Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

STM tiedotustilaisuus: maskisuositusta aiotaan Kirsi Varhilan johdolla vatuloida ainakin pari viikkoa vielä ....

Vierailija
06.08.2020 |

Siis oikeasti. R0 luku on jo nyt 1.1-1.4, ja Varhila meinaa ettei STM vieläkäön tiedä mitä tarttis tehdä. Vatulointi jatkuu, vaikka koko kesä ollut aikaa tätäkin pohtia.

Muistutuksena että Merkel piti R0 lukua 1.1 sellaisena että lisätoimiin pitää Saksassa ryhtyä heti jollei haluta ajautua lock downiin kuukaudessa, parissa.

Kommentit (203)

Vierailija
201/203 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Merkel on kvanttikemian tohtori ja Varhila valtiotieteiden maisteri. Eihän heidän tieteellisen ymmärryksensä tasosta voi edes puhua samassa lauseessa.

Tämän Varhilan valinta oli aivan uskomaton, kun vastaehdokkaana oli Päivi Sillanaukee, LT, erikoislääkäri ja kokenut virkamies. 

Vierailija
202/203 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä te itkette, pitääkö olla hallituksen lupa ennen kun osaatte toimia? Maskit päähän vaan.

Taas tämä typerä kommentti. Etkö tosiaan ymmärrä?

Olen eri, mutta minäkään en oikein ymmärrä, miksi esim VR ja HSL eivät voi tehdä samaa kuin Finnar teki jo kesän alussa. Miksi pitää odottaa virallista suositusta? Miksi Finnair ei odottanut? Ymmärrän sen, että  osa suomalaisista toivoo maskiPAKKOA joukkoliikenteeseen, pelkkä suositushan ei tee joukkoliikenteessä matkustamisesta mitenään erityisen turvallista. Finnairin lentokoneissa on maskipakko, miksi VR:llä ja HSL:llä ei vielä ole? Miksi pitää odottaa? 

Lenteleekö VR/HSL paljonkin ulkomailla, joissa pätee maakohtaiset säännökset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/203 |
07.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kiukuttaa niin maski päähän.

Miljoonannen kerran: kun se ei suojaa minua sinun koronaltasi riittävästä, mutta minun maskini suojaa kyllä sinua, vaikket itse käyttäisikään. KAIKKIEN TULEE KÄYTTÄÄ MASKEJA KOSKA PERUSTUU MINÄ SUOJAAN SINUA, SINÄ MINUA TEHOON. Tämä ellei aleta hamstraamaan hoitohenkilökunnan tehomaskeja ja se taas altistaa hoitohenkilökunnan jos maskit loppuvat.

Maski suojaa käyttäjäänsä, totesivat 31.7. tutkijat, jotka analysoivat STM:n tutkimusaineiston toiseen kertaan. Hieman muitakin, mutta ennen muuta itseä.

Tämä meta-analyysi on moneen kertaan osoitettu täysin epäuskottavaksi.

Silti nämä USA:ssa pätevöityneet lääkärit vielä tänäänkin yrittivät hesarissa väittää tekelettään tieteeksi ja kielsivät, että olisivat saaneet rahoitusta teollisuudelta.

He sanovat, että olivat "laskeneet tulokset eri yhdistelmillä ja malleilla." Ja valinneet sieltä omaa mielipidettään tukevat yhdistelmät. Ihan käsittämätön maskikiima on käynnissä joillakin ihmisillä. Ollaan valmiita väittämään mustaa valkoiseksi ja unohtamaan kaikki tieteenteon perusvaatimukset, jotta vaan saadaan myytyä maskeja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi