Tuomitsetko jos joku polttaa pilveÀ koska se helpottaa kovia kipuja?
Kommentit (221)
Vierailija kirjoitti:
Olen kokeillut k annabista ja se aiheuttaa sitÀ ettÀ nukahdan vÀlittömÀsti.
Kannaboos toimii tosiaan unilÀÀkkeenÀkin kunhan lajike on sopiva. Ja siitÀ on vÀhemmÀn haittoja kuin unilÀÀkkeistÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa valita piristÀvÀ kannobuuslajike, eikÀ vÀsyttÀvÀÀ.
No mistÀs kristuksenvitusta sen tietÀÀ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeilemalla eri lajikkeita. Indica-pohjaiset vÀsyttÀvÀt, sativa-pohjaiset piristÀvÀt. NÀin olen muistavinani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KysymÀllÀ asiaa vaikka coffee-shopin myyjÀltÀ. Jos siis kÀyttÀÀ kannabissta sellaisessa maassa jossa se on laillista.
Vierailija kirjoitti:
Miksi lisÀtÀ haitallisten aineiden saatavuutta, vaikka se olisi "vÀhiten haitallista" kun se ei kerran ole vaaratonta.
Maailmassa ei ole yhtÀkÀÀn sellaista pÀihdettÀ, ei laillista, eikÀ laitonta, joka olisi tÀysin haitaton, mutta kannabooos on vÀhÀhaittaisin.
MitÀ haittoja kannaboosius on runsaassa pÀivittÀiskÀytössÀ aiheuttanut lÀÀkekÀyttÀjille?
Jos tekee vaikkapa unilÀÀketutkimusta kannabisssslÀÀkkeestÀ, niin kannattaaa valita lajike joka piristÀÀ, jolloin voi laittaa lööppeihin, ettÀ "kannabislÀÀke ei toimi unettomuuden hoidossa". Jos taas valitsisi unettavan lajikkeen, asia oli eri tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Jos tekee vaikkapa unilÀÀketutkimusta kannabisssslÀÀkkeestÀ, niin kannattaaa valita lajike joka piristÀÀ, jolloin voi laittaa lööppeihin, ettÀ "kannabislÀÀke ei toimi unettomuuden hoidossa". Jos taas valitsisi unettavan lajikkeen, asia oli eri tavalla.
ja tutkimuksen voisi rahoittaa unilÀÀkkeitÀ valmistava lÀÀkejÀtti.
alkoholia ja lÀÀkkeitÀ valmistavat yritykset ovat ennenkin rahoittaneet huumevalistusta.
kyllÀ on kannabis vÀhÀhaittaisin joops.
pete kettu kirjoitti:
kyllÀ on kannabis vÀhÀhaittaisin joops.
NĂ€in on.
MiehellÀni oli pitkÀÀn ihan virallinen lÀÀkekannabisresepti, mutta enÀÀ sitÀ ei Suomessa saa.
Ihan yksi lysti, kunhan mun ei tarvi haistella pössyn savuja YHTĂĂN MISSĂĂN.
Mutta eihÀn se niin tule kÀymÀÀn, vaan nÀmÀ oman elÀmÀnsÀ sankarit luulevat kun laki muutetaan, ettÀ kaikki normaalit haluavat haistella heidÀn savujaan.
Jo nyt tupakoitsijat on rasittavia kus.i.pÀitÀ. Kessutellaan suoraan kauppojen ovien vieressÀ yms.
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Ihan yksi lysti, kunhan mun ei tarvi haistella pössyn savuja YHTĂĂN MISSĂĂN.
Mutta eihÀn se niin tule kÀymÀÀn, vaan nÀmÀ oman elÀmÀnsÀ sankarit luulevat kun laki muutetaan, ettÀ kaikki normaalit haluavat haistella heidÀn savujaan.
Jo nyt tupakoitsijat on rasittavia kus.i.pÀitÀ. Kessutellaan suoraan kauppojen ovien vieressÀ yms.
Zinc
No, kannabooosta voi kÀyttÀÀ myös juomina ja vaikka leivonnaisinakin, polttaminen ei ole ainoa tapa.
En tuomitse. On itseasiassa hyvÀ mitÀ useampi luopuu alkoholista ja alkaa polttamaan hatseja.
Vierailija kirjoitti:
En tuomitse. On itseasiassa hyvÀ mitÀ useampi luopuu alkoholista ja alkaa polttamaan hatseja.
Juuri nÀin.
En tietenkÀÀn tuomitse. Polttakoon kukin mitÀ haluaa ja mistÀ syystÀ vain.
Vierailija kirjoitti:
Aivan. TÀysi-ikÀisillÀ aikuisilla pitÀÀ olla rajoittamaton oikeus tehdÀ keholleen ja mielelleen mitÀ itse haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan. TÀysi-ikÀisillÀ aikuisilla pitÀÀ olla rajoittamaton oikeus tehdÀ keholleen ja mielelleen mitÀ itse haluavat.
Hormoneja saa kÀyttÀÀ ilman rangaistusta, vaikka ne ovat paljon kannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnabista vaarallisempia aineita.
Tapaan työni puolesta pÀivittÀin pilven polttelijoita sekÀ alkoholin suurkuluttajia.
Pilviveikoilta puuttuu se uho ja viha joka taas kÀnnissÀ/krapuloissa tai alkoholiviekkareissa olevalla on.
KÀytös on tÀysin normaalia, vaikka huomaan ettÀ on polteltu juuri hetki sitten.
Eli en tuomitse. Niin kauan kun ei rattiin lÀhde.
En tuomitse pössyttelijöitÀ, leppoisaa ja mukavaa sakkia.