Naisten mielipiteet bi-miehistä.
Iljettääkö? Entä jos mies suhteen kestettyä jo vuosia kertoo olevansa kiinnostunut myös omasta sukupuolestaan, muttei ole pelkonsa takia voinut sitä sanoa?
Kommentit (10)
Kyllä iljettää. En koskaan pystyisi harkita muuta kuin ystävyyssuhdetta biseksuaalimiehen kanssa.
Ei todellakaan iljettäisi. Se on osa hänen seksuaalisuuttaan, joka nyt tunnetusti on moninainen. Parisuhdemielessä arveluttaisi siinä mielessä viedä tutustumista pidemmälle, koska jos mies vasta nyt hyväksyy asian, saattaa olla että haluaisi tutustua oman sukupuolen edustajiin myös sillä saralla, itse olen kuitenkin monosuhteen perässä.
Riippuu miehestä. Luulen että mustasukkaisuus tulis kuvioihin jos mies kävisi vieraissa eli miesten luona.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä iljettää. En koskaan pystyisi harkita muuta kuin ystävyyssuhdetta biseksuaalimiehen kanssa.
Ja lesboilu on sinusta ok?
Vierailija kirjoitti:
Riippuu miehestä. Luulen että mustasukkaisuus tulis kuvioihin jos mies kävisi vieraissa eli miesten luona.
Ei kai silti pettää tarvitse, vaikka olisikin bi? Ei kaikki heterotkaan petä...
Tulisi olo, että voinko koskaan olla hänelle yhtä tyydyttävä kuin toinen mies. Voisi olla vähän vaikeaa itsetunnon kannalta.
Kaappihomoja, yleensä. Ei iljetä, mutta ei sovi kumppaniksi minulle.
Näitä on ja paljon. Kaapissa.
Voi olla sinunkin miehesi...
He osaavat tosi hyvin huijata! Useimmat haluavat sulta vain lapsen tai ”kulissin”.
Surullista naisen kannalta.
Mulle tää tieto lisäys tosi paljon sekä seksuaalista halukkuutta että romanttisia tunteita, tosi iso plussa! Oon itekin bi ja nautin siitä, että voin suhteessa liikkua vapaasti miehekkäiden ja naisellisten roolien välillä, ja tuntuu että bi-miehen kanssa tämä olis paljon helpompaa ja luonnollisempaa. Tiedän myös, ettei seksuaalinen suuntautuminen vaikuta siihen, pettääkö toinen vai ei. Voihan heterokin haluta suhteessa ollessaan jotakuta muuta, ja silti olla pettämättä, ei ihminen ole mikään eläin joka menee vaan viettiensä mukaan.
Parempi kertoa. Mut suhteet on aina yksilöllisiä kuten ihmisetkin.