Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Minäpä näpäytin myyjää"

Vierailija
24.07.2013 |

Tuli vaan mieleen kun lueskelin tuota asiakaspalveluvalitusketjua...   Olen ollut asiakaspalvelutöissä yli 10 vuotta ja onhan se asiakaspalvelu suomalaisille vaikeaa, sekä myyjille että asiakkaille. Myyjänä ollaan jäykkiä ja haluttomia palvelemaan, suomalaisille se on vaikeaa, koetaan nöyristelyksi.

Mutta olenhan toki itsekin asiakas työn ulkopuolisen ajan ja silti uskallan sanoa että asiakkaat ne vasta hukassa ovatkin. Kuningasajattelu jyllää edelleen ja se takaraivossa mennään kaupassa minä itse ja ensin ajattelun kanssa. Jos myyjä lähestyy, koetaan se tungetteluksi ja jos ei, koetaan se palveluhaluttomuudeksi. Jos myyjä ei tervehdi, johtuu se tietenkin ylimielisyydestä eikä mitenkään ole mahdollista että voi olla ettei myyjä ole vain vahingossa huomannut. Tai myyjä on tervehtinyt heti asiakkaan sisääntullessa eikä asiakas ole sitä huomannut/kuullut.

Myyjäkin on vain ihminen, jos et hymyile hampaat loistaen, asiakas tekee valituksen että myyjä oli töykeä. Sitten kun koetat seuraavalle hymyillä, saat vain mulkaisun ja kuulet kun asiakas sanoo kassalta poistuessaan puolisolleen että mikähän sitäkin vaivasi.

Myyjä kohtaa, riippuen tietenkin paikasta, kymmeniä tai satoja asiakkaita päivässä. Myös asiakkaan asenne vaikuttaa lopputulokseen.

Asenne että minähän näytän sinulle, sinä olet vain myyjä ja minä olen sentään asiakas, todennäköisesti saa vain myyjän huokaisemaan helpotuksesta kun poistut kaupasta.

Ja hei ihan oikeasti, jos myyjän epäkohteliaisuus saa asiakkaan itkemään, kannattaisi miettiä ehkä terapiaa..On todella epäilyttävää että täysin vieras ihminen voi sanoa jotain niin loukkavaa että toinen alkaa itkeä, haloo!!

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
25.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lippispainen vanha ukko haukkuu myyjan pataluhaksi ilman syyta ensin etuiltuaan kassajonossa. Ukko on juuri tullut kotoaan missa oli lyonyt ja potkinut thaikkuvaimoaan ilman syyta sekin, vaimo ei uskalla hankkia apua koska pelkaa maastakarkoitusta. Myyja on karsinyt vuosikausia pomonsa harjoittamasta tyopaikkakiusaamisesta. Nyt pomo on katsonut saavansa aihetta irtisanoa myyjan joka on yksinhuoltaja, Heilta menee asunto alta kun eivat pysty maksamaan lainaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän