Miksi naisia yleisesti viehättää enemmän atleettiset
miehet kuin hoikat ei niin urheilulliset?
Tuli tuosta nörtti-ketjusta, joka nyt mennyt friikiksi feministien ja miesasiamiesten sodaksi meleen.
Kommentit (12)
Feministeijä kiinnostaa naiselliset lihavat miehet, jotka on kuin naisia.
Se kai on se ikiaikainen juttu, atleettinen runko kielii vahvuudesta ja hyvistä geeneistä.
No koska ne on paremman näköisiä. Dumbass...
No mua ei kiinnosta liian atleetti, koska tiedostan etten myöskään herätä hänessä kiinnostusta. Mutta onhan se suotavaa, että miehen ainoat ulkoilut eivät ole röökillä käyntiä tai kävely paikalliseen pubiin, uuh.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 23:26"]
No mua ei kiinnosta liian atleetti, koska tiedostan etten myöskään herätä hänessä kiinnostusta. Mutta onhan se suotavaa, että miehen ainoat ulkoilut eivät ole röökillä käyntiä tai kävely paikalliseen pubiin, uuh.
[/quote]
Jos olisit paremman näköinen, niin ottaisit paremman. Nyt TYYDYT b-luokkaan?
Juu, en tyydy b-luokkaan, mutta on muitakin ominaisuuksia ihmisessä. Ja yhtä hullua narsisti exää lukuun ottamatta muut ovat olleet liikunnallisia ja tarpeeksi lihaksikkaita. Mutta jonkun himo-triathlonistin kanssa tuntisin oloni epämukavaksi, oma kunto ei siihen tasoon riittäisi.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 23:31"]
[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 23:26"]
[/quote]
Jos olisit paremman näköinen, niin ottaisit paremman. Nyt TYYDYT b-luokkaan?
[/quote]
Ei läheskään kaikkia naisia kiinnosta. Itselleni seksikkäin on semmoinen söpö, vähän rääpälemäisen näköinen älykkötyyppi, nörttityyppi. Onneksi oma mieheni semmoinen onkin, hajamielisen ja eksyneen oloinen, pienikokoinen ja hoikka insinörtti. Minä sitten olen se talouden vahva amatsooni :D
Viehättäähän miehiäkin yleisesti enemmän hyvässä kunnossa olevat terveet naisenmuotoiset naiset, kuin liian ali- tai ylipainoiset treenaamattomat naiset.
[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 23:43"]
Viehättäähän miehiäkin yleisesti enemmän hyvässä kunnossa olevat terveet naisenmuotoiset naiset, kuin liian ali- tai ylipainoiset treenaamattomat naiset.
[/quote]
Tarkoitat hoikat, sirot tyttöset?
Eiköhän se ole ihan biologiaa. Atleettisuus ja muutenkin hyvä ulkonäkö viestii terveyttä ja hyvää luonnetta. Kun taas heiveröinen luikku ei. Samoin kun lihava.
Kyllä miehiäkin yleisesti enemmän taitaa viehättää sporttikissa kuin stereotyyppinen kirjastonhoitaja-tyyppi.
Ihana koskettaa&katsella lihaksikasta..mmmm