Hirvittääkö teitä se, että lapset menevät kouluun?
Kommentit (28)
Olen suunnitellut, että opetan lapsen käyttämään maskia oikein. Toivon, että siirryttäisiin etäkouluun, jos tartuntoja tulee.
Miten nyt voisi olla poissa koulusta, kun ne kaksi viikkoa on käytetty jo viime keväänä? Eihän sitä koko ajan voi olla lomalla koulusta.
Ei hirvitä. Influenssakin on joka vuosi.
Vierailija kirjoitti:
Olen suunnitellut, että opetan lapsen käyttämään maskia oikein. Toivon, että siirryttäisiin etäkouluun, jos tartuntoja tulee.
Kiitos, lapsesi ei siis tartuta muita. Tosin maski ei pätkääkään suojaa sinun lastasi.
Vierailija kirjoitti:
Hirvittää ne lapset, jotka eivät mene kouluun. Tiedä mitä vanhemmat niille tekevät ja eivätkä halua sitä nähtäväksi.
Kyllä oot sitten tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, lapsesi ei siis tartuta muita. Tosin maski ei pätkääkään suojaa sinun lastasi.
Tollo.
12 v pitää ajaa polkupyörääkin ajotiellä autojen joukossa. Sen ikäisen voisi odottaa selviävän myös maskin käytöstä koulussa.
Tutkimuksen mukaan jo 10 v tartuttaa kuten aikuiset, joten sekin voisi olla rajana. Kannatan maskipakkoa kouluun, tai sitten etäkoulua.
Tuolla jenkkien kesäleirillä
33% 18-21-vuotiaista
44% 11-17-vuotiaista
51% 6-10 -vuotiaista sai tartunnan
Eli tarttui jopa sitä enemmän, mitä nuorempia olivat.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006593391.html
USA varoittaa. Teinejä sairastunut valtavasti.
Ei hirvitä lainkaan. Päinvastoin, olen äärimmäisen onnellinen, että koulut alkaa ja lapset saavat taas kunnon rytmin päiviinsä. Toivottavasti kouluja ei suljeta.
No ei todellakaan hirvitä paitsi jos siellä on täipäitä ja koulukiusaajia :o
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole hyvä. Onneksi olet väärässä. Ostin 3. tason hengityssuojaimen, joka ei oikeastaan ole maski vaan hengityssuojain. Lisäksi ostin kirurginmaskeja, jotka suojaavat vain 95 % ja ovat hiukan huonompia kuin nuo hengityssuojaimet.
Sulkekoot riski tapaukset kotiin jos jossain vaiheessa on aiheellista. Perusterveitä ei tarvi kyllä enää eristää mihinkään. Sais loppua koko koronasta höpötys. Seuraava kausi influenssa tappaa enempi sitäkään kukaan pelkää tai omia epäterveitä elämän tapojaan.
Käytän vaikka viimeiset rahani siihen että saan lapsilleni maskit. Kiitos hallituksen.
Vierailija kirjoitti:
Sulkekoot riski tapaukset kotiin jos jossain vaiheessa on aiheellista. Perusterveitä ei tarvi kyllä enää eristää mihinkään. Sais loppua koko koronasta höpötys. Seuraava kausi influenssa tappaa enempi sitäkään kukaan pelkää tai omia epäterveitä elämän tapojaan.
Vai saisi loppua höpötys. Pahin on juuri alkamassa. Meille töihin tuli maskikäsky. Sopii minulle!
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa korona on tappanut muutamassa kuukaudessa reilusti enemmän ihmisiä kuin influenssa vuodessa.
Toivoisin maskipakkoa kouluun. Siten kaikki voisivat jatkaa lähiopetuksessa.
Kyllä pelottaa.
Tosi moni lasten koulukavereista on hiljattain ollut tai vielä parhaillaan ulkomaan matkoilla. Ei voi käsittää ☹
Helsingissä asutaan ja tosi moni on jo "flunssassa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa korona on tappanut muutamassa kuukaudessa reilusti enemmän ihmisiä kuin influenssa vuodessa.
Nuorten ihmisten kohdalla taitaa olla toisin. Influenssa tappaa enemmän.
Hirvittää ne lapset, jotka eivät mene kouluun. Tiedä mitä vanhemmat niille tekevät ja eivätkä halua sitä nähtäväksi.