Tanssii Tähtien Kanssa 2020 -kilpailijoiden julkistustilaisuus
Syksyn TTK-tähtiparit julkistetaan 13:30, veikataan keitä on mukana!
Täällä voi seurata livenä osallistujien paljastusta:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/41f22c81-0ba3-49fd-9fe4-4eaa83…
Kommentit (157)
Vierailija kirjoitti:
Eli syksyllä katsomossa nähdään ainakin Chachi ja Jari Sarasvuo.
Jukkahan sanoi, että tietenkin Chachi ja myös vauva tulevat katsomaan ja vauva ehkä jopa tanssilattiallekin... Mitä se käytännössä sitten tarkoittaakin. Sarasvuota olen inhonnut aina, kuten myös vaimoaan hemohessu-Virpiä. Saisi Virpi pudota mahdollisimman nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vappu on kyllä ammattitaitoinen juontaja. Niin kova kokemus ja taito ja itseluottamus, pystyy toimimaan luontevasti ja sujuvasti vaikka pommi räjähtäisi kesken kuvausten. Kun on hänellä homma hanskassa kykenee hän myöskilpailijat kohtaamaan ja antamaan heille tilaa. Miellyttävää katsojalle,kun ei tarvitse jännittää juontajan pärjäämistä.
Onkos Vappu eksynyt vauvapalstalle itseään kehumaan, vai mistä mahtaa johtua nämä perättäiset kehuviestit... Itse pidän muuten ko. ohjelmasta, mutta tämä Vappu kyllästyttää todella pahasti. Ei vain jaksa sitä samaa naamaa joka ikinen vuosi tuossa sarjassa ja ties kuinka monessa muussakin sarjassa. Ja ammattitaito on kyllä mielestäni kaukana siitä ihmisestä... Muistan sen aina siitä, että juonsi ennen jotain jonninjoutavia chatteja. Siihen se sopi kuin nenä päähän, kun eihän hänellä käsittääkseni mitään koulutusta ole.
Ei pystynyt kattomaan Ruudulta, kun jokaisen laulun jälkeen tuli n. kymmenen mainoksen katko. Ja vaikka yleensä hyväksyn hyvinkin, että rahalla saa, niin tuo oli jo liikaa .
Annan ja olavin laulu alussa oli kiva :)
Vierailija kirjoitti:
Ei pystynyt kattomaan Ruudulta, kun jokaisen laulun jälkeen tuli n. kymmenen mainoksen katko. Ja vaikka yleensä hyväksyn hyvinkin, että rahalla saa, niin tuo oli jo liikaa .
Annan ja olavin laulu alussa oli kiva :)
Hups, väärä ohjelma :D
Huono taso. Porin yökerhojonojen etuilija Nikke "ettekö te tiedä kuka minä olen" Hagman.
Sitten "hauska" keski-ikäinen keppostelija. Joo ne sen jutut oli hauskoja pari ensimmäistä vuotta mutta nykyään niin väsynyttä.
Kolmantena joku tusinavloggaaja joka kuvittelee olevansa uniikki lumihiutale mutta joka ei taida osata päättää haluaako näyttää Kiira Korvelta vai Sara Parikalta.
Olispa mukana Martina, Sofia tai Maisa. Sitten Aki tai Rita.
Vierailija kirjoitti:
Olispa mukana Martina, Sofia tai Maisa. Sitten Aki tai Rita.
No enpä haluaisi yhtäkään noista kananaivoisista lokeista katsella siinä ohjelmassa. Ja Aki ja Rita taas on niin nähty ja naamat kuluneet ihan samaan tapaan, kuin tällä Vappu Pimiällä, että sen puolesta en heitäkään jaksaisi katsella. Sauli Koskinen sen sijaan voisi sopia tuohon ohjelmaan kuin nenä päähän. Sehän voitti sen yhden luisteluohjelman, niin luultavasti pärjäisi hyvin tuossakin. Olen ihmetellyt, kun se ei ole siinä vielä ollut.
ymmärrän että suomi on pieni maa ja naamoja vähän, mutta samat naamat joka kisassa ja realitv ja tietokilpailussa kanavalta toiselle. niinpä en niitä enää mitään katsokaan. hmmm peruutan vähän ... leppilampea voisi katsella, on hyvä juontava, luonteva ja tilanteen tasalla kävi mitä vaan ..
Vierailija kirjoitti:
ymmärrän että suomi on pieni maa ja naamoja vähän, mutta samat naamat joka kisassa ja realitv ja tietokilpailussa kanavalta toiselle. niinpä en niitä enää mitään katsokaan. hmmm peruutan vähän ... leppilampea voisi katsella, on hyvä juontava, luonteva ja tilanteen tasalla kävi mitä vaan ..
Juu Leppilampea minäkin katselen mielelläni, kun on sentään ihan hyvännäköinenkin noiden muiden ominaisuuksien lisäksi, ei ole ärsyttävä ja kyllästyttävä. On kouluttautunutkin alalle, niin ammattitaito näkyy ja on ihan toista luokkaa, kuin tällä chattiemäntä-Vapulla. Se ihmetyttää, etteivät noiden ohjelmien tuottajat sun muut näytä ymmärtävän, että katsojat kaipaisivat välillä muitakin naamoja kuin iän ikuinen Vappu. Pitäisi antaa muillekin alan ihmisille mahdollisuus, eikä pitää sitä yhtä kehäraakkia hössöttämässä ja räkättämässä joka ohjelmassa. Ihan luonnollista, että katsojia alkaa kyllästyttämään. Vapullekin tekisi hyvää ottaa vaikka ihan muutaman vuoden tauko (tai mielellään vaikka lopullisen..) televisio-ohjelmista ja keskittyä joihinkin vähemmän julkisiin hommiin välillä.
Mä oon monta kertaa ihmetellyt, että eikö noita linssiluteita yhtään häiritse, että oma naama on joka paikassa. Oli se kassajonon naistenlehti tai joka toinen tv-ohjelma.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon monta kertaa ihmetellyt, että eikö noita linssiluteita yhtään häiritse, että oma naama on joka paikassa. Oli se kassajonon naistenlehti tai joka toinen tv-ohjelma.
🤑💰💰💳💸💶
Haloo, jos on ammatiltaan juontaja, niin totta kai sitä haluaa vetää primetimeä!
En ihan hiffaa mitä Jesse Markin tekee tuolla. Tai ehkä ymmärrän jos tekee ihan puhtaasti raha mielessä: naama tulee isolle yleisölle tutuksi ja saa koronan perumien keikkojen sijaan korvausta kuvaksista.
Mutta silti! Fiksu jätkä ja lahjakas artisti menee keekoilemaan formaattiin, jonka tunnetuin saavutus on Kanki-Kaikkosen lempinimen keksiminen.
Vierailija kirjoitti:
En ihan hiffaa mitä Jesse Markin tekee tuolla. Tai ehkä ymmärrän jos tekee ihan puhtaasti raha mielessä: naama tulee isolle yleisölle tutuksi ja saa koronan perumien keikkojen sijaan korvausta kuvaksista.
Mutta silti! Fiksu jätkä ja lahjakas artisti menee keekoilemaan formaattiin, jonka tunnetuin saavutus on Kanki-Kaikkosen lempinimen keksiminen.
ööh.. kuka on jesse markin?
Vierailija kirjoitti:
Miksei menisi? Huippukatsojalukuja keräävä, laadukkaasti tuotettu ohjelma. Ihan loistava paikka promota itseään. Ja oikeasti hauskaakin voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Kai ihmisen pitää olla ainakin vähän narsisti, että hakeutuu julkiseen ammattiin.
Miksi te katsotte tätä maailman seksistisintä ohjelmaa?
Naiset heiluvat alushoususillaan ja tuomari hehkuttavat "uuh miten seksikästä". Miehillä on pitkät lahkeet ja hihat.
Ette kai anna lastenne katsoa tätä sovinismin riemuvoittoa?
Minun lapseni kysyivät tuon ohjelman mainoksen nähdessään: Miksi nuo naiset ovat melkein alasti mutta miehillä on vaatteet? Oli aika hankalaa vastata, kun en halunnut vielä kertoa kulttuurimme valtavasta naisvihasta.
Vierailija kirjoitti:
Juontaako kanttura tätäkin?
Valitettavasti.
Jukka tanssi paremmin kuin C.