Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mielestä on outoa, jos miehelle on

Vierailija
22.07.2013 |

äitinsä tärkeämpi kuin vaimonsa/avovaimonsa/lastensa äiti.

Tällainen mies ei vaimoa ansaitse.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta myös.

Vierailija
2/7 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi taivas... Just nyt mä irtisanoudun tästä koko hommasta, mä en suostu enää olemaan nainen, kun kanssasisarukset ovat tuollaisia. Kiitos ja hei. Ja voimia teidän miehille, sitä ne tarvitsee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 14:50"]

Voi taivas... Just nyt mä irtisanoudun tästä koko hommasta, mä en suostu enää olemaan nainen, kun kanssasisarukset ovat tuollaisia. Kiitos ja hei. Ja voimia teidän miehille, sitä ne tarvitsee.

[/quote]

Sä et selvästikään ole ykkönen miehellesi.

Miten asia ei häiritse sinua?

Vierailija
4/7 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti on aina äiti. Naisellekin.

Enkä minä vedä viivaa siihen kumpi on rakkaampi tai tärkeämpi, tai siis kuka on. Minulla on rakkaita kaikki perheenjäsenet, ja perheeseen lasken kuuluvaksi myös vanhempani ja sisarukseni.

Vierailija
5/7 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 14:56"]

[/quote]

[/quote]

Miten mua voisi häiritä se, että hänen äitinsä on yksi hänen elämänsä tärkeimmistä ihmisistä? En kilpaile hänen äitinsä kanssa mistään. Minulla ei ole tarvetta voittaa miestäni häneltä. Olen vain iloinen siitä, että heillä on niin hyvät välit kuin on. Mieheni ja minun sekä mieheni ja hänen äitinsä suhde on hyvin erilainen. Niitä ei voi edes verrata.

Sen sijaan koen, että olisin todella huono ihminen ja vaimo, jos minulle olisi tärkeää olla kaikessa miehelleni tärkeämpi ihminen kuin mitä hänen äitinsä on.

Vierailija
6/7 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.07.2013 klo 14:56"]

[/quote]

[/quote]

Mikä asia häiritsisi minua?

Jaa miehen hyvä suhde äitiinsä? Minullakin on lapsi ja toivon että lapset on minunkin kanssa läheisiä vielä kun olen vanha mummo. Sinä varmaan ajat lapsesi kotoa ja jätät kasvamaan omaan elämäänsä jos kerran pitää kilpailla?

Minulla on ympärillä ainoastaan läheisiä joilla on toisiinsa länpimät suhteet, niin kylmää että joku nainen tukkii noin äidin ja lapsensa välit. Onko sinullekin käynyt lapsena tuollainen välienkatkeaminen vai mistä tuollainen "ykkönen" tulee.

Sä et taida ap olla kovin vakaassa suhteessa..

Suhteet on vaan erilaisia, suhde äitiin on erilainen kuin suhde rakastajaan. Miten kukaan niitä voi alkaa noin järjestelemään tärkeysjärjestykseen? Surullista jos suhde äitiin on noin huono että sen voi jättää miehen/vaimon varjoon. Vai puhutaanko tosiaan siitä että teillä on joku kriisi menossa ja mies on jossain äitinsä kannalla, sinä siitä toki vedät identiteettikriisin.

Vierailija
7/7 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:n kannattaa varautua siihen että lapset tulevat myös olemaan tärkeämpiä miehelle mitä vaimo. Jos nyt ehdottomasti haluaa noita verrata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä