 klo 21:41"]
kun ei prkl toimi vaikka mitä tekis!
[/quote]
Miten te saatte vastattua?
[quote author="Vierailija" time="24.07.2013 klo 21:45"]
Näköjään toimii, mutta JavaScriptin kanssa minulla ei ole toiminut kertaakaan palstauudistuksen jälkeen. En viitsi enää edes kokeilla.
3
[/quote]
Mihin sinä tarvitset JavaScriptiä. Sehän on vihonviimeinen ohjelma, melkoinen tietoturvariski.
Oho, no nyt meni läpi ekaa kertaa tänään. T. 7
Javasrcriptiä käytetään joka paikassa, ei Se mikään megariski ole muille kuin hysteerikoille.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2013 klo 22:24"]
[quote author="Vierailija" time="24.07.2013 klo 21:45"]
3
[/quote]
Mihin sinä tarvitset JavaScriptiä. Sehän on vihonviimeinen ohjelma, melkoinen tietoturvariski.
[/quote]
mistä minä saan tarkastettua, onko mulla sellanen javascript?
""Mihin sinä tarvitset JavaScriptiä. Sehän on vihonviimeinen ohjelma, melkoinen tietoturvariski."
En minä, mutta kun ne sivut, mokomat ryökäleet,
käyttävät sitä ja monet toiminnot eivät onnistu, jos se on pois käytöstä. :)
Esim. näillä sivuilla viestin lainaaminen on tehtävä käsin, jos ilman
JS:ää touhuaa. Ei siinä mitään, käy se näinkin. Kappalejako on sekin tehtävä käsin tageilla, koska enterin painalluksia ei oteta huomioon.
3
[quote author="Vierailija" time="24.07.2013 klo 22:22"]
[quote author="Vierailija" time="24.07.2013 klo 21:41"]
kun ei prkl toimi vaikka mitä tekis!
[/quote]
Miten te saatte vastattua?
[/quote] kännykällä
aloitus lähti, toimiiko vastaaminen?