Vajaa 50 miehen Tinderin ikähaarukka on?
Mietin tässä, että mikäköhän vajaan 50 vuotiaan miehen Tinderin ikähaarukka on? Oon nimittäin kaunis 41 vuotias nainen ja mun haarukka on 36-47 vuotiaan ja saan VAIN ja AINOASTAAN matcheja 36-39 vuotiailta. Ei yhen yhtään yli 40 miestä ole matchannut vaikka itse olen swaipannut niitä hyväkuntoisia 47 ikäisiä.
Ei siinä, kelpaa mulle nuorempikin mies mut vähän naurattaa tämä tällainen, että en kohtaa itseäni vanhempieni kanssa, mutta nuorille uroille kelpaa.
Kuka ymmärtäisi miestä 🤷♀️
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vajaa 50 mies jos on laadukas (hyvä työ, urheilullinen, varallisuutta), saa kauniita 30+ naisia. Tiedän itse kokemuksesta ja en treffaillut ikinä nelikymppisiä. M49
Voisiko joku 30+ kaunis nainen kerrankin ilmoittautua ja kertoa treffailevansa laadukasta viisikymppistä. Kun en itse tiedä yhtään tapausta. Vai unohditko kertoa, että olet sokeri-isi.
Itse tunnen kyllä hoitaja-lääkäri-pariskuntia. Ja joskus se hoitaja saattaa olla alle kolmekymppinenkin.
Erästä miestuttavaa lainaten, helpompi on iskeä viisikymppisenä 20v nainen kuin 30v. Löytyy noita ihan liikaakin. Miehet menee sekaisin tuosta ja tästä ajasta.
Jos on vähääkään tasokkaampi mies, niin kyllähän se varmasti late-kakskymppisistä mid-kolmekymppisiin hakee niin kuin suuri osa muistakin miehistä. Silloin nainen on vielä nuorehko, mutta kuitenkin vähän kypsempi kuin pikkutyttö.
Itse tunnen kyllä hoitaja-lääkäri-pariskuntia. Ja joskus se hoitaja saattaa olla alle kolmekymppinenkin.