mielestänne paras jäätelö?
alkoi tehdä jadea mieli ja ajattelin käydä kaupan kautta, kun pääsen töistä kotiin.
En vaan keksi, mitä jäätelöä ostaisin.
Kommentit (27)
Pantteri-tuutti, mutta se on kadonnut valikoimista. Harmi.
Minttujätski on aina hyvää, pallo ja Puffet
Itse ostin juuri Magnum Ruby ja Magnum salted caramel & glazed almonds.
Vierailija kirjoitti:
Pirkka Choco grande manteli.
ostin just 2x6kpl.
pieni vai iso? ollaan vaihdettu pieniin ettei tue kerralla syötyä ½l.
vieläkö on sitä mäntyjäätelöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ostin just 2x6kpl.
Hyvä valinta. Anna sulaa ihan inasen.
Uudet Valion Hupsis - hukkajäätelöt on jees. Itse ostin suklaapähkinäkinuskia.
On siis mukamas jotain hukkaeriä, eli ekologista. Uskon tämän olevan vain markkinointikikka.
Silti toi jäätelö oli tosi jees
Pirkka on halpaa, mutta ei se parasta ole.
Vierailija kirjoitti:
Pirkka on halpaa, mutta ei se parasta ole.
Minä olen syönyt koko kesän choco grande mantelia, koska muut eivät vain olleet yhtä hyviä. Siinä on ihana suklaa, jota on tarpeeksi, ja ihana jäätelö.
Vierailija kirjoitti:
On siis mukamas jotain hukkaeriä, eli ekologista. Uskon tämän olevan vain markkinointikikka.
Se on ihanaaaa se suklaa-pähkinä-kinuski, juuri äsken söin loput. Jännä että minä epäilin ihan samaa, siis että ei oikeasti edes ole mitään hävikkijäätelöä, kunhan satuilevat maineen toivossa. Miksi he olisivat aiemmin heittäneet roskiin jäätelöä, ihan kuin eivät olisi osanneet hyödyntää sitä vuosia sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on ihanaaaa se suklaa-pähkinä-kinuski, juuri äsken söin loput. Jännä että minä epäilin ihan samaa, siis että ei oikeasti edes ole mitään hävikkijäätelöä, kunhan satuilevat maineen toivossa. Miksi he olisivat aiemmin heittäneet roskiin jäätelöä, ihan kuin eivät olisi osanneet hyödyntää sitä vuosia sitten.
Juu, ja sitä "hukkaerää" löytyy jokaisesta marketista tuhansia paketteja. Hyvää se silti on
Vierailija kirjoitti:
Itse ostin juuri Magnum Ruby ja Magnum salted caramel & glazed almonds.
Dissatkaa nyt oikein kunnolla maku mieltymystäni, kun kerran aloititte dislikettää.
Ingman Trio laktoositon jäätelöpakkaus<3 (Makuna vanilja, mansikka ja suklaa)
Aino vadelmasuklaa ja Ben&Jerryn cookie dough. Ja mansikkaraparperi en muista keltä, mutta suomalainen valmistaja ja pikkuprk, isoja en ole nähnytkään..
Super-lakritsapuikko ja Ingmanin suklaarouhe se litran pkt.
On niitä muitakin, mutta tuossa joitakin lemppareitani.
Ja 17 lisää, että nuo mainitut Hups-hukkajädet oli ei nyt pahoja, mutta ei kyllä hyviäkään.
-17-
Ainon karpalo-kinuski, kermatoffee puikko
Classic blond chocolate -puikko. Ja Kolmen kaverin purkit, esim. pähkinä-kinuski.