Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uuden mahdollisen kumppanin määrittelemät kummalliset asiat, joita naisen "ei kuulu tehdä"

Vierailija
06.08.2020 |

Seurustelusta ei ole "virallisesti" sovittu mutta mies on muuten kaikin puolin mukava ja fiksu.

Hänen luonaan olen huomannut että on asioita joita hän ei halua minun tekevän. Hän lämmitti saunaa ja ajattelin auttaa hakemalla halkoja. Se on kuulemma miesten työ eikä halunnut minun tekevän enää niin. Samoin kun hän sytytti grillin ja lähti lisää hiiliä hakemaan, laitoin jo lihat grilliin. Sekin on kuulemma miesten työ ja pyysi voisinko sen sijaan tehdä salaatin ja kattaa pöydän. Lainasin miehen peräkärryä, että saan vietyä kotoani ylijääneitä rojuja kaatopaikalle, mutta hän halusi ehdottomasti ajaa, koska nainen ei oikein voi ajaa autoa peräkärryn kanssa.

Olisiko tuollaiset jutut teille turn-off? Ei kuitenkaan mitenkään vihaisesti näitä juttuja sano tai tee.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilepa onko vastaan sanominen noihin kummallisiin asioihin sellainen juttu, jota naisen ei kuulu tehdä.

Vierailija
2/5 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva satu, Hermiina. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko parempi, että hän antaisi sinun tulevaisuudessa tehdä sekä miesten-, että naistentyöt?

Vierailija
4/5 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kohdassa se mies oli mukava ja fiksu? Siinä se vastaus sinulle...

Vierailija
5/5 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat miehen hoitaa, jos hänelle on niin tärkeitä erilliset Miesten Työt.

Mutta ala samanaikaisesti odottamaan, että mies tekisi puolet myös ”sinun” hommistasi, kommentoiden asiaa vain, että itsellesi ei ole niin väliksi erotella naisten ja miesten töitä. :D

Tehkööt sitten 75% jos haluaa joitain osa-alueita omia.