Millainen mies antaa naiselle anteeksi pettämisen?
Kommentit (9)
normaali mies. nainen on moniavioinen luonnostaan.
Komppaan tokaa, ei sellaista miestä olekaan.
Naista rakastava mies. Minulla oli lyhyt sivusuhde, josta kerroin miehelleni, joka ei osannut edes epäillä mitään. Mies antoi anteeksi, on ollut hyvä ja hellä sen jälkeenkin.
Me oltiin tauolla ja panin toista miestä. Oliko se pettämistä? Mies ei ollut moksiskaan ja nykyisin olemme onnellisesti perustaneet perheen.
Petin miestäni kerran. Kysyin, miten hän kykenee antamaan anteeksi, vastaus: "Olen ajatellut, että sä ja tää meidän juttu on sen arvoista ja jotain suurempaa." Niinhän tämä taitaa olla.
Mun mies antoi. Tavallinen, raitis, mukava, savuton, urheilullinen, perhekeskeinen, välillä vähän äkkipikainen, ei aggressiivinen, ajoittain huumorintajutonkin mies. Siis ainakin tällainen antoi anteeksi.
Sellainen lassukka. Ei oikea mies jaksa mitään huoraa katsella, joku munaton rääpäle.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2013 klo 00:05"]
Me oltiin tauolla ja panin toista miestä. Oliko se pettämistä? Mies ei ollut moksiskaan ja nykyisin olemme onnellisesti perustaneet perheen.
[/quote]
Mun mies on myös perhekeskeinen, monilapsisesta perheestä, hyvin lapsirakas, urheileva, myöhään (<45v.) vakiintunut, rauhallinen, henkisesti rikas, hyväsydäminen tyyppi.
Ei sellaista olekaan.