Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehiä yleisesti viehättää enemmän hoikat ja sirot

Vierailija
22.07.2013 |

kuin ylipainoiset ja isot naiset. Varsinkin pienet, pieni rintaiset ja peppuiset ovat kovassa huudossa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Hippis" time="22.07.2013 klo 23:55"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 23:46"]

[quote author="Hippis" time="22.07.2013 klo 23:41"]

No jaa. Makuasia. Ei kaikki naisetkaan halua bodattua suonikimppua (ei, kyse ei silti ole kateudesta tai salaa haluamisesta).  Uskaltaisin jopa veikata, että melko harva sellaista havittelee?

stereotypioita, kaikki tyynni. 

[/quote]

Kukaan mies ei silti halua ylipainoista naista, jos parempaa on tarjolla. Turhaan, plössis, selittelet.

[/quote]

Ihanaa, juuri tällaisten nuorten toivojen vuoksi rekisteröidyn tänne! Ihmiset <3

[/quote]

Turhaan, plössis, selittelet. Kuten jo sanoin.

Vierailija
22/25 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hoikkuus on luonnollista, ylipaino ja isokokoisuus ei. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 23:56"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 23:53"]

Missä olette naiset, joita kehutaan siellä, täällä ja tuolla PÄIVITTÄIN. Painosta riippumatta teistä ylistetään joka IKINEN PÄIVÄ. Naihin kun täällä palstalla törmää niin ajatuksena on että olette työssä prostituution parissa. Eihän nyt jumalauta missään normaaleissa olosuhteissa ketään kehuta ihan joka jumalan päivä ulkoisen olemuksen mukaan (paitsi kotiäitiä oma mies).

Tämä nyt menee ehkä ohi aiheen, mutta tällaiseen jokapäiväkehujatulee -juttuun törmää täällä hyvinkin usein.

Itse olen hoikka, terve ja kivannäköinen enkä edes irl kusipää ja siltikään mun perään ei joka päivä joku punaniska huutele kehuja.. Olenko siis liian ruma? Väärässä paikassa väärään aikaan? Autiolla saarella? En ole skitsofreenikko???

Vituttaa tämä "mäolenniinvitunihanalaihatäyteläinenisotukkainnenjokapäiväjokuhaluaaostaamut" -lätinät

[/quote]

Ei vaimoni ole kotiäiti, ja silti kehun häntä päivittäin. Enkä ole edes punaniska. Joko sinulla ei ole kunnon miestä, tai olet ruma.

[/quote]

Siis vaimosi käy raskaassa työssä ja sinä hoidat lapsia kotona (siipeilet kelan päivärahalla ja kehut vaimoasi päivittäin, että hän jaksaisi rahoittaa kepeän elämäsi). Faktahan on se, että sinä et edes hoidakotihommia: Lapsilla ei ole rutiineja, et siivoa, jääkaapissa on ruokatarpeita (kiitos vaimosi, joka työpäivän jälkeen jaksaa käydä kaupassa) että hän voi tehdä sinulle, koti-isälle ruoan työpäivänsä jälkeen. Ai niin, niille lapsille myös.

Jatka kehumista. Vaimosi jaksaa samaa rumbaa ehkä vuoden 2014 loppuun asti.

ps. mun mies kehuu mua joskus, kun kerkiää ja niin minäkin sitä.

Vierailija
24/25 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sporttinen ja sopivan lihaksikas miellyttäisi vielä enemmän. Mutta siis mielummin laiha, kuin lihava.

Vierailija
25/25 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2013 klo 00:01"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 23:56"]

[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 23:53"]

Missä olette naiset, joita kehutaan siellä, täällä ja tuolla PÄIVITTÄIN. Painosta riippumatta teistä ylistetään joka IKINEN PÄIVÄ. Naihin kun täällä palstalla törmää niin ajatuksena on että olette työssä prostituution parissa. Eihän nyt jumalauta missään normaaleissa olosuhteissa ketään kehuta ihan joka jumalan päivä ulkoisen olemuksen mukaan (paitsi kotiäitiä oma mies).

Tämä nyt menee ehkä ohi aiheen, mutta tällaiseen jokapäiväkehujatulee -juttuun törmää täällä hyvinkin usein.

Itse olen hoikka, terve ja kivannäköinen enkä edes irl kusipää ja siltikään mun perään ei joka päivä joku punaniska huutele kehuja.. Olenko siis liian ruma? Väärässä paikassa väärään aikaan? Autiolla saarella? En ole skitsofreenikko???

Vituttaa tämä "mäolenniinvitunihanalaihatäyteläinenisotukkainnenjokapäiväjokuhaluaaostaamut" -lätinät

[/quote]

Ei vaimoni ole kotiäiti, ja silti kehun häntä päivittäin. Enkä ole edes punaniska. Joko sinulla ei ole kunnon miestä, tai olet ruma.

[/quote]

Siis vaimosi käy raskaassa työssä ja sinä hoidat lapsia kotona (siipeilet kelan päivärahalla ja kehut vaimoasi päivittäin, että hän jaksaisi rahoittaa kepeän elämäsi). Faktahan on se, että sinä et edes hoidakotihommia: Lapsilla ei ole rutiineja, et siivoa, jääkaapissa on ruokatarpeita (kiitos vaimosi, joka työpäivän jälkeen jaksaa käydä kaupassa) että hän voi tehdä sinulle, koti-isälle ruoan työpäivänsä jälkeen. Ai niin, niille lapsille myös.

Jatka kehumista. Vaimosi jaksaa samaa rumbaa ehkä vuoden 2014 loppuun asti.

ps. mun mies kehuu mua joskus, kun kerkiää ja niin minäkin sitä.

[/quote]

Ihana läskipurkaus!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä