Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Catherinen maha on noin pömpöllään vieäläkin?

Vierailija
24.07.2013 |

Anteeksi, olen lapseton, enkä tiedä näistä asioista, ystävällisesti siis kyselen. Jääkö se noin pömpölleen, kuin raskaana olisi, vielä vuorokausi synnytyksen jälkeen? Milloin se tasoittuu? 

Tuossa videota:

http://www.iltasanomat.fi/kuninkaalliset/art-1288584486171.html

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvan kun saan niin sitä on koko ajan ajatukset vauvassa. Ei ehdi miettiä miten saan vattan litteäksi. Ei todellakaan noin pystyssä ollut mitä Katella, en tiedä vaikuttiko kun mulle tehtiin sektio.

Vierailija
62/65 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2013 klo 12:37"]

Miksi on pakko synnyttää, hyi hitto ja jopa revetä? En ymmärrä, että lapsen hankkiminen on niin muka pakko, että ihan itsensä päästää lurpahtamaan ja ne kauheet kivut mitä olen kuullut.

[/quote]

Elikä haluat maailman, jossa on pelkkiä vanhuksia - tai ehkä maailman, jossa on suomalaisia vanhuksia ja loput tulevat ulkomailta? Mutta hekin synnyttävät....

Urheiljoillakin on tiedetty olevan tosi vaikeita synnytyksiä, joten kyllä se palautuminen on ihan yksilöllistä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.07.2013 klo 08:01"]

Vauvan kun saan niin sitä on koko ajan ajatukset vauvassa. Ei ehdi miettiä miten saan vattan litteäksi. Ei todellakaan noin pystyssä ollut mitä Katella, en tiedä vaikuttiko kun mulle tehtiin sektio.

[/quote]

Puhu vain puolestasi. Kyllä minä katselin peilistä jo laitoksella että mitähän ihmettä tuolle röllykälle pitää tehdä että tulisin taas ihmismäisempään kuosiin.

Mutta itsestäni huolehtiminen on ollut aina elämässäni yksi tärkeimpiä asioita. En usko että voisin olla hyvä äiti jos jättäisin itseni toissijaiseksi elämässäni. Ykkösasioita elämässä muuten sitten voi olla enemmän kuin yksi. Minulla ykkösenä ovat lapset, oma hyvinvointini ja parisuhde. Eikä ole muuten edes vaikeaa pitää nuo kaikki ykkösenä.

Vierailija
64/65 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kate on sitä tyyppiä, joka palautuu luonnostaan nopeasti entisiin mittoihin. Näytti todella onnelliselta ja kauniilta tuoreelta äidiltä. Ja aloittajalle tiedoksi että kyllä se maha synnyttäneillä tosiaan jää pömpölleen. Pisteet herttuattarelle ettei sitä peitellyt.

Vierailija
65/65 |
26.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sieltä on tulossa vielä toinen prinssi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä