Uikuta tänne first world -ongelmasi.
Aloitan. Vittu kun on nälkä muttei jaksa raahautua jääkaapille.
Kommentit (161)
Vi*u**aa kun kaapit pursuaa vaatteita...heitin just 2 muovikassillista vaatteita roskiin kun niin ärsytti. Nyt kaapit on kivan siistit. Nyt voi mennä ostamaan lisää riepuja! On tämäkin hitto ongelma....
Istun lentokoneessa matkalla All Inclusive-lomalle ja takanani istuva urpoakin urpompi uikuttaja-valittaja-vinkujapoika häiritsee alkanutta matkaa.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2013 klo 14:58"]
hamittaa kun käsi ei mahdu pringles purkkiin :(
[/quote]
Tämä on muuten tosi ärsyttävää! Varsinkin kun yrittää niitä pohjimmaisia onkia sieltä, tulee siinä sitten rusennettua ne loputkin! Prkl.. Ja eikä aina voi kaataakaan sieltä kämmenelle, esim. autossa: auto sotkeentuu sipsinmuruista ja mies jäkättää tästä. Niin saatana.
Olis kiva lähtee syyslomalla reissuun. Katoin jo netistä lomia, mutta en sitten jaksanutkaan alkaa valitsemaan hotellia ja varata lomaa.
vanhemmat ovat tyhmiä. matkustavat all inclusive-lomilla ja juopottelevat.
Vauva on ollut huonolla tuulella jo pitkään eikä ole nukkunut pitkiä päikkäreitä. Nyt kun paapii oikein mega-unia, huolestuttaa kun nukkuu niin kauan!!!!!!!!!
Minua vituttaa olla raskaana. Lapsi on haluttu ja edeltäneen keskenmenon jälkeen todella odotettu. Meillä on lapsia ennestään. MUTTA.. V**tu kun jokainen nivel vartalosta on suurinpiirtein sijoiltaan ja sattuu niin älyttömästi 24/7. En tiedä koskeeko liitoksiin vai supistaako. Perheelle ja ulkopuolisille en kerro miten paljon oikeasti koskee, mitäpä se auttaisi. Minähän tätä lasta olen halunnut (tosin mieheni kanssa), joten hymyilen vaan vienosti ja toivon ääneen että "pikkuinen pysyisi kyydissä viime metreille asti". Tarrasukkia perkele!!! MIeheltä lähtee niin varmasti pallit tämän raskauden jälkeen.
V-tuttaa, kun syömishäiriön (ensimmäisen maailman ongelma!) vuoksi menkkoja ei kuulu ja lääkäri sanoi ettei raskautta kannata yrittää ennen kuin on tullut ainakin yhdet menkat.
Mulla oli surkean päivän jälkeen hyvä ketutus päällä kunnes luin tämän ketjun. Nyt ei enää otakaan pannuun ja se vasta alkaakin kohta pänniä!
kampaajakäynnit on nykyään ihan saakelin kalliita. Kuka haluaa pistää leikkaukseen ja väriin lähemmäs 150e? Suomen hinnat muutenkin vituttaa,musta kahvikin maksaa kohta vitosen
Mulla on niin paljon ärsyttäviä asioita mielessä, että en osaa valita, minkä niistä laittaisin tähän ketjuun.
Mulla ei ole sisäkköä eikä siivoojaa. Epäreilua, kun joudun itse kantamaan tiskini tiskipöydälle.
Ostin muutama kuukausi sitten tuumakoon 27 farkut mut kesäsyömisten takii pitää alkaa käyttää niitä 28-kokosia. Olo on pirun läski :(.
ärsyttää kun lapsilla on aina niin hyvä iho ja itellä huokoset näkyy
Ärsyttää kun näppiksen näppäinten väliin kertyy jotain nukkaa (en oikeasti tiedä että miten) ja sitä ei saa kuin paineilmalla pois. Ärsyttää myös kun puhelimen näppäinten välissä on vaatenukkaa.
Melkein unohdin: Ärsyttää kun anttila lähettää yhtä aikaa kaksi pakettia, ja postiin pitää mennä kahden lapun kanssa. Eikä siinä vielä kaikki! Ne lähettää vielä kaksi laskuakin perässä!
Ärsyttää, kun naapurin penskat hyppivät multaisilla jaloillaan meidän uima-altaaseen, vaikka altaan vieressä on suihku ja laitoin lisäksi vielä altaan viereen erillisen vesialtaan jalkojen huuhtomista varten...(Olen sanonut asiasta n. 20 kertaa puolessa tunnissa).
Eihän tämä niin muuten ketuttaisi, mutta kun naapureilla on myös oma uima-allas, jossa voisivat roiskia ja sotkea...
mulla on löllöt käsivarret :(