Miehet: mitä mieltä tällaisesta naisvartalosta?
Kommentit (32)
Ihan ok, mutta Madonna ei miellytä.
Jotenkin käntty. Olen kyllä nainen.
Ikäisekseen upeassa kunnossa. Ikää kuitenkin jo 61v
Vierailija kirjoitti:
Tuossa kuvassa oli 47. Ei silti, on se kyllä nykyäänkin paremmassa kunnossa kuin ikäisensä naiset.
Hyvä esimerkki siitä kuinka kasvoistaan ruma nainen on todella kaunis kun vaan pitää kroppansa kunnossa. Panisin. M32v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa kuvassa oli 47. Ei silti, on se kyllä nykyäänkin paremmassa kunnossa kuin ikäisensä naiset.
Enpä ole tavannut kovinkaan montaa (jos yhtään), jolla tuollainen kroppa 47v. Oli ja on yhä upeassa kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin käntty. Olen kyllä nainen.
Käntty? Mitä se mahtaa tarkoittaa? Ja tuo kroppahan on aivan mieletön. Ei moni nainen koskaan pääsisi tuohon kuntoon, puhumattakaan siitä että hän oli 47 tuohon aikaan!
Idolini vuodesta 1981. 😍
Tosi ikä on tehnyt tehtävänsä ja siksi seinällä onkin posteri vuodelta 1987.
Liian miehekkäät, rasvattomat ja suorat reidet. Hyvässä kunnossa kyllä on, mutta ei naisellinen.
Tuo kroppa voisi olla yhtä hyvin miehen.
Vierailija kirjoitti:
Ei minun makuun. Moni varmaan tykkää
mies52v
Minäkään en lämpene.
M31
Näkyy, että on treenattu. Näin naisena sanoisin, että kaunis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies52v
Minäkään en lämpene.
M31
Pidän enemmän naisellisista. Naiset pitää tuota jonain ihmeenä. Tuollainen tulee kun vain ei pistä sokeria jatkuvasti suuhunsa.
mies52v
Varmasti nämä "miehet" täällä ovat vain kateellisia naisia, eiköhän kelpaisi lähes jokaiselle miehelle. Upea kroppa, olisipa itsellänikin
Vierailija kirjoitti:
Varmasti nämä "miehet" täällä ovat vain kateellisia naisia, eiköhän kelpaisi lähes jokaiselle miehelle. Upea kroppa, olisipa itsellänikin
Ikääntynyt, treenattu kroppa ei sytytä. Nuorekas pullukkakin on kiihottavampi. Ymmärtäisit, jos olisit mies.
Pidän pehmeämmistä, naisellisista kropista. Olen nainen, mutta pidän naisista joten kai saan vastata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikääntynyt, treenattu kroppa ei sytytä. Nuorekas pullukkakin on kiihottavampi. Ymmärtäisit, jos olisit mies.
Ei toi kovin ikääntyneeltä kropalta näytä
mies52v