Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, ottaisitko puolisoksesi ylipainoisen miehen?

Vierailija
06.08.2020 |

Kuinka paljon miehen läskit häiritsee?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska itse en ole ylipainoinen niin en ottaisi. Nuorempana olisin voinut ottaa pyöreän, mutta enää pyöreä keski-ikäinen mies ei sytytä, eikä elintavat kohtaa. En halua muuttaa syömis- ja liikkumistapojani miehen pyöreyden vuoksi, joten yhteistä olisi varmaan perusasioissa ja arjen rutiineissa hyvin vähän.

Vierailija
2/50 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä olisi varmaan niin erilaiset elintavat että siitä syystä ei kiinnosta.

Vierailija
4/50 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valaat ei sytytä, sorry.

Vierailija
5/50 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisollani on iskämaha ja hän on ylipainoinen. Ei häiritse, koska seksikkäintä hänessä on ihan muut paikat kuin vatsa ;-)

Vierailija
6/50 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla voisi oikeastaan olla lihavampikin, kunhan pääkoppa olisi kunnossa. Ruma, lihava ja katkera naisvihaaja ei ole kovin houkutteleva. 

Vierailija
7/50 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ottaisi? Ylipaino on suurin tekijä esim. erektio-ongelmissa ja samalla iso rasvaprosentti pienentää myös penistä kun se rasvakerros on niin suuri että se kirjaimellisesti poistaa siitä peniksen kannasta pari senttiä joita muuten voisi nauttia jos olisi alhaisempi rasvaprosentti.

Muutenkin pyykkilautavatsa on #1 kiihottava asia miehessä.

Vedä siitä yks-yhteen.

Vierailija
8/50 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään, että miehellä on pieni pömppis. Lihaskimput ei sytytä.

9/50 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että miesystävä pitää itse huolta terveydestään. Siihen kuuluu järkevä ruokavalio, tarpeeksi liikuntaa ja lääkäriin meno oma-aloiteisesti ilman kumppanin kehotusta. Koskee myös hammaslääkäriä.

Monessa perheessä nainen kuvittelee, että hänen tehtävänsä on valvoa miehen syömisiä, alkoholinkäyttöä ja jopa lääkkeiden ottamista. Siinä suhde vääristyy pahasti. En ottaisi aikuista lasta riesakseni.

Vierailija
10/50 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin kyllä, keskivartalolihava. Vähän häiritsee mahan aiheuttamat terveysriskit, muuten ei lainkaan.

Itse olen kilpaurheilija enkä koskaan ollut lähelläkään ylipainon rajaa.

Vierailija
11/50 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin ja tykkään isosta nallekarhusta.

Vierailija
12/50 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että ylipainoisesta miehestä tulisi hyvää puolisoa kun alkaa läähättää jo rappusissa. Miten tuollainen jaksaa tehdä mitään?

Vierailija
13/50 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin.

Vatsakas mutta hyvä takamus ja pitkät sääret. Lihaksiakin löytyy. Tuollaisessa lähes 2m ei 20 ylikiloa juuri näy.

Vaikuttaa toki intohimoon mutta yli 20v on oltu onnellisia yhdessä.

Vierailija
14/50 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lievä ylipaino ei haittaa ulkonäön puolesta. Sohvaperuna-elämäntapa sen sijaan on ongelma. Harrastan itse liikuntaa ja syön terveellisesti, joten haluan puolisolta samaa. Tietenkin välillä herkutellaan ja löhötään sohvallakin, eli mikään ortorektikko ei tarvitse olla.

Vierailija
15/50 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jokaisen naisen unelmamies, eli Jude Law, lihava?

Vierailija
16/50 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että tätä asiaa tarkastellaan myöskin naisten näkökulmasta. Moni palstamies toteaa läskikädet tytisten, sipsipussia rasvaisilla näpeillään kaivaen, kaksoisleuka heiluen että ei ottaisi ylipainoista naista puolisoksi, mutta peiliin katsominen on päässyt unohtumaan. 

Vierailija
17/50 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko jokaisen naisen unelmamies, eli Jude Law, lihava?

Sehän näyttää psykopaatilta, silmät seisoo päässä. 

Vierailija
18/50 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut kahdesti ylipainoinen mies. Läski ei haitannut mua.

Vierailija
19/50 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari metriä ja 120 kg, uuh... Kympin lupasi treenata ja pudottaa kunhan normi elämä pääsee taas jatkumaan.

Vierailija
20/50 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuolla puolisolla pikkuisen mahaa, muttei se haittaa. Ja varustus on sen verran iso ettei muutama mahdollinen puuttuva sentti peniksestä tunnu ns. missään :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi