Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vapaiden suuntien hengellinen väkivalta

Vierailija
24.07.2013 |

Olen luterilainen. MIeheni on helluntailaisesta kodista, mutta ei itse helluntailainen. Lapsemme on kastettu luerilaiseen kirkkoon ja saavat luterilaisen kasvatuksen. Anoppini on henkeen ja vereen helluntailainen. Minua on ruvennut vuosien varrella ärsyttämään kaikenlaiset brosyyrit, lehdet, leirikutsut jne.  joita posti meille suoltaa (anoppi pyytää niitä meille lähettämään). Lasten pitäisi myös kesällä osallistua laajaan skaalaan helluntailaisia lasten toimintoja koska "ne luterilaiset nyt ei ole mistään kotoisin". Toisin sanoen anopin mielestä olemme menossa koko perhe suoraan Helvettiin! Eikös tämä tällainen ole jo hengellistä väkivaltaa? Entäs jos me luterilaisetkin alkaisimme postitteleemaan teile vapaiden suuntien jäsenille kaikenlaista mahdollista Hare Krisnoista jehovan todistajiin. Olisiko se kivaa? Unohdin myös kertoa etten uskalla päästää lapsia yksin mummolaan koska jokainen vierailu on vain mahdollisuus tehdä käännytystyötä :(

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäisin vielä ettei meillä ryypätä, tupakoida, käytetä aineita. Kirkossa käydään ja uskossa ollaan. Vaan kun ei anopille kelpaa. Jos ei meininki mujutu niin kohta näkee lapsenlapsiaan TODELLA HARVOIN!  

Vierailija
2/2 |
24.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä miehesi on helluntalaisuudesta? Miten hän koki lapsuudessaan uskonnollisen ilmapiirin? Olen kuulemma huora ja menossa myös sinne helvettiin (helluntalaiselta kuultua). Syy tuomiostani on avioton lapsi ja vääräuskoisuuteni (luterilaisuus).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi