Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hirvittääkö teitä se, että lapset menevät kouluun?

Vierailija
06.08.2020 |

?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvittää ne lapset, jotka eivät mene kouluun. Tiedä mitä vanhemmat niille tekevät ja eivätkä halua sitä nähtäväksi.

Vierailija
2/28 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suunnitellut, että opetan lapsen käyttämään maskia oikein. Toivon, että siirryttäisiin etäkouluun, jos tartuntoja tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nyt voisi olla poissa koulusta, kun ne kaksi viikkoa on käytetty jo viime keväänä? Eihän sitä koko ajan voi olla lomalla koulusta.

Vierailija
4/28 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hirvitä. Influenssakin on joka vuosi.

Vierailija
5/28 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen suunnitellut, että opetan lapsen käyttämään maskia oikein. Toivon, että siirryttäisiin etäkouluun, jos tartuntoja tulee.

Kiitos, lapsesi ei siis tartuta muita. Tosin maski ei pätkääkään suojaa sinun lastasi.

Vierailija
6/28 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta.

Vierailija
7/28 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirvittää ne lapset, jotka eivät mene kouluun. Tiedä mitä vanhemmat niille tekevät ja eivätkä halua sitä nähtäväksi.

Kyllä oot sitten tyhmä.

Vierailija
8/28 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, lapsesi ei siis tartuta muita. Tosin maski ei pätkääkään suojaa sinun lastasi.

Tollo.

Vierailija
9/28 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 v pitää ajaa polkupyörääkin ajotiellä autojen joukossa. Sen ikäisen voisi odottaa selviävän myös maskin käytöstä koulussa.

Tutkimuksen mukaan jo 10 v tartuttaa kuten aikuiset, joten sekin voisi olla rajana. Kannatan maskipakkoa kouluun, tai sitten etäkoulua.

Tuolla jenkkien kesäleirillä

33% 18-21-vuotiaista

44% 11-17-vuotiaista

51% 6-10 -vuotiaista sai tartunnan

Eli tarttui jopa sitä enemmän, mitä nuorempia olivat.

Vierailija
10/28 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006593391.html

USA varoittaa. Teinejä sairastunut valtavasti.

Vierailija
11/28 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hirvitä lainkaan. Päinvastoin, olen äärimmäisen onnellinen, että koulut alkaa ja lapset saavat taas kunnon rytmin päiviinsä. Toivottavasti kouluja ei suljeta.

Vierailija
12/28 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan hirvitä paitsi jos siellä on täipäitä ja koulukiusaajia :o 

Vierailija
13/28 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole hyvä. Onneksi olet väärässä. Ostin 3. tason hengityssuojaimen, joka ei oikeastaan ole maski vaan hengityssuojain. Lisäksi ostin kirurginmaskeja, jotka suojaavat vain 95 % ja ovat hiukan huonompia kuin nuo hengityssuojaimet.

Vierailija
14/28 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulkekoot riski tapaukset kotiin jos jossain vaiheessa on aiheellista. Perusterveitä ei tarvi kyllä enää eristää mihinkään. Sais loppua koko koronasta höpötys. Seuraava kausi influenssa tappaa enempi sitäkään kukaan pelkää tai omia epäterveitä elämän tapojaan.

Vierailija
15/28 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän vaikka viimeiset rahani siihen että saan lapsilleni maskit. Kiitos hallituksen.

Vierailija
16/28 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulkekoot riski tapaukset kotiin jos jossain vaiheessa on aiheellista. Perusterveitä ei tarvi kyllä enää eristää mihinkään. Sais loppua koko koronasta höpötys. Seuraava kausi influenssa tappaa enempi sitäkään kukaan pelkää tai omia epäterveitä elämän tapojaan.

Vai saisi loppua höpötys. Pahin on juuri alkamassa. Meille töihin tuli maskikäsky. Sopii minulle!

Vierailija
17/28 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa korona on tappanut muutamassa kuukaudessa reilusti enemmän ihmisiä kuin influenssa vuodessa.

Vierailija
18/28 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin maskipakkoa kouluun. Siten kaikki voisivat jatkaa lähiopetuksessa.

Vierailija
19/28 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pelottaa.

Tosi moni lasten koulukavereista on hiljattain ollut tai vielä parhaillaan ulkomaan matkoilla. Ei voi käsittää ☹

Helsingissä asutaan ja tosi moni on jo "flunssassa".

Vierailija
20/28 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa korona on tappanut muutamassa kuukaudessa reilusti enemmän ihmisiä kuin influenssa vuodessa.

Nuorten ihmisten kohdalla taitaa olla toisin. Influenssa tappaa enemmän.