Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vajaa 50 miehen Tinderin ikähaarukka on?

Vierailija
06.08.2020 |

Mietin tässä, että mikäköhän vajaan 50 vuotiaan miehen Tinderin ikähaarukka on? Oon nimittäin kaunis 41 vuotias nainen ja mun haarukka on 36-47 vuotiaan ja saan VAIN ja AINOASTAAN matcheja 36-39 vuotiailta. Ei yhen yhtään yli 40 miestä ole matchannut vaikka itse olen swaipannut niitä hyväkuntoisia 47 ikäisiä.

Ei siinä, kelpaa mulle nuorempikin mies mut vähän naurattaa tämä tällainen, että en kohtaa itseäni vanhempieni kanssa, mutta nuorille uroille kelpaa.

Kuka ymmärtäisi miestä 🤷‍♀️

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Livenä on parempi tutustua

Vierailija
2/23 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Mä olen vajaa (heh, heh) nelikymppinen ja olen asettanut haarukan välille 34-44. Eli noin viisi vuotta kumpaankin suuntaan. En ole laskenut mihin suuntaan laitan enemmän sydäntä ja mistä saan enemmän takaisin. Ei tässä iässä pitäisi enää iällä olla niin suurta merkitystä, mutta olen huomannut, että jos liikaa on ikäeroa kumpaan suuntaan niin sitä hankalampaa on löytää samanhenkistä seuraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, ne nyt on just niitä vajaita viiskymppisiä. Ei voi kauhalla vaatia.

Vierailija
4/23 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On naisilla ongelmat. >Olisit vain tyytyväinen. Nykynaiset haluaa nuoremman miehen, sarkasmia..

mies52v

Vierailija
5/23 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin olen tinderissä 37

m58

Vierailija
6/23 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi käytät Tinderiä? IRL toimii paremmin kuin hyvin ja miehen saa jallitettua vaikka ruokakaupassa.

Vierailija
7/23 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinä AP olet myös niiden 40+ miesten ikähaarukassa, muussa tapauksessa heidän profiilejaan ei edes näytettäisi sinulle.

Vierailija
8/23 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vajaa 50 mies jos on laadukas (hyvä työ, urheilullinen, varallisuutta), saa kauniita 30+ naisia. Tiedän itse kokemuksesta ja en treffaillut ikinä nelikymppisiä. M49

Vierailija
9/23 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Livenä on parempi tutustua

Tutustun aina ihmiseen livenä vaikka hänet löydänkin Tinderistä

Vierailija
10/23 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderhän on panoseuran hakua varten ja ikäisesi naiset eivät ole siinä mielessä miesten mielestä enää niin kiinnostavia.

Siis siksikö, että niihin kyllästytään, kun ollaan niiden kanssa jo nuorena? Koska nuoremmille miehillehän ap on kelvannut hyvin.

Vierailija
11/23 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinua ei nussiminen 36-39 v miesten kanssa kiinnosta? Tinderhän on seksiseuran hakua varten, en ymmärrä mikä on ongelma. N17v

Eihän ap sanonut, että se on ongelma vaan ihmetteli outoa logiikkaa.

Vierailija
12/23 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 37v mies jolla on jo lapsiluku täynnä niin kelpuutan maturetkin, eli ikähaarukka on 25-40

Vierailija
13/23 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vajaa 50 mies jos on laadukas (hyvä työ, urheilullinen, varallisuutta), saa kauniita 30+ naisia. Tiedän itse kokemuksesta ja en treffaillut ikinä nelikymppisiä. M49

Voisiko joku 30+ kaunis nainen kerrankin ilmoittautua ja kertoa treffailevansa laadukasta viisikymppistä. Kun en itse tiedä yhtään tapausta. Vai unohditko kertoa, että olet sokeri-isi.

Vierailija
14/23 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M43 ja viiden vuoden ikkuna kumpaankin suuntaan. Mikäli haluan kuluttaa tykkäykset, niin laitan tuon alle ja paukutan tykkäykset. Ei tule kiusausta selata potentiaalisia liian nopeaan.

Vierailija
15/23 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 37v mies jolla on jo lapsiluku täynnä niin kelpuutan maturetkin, eli ikähaarukka on 25-40

Eli kelpuutat jopa ihan 3 vuotta vahnemmat.

Vierailija
16/23 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinua ei nussiminen 36-39 v miesten kanssa kiinnosta? Tinderhän on seksiseuran hakua varten, en ymmärrä mikä on ongelma. N17v

Eihän ap sanonut, että se on ongelma vaan ihmetteli outoa logiikkaa.

Mitä outoa tuossa muka on. Jos miehet hakee vain nuorempaa naista.

Vierailija
17/23 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku 30+ kaunis nainen kerrankin ilmoittautua ja kertoa treffailevansa laadukasta viisikymppistä. Kun en itse tiedä yhtään tapausta. Vai unohditko kertoa, että olet sokeri-isi.

Et varmaan tunne kovin laadukkaita miehiä, asuvat yleensä isoissa kaupungeissa laadukkaassa talossa

Vierailija
18/23 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse 45v mies. Oman ikäiset vaikuttavat mummoilta. Haku noin 10v nuorempaan. Mitä tekisin vanhalla naisella?

Vierailija
19/23 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse 45v mies. Oman ikäiset vaikuttavat mummoilta. Haku noin 10v nuorempaan. Mitä tekisin vanhalla naisella?

AP tässä. Tätä mä haenkin. Mä näytän joltakin kolmikybäseltä ja ikää on 41. En voi olla ainoa. Siksi ei kannata vetää suodinta johonkin 32:een.

Itse lähtökohtaisesti haluaisin itseäni vanhemman miehen, kun ne vaikuttavat henkisesti aina kypsemmiltä kuin itseäni nuoremmat (vaikka ollaan kaikki jo aikuisia). Lisäksi vanhemmilla miehillä on jo vanhemmat lapsetkin, eikä mun tartte ruveta hoivaamaan joitain 5 vuotiaita isä viikolla.

Lisäksi vanhemmilla miehillä monilla on sellasta hoivaamisen halua ja mä nautin siitä, vaikka olenkin ihan itsenäinen ja kyvykäs nainen.

En sano ettei nuoremmissa olisi poikkeuksia, mutta poikkeuksetta noi mun nuoret Tinder matchit on niin komeita ja rotevia että ne on varmaan tarkoitettu vaan lainaksi, ei niistä mitään pysyvää voi syntyä miehet tuntien.

Joku kysy miks mä Tinderissä oon. Siks kun en ole mikään katupokailija enkä edes nuorena mallityttönä ollessa kokenut minkäänlaista miesten tulvaa, että olisivat kadulla ruikuttanut huomiota. Olenko sit ollut aina niin vaikeasti lähestyttävän näköinen vaikka olenkin kaunis.

Tinder on helppo ja kliininen. Laitan aikaa niihin ketkä kiinnostaa ja tapaan jos samoilla arvoilla seikkaillaan. Ja mä en etsi seksiä joten Tinder ei oo pelkkä seksinhakupalvelu.

Vierailija
20/23 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP tässä. Tätä mä haenkin. Mä näytän joltakin kolmikybäseltä ja ikää on 41. En voi olla ainoa. Siksi ei kannata vetää suodinta johonkin 32:een.

Itse lähtökohtaisesti haluaisin itseäni vanhemman miehen, kun ne vaikuttavat henkisesti aina kypsemmiltä kuin itseäni nuoremmat (vaikka ollaan kaikki jo aikuisia). Lisäksi vanhemmilla miehillä on jo vanhemmat lapsetkin, eikä mun tartte ruveta hoivaamaan joitain 5 vuotiaita isä viikolla.

Lisäksi vanhemmilla miehillä monilla on sellasta hoivaamisen halua ja mä nautin siitä, vaikka olenkin ihan itsenäinen ja kyvykäs nainen.

En sano ettei nuoremmissa olisi poikkeuksia, mutta poikkeuksetta noi mun nuoret Tinder matchit on niin komeita ja rotevia että ne on varmaan tarkoitettu vaan lainaksi, ei niistä mitään pysyvää voi syntyä miehet tuntien.

Joku kysy miks mä Tinderissä oon. Siks kun en ole mikään katupokailija enkä edes nuorena mallityttönä ollessa kokenut minkäänlaista miesten tulvaa, että olisivat kadulla ruikuttanut huomiota. Olenko sit ollut aina niin vaikeasti lähestyttävän näköinen vaikka olenkin kaunis.

Tinder on helppo ja kliininen. Laitan aikaa niihin ketkä kiinnostaa ja tapaan jos samoilla arvoilla seikkaillaan. Ja mä en etsi seksiä joten Tinder ei oo pelkkä seksinhakupalvelu.

Mätsäsin Tinderissä ollessani usean 40+ ikäisen tosi nätin naisen kanssa mutta kun samalla tyrkyllä oli liura alle 35v kaunotarta niin en lopulta ikinä näitä vanhempia tavannut. Hyvässä asemassa oleva lähes viisikymppinen mies on haluttu deitti :) M48

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän