Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te kestätte pihejä miehiä?

Vierailija
18.06.2013 |

Tällä palstalla kun on jonkun aikaa pyörinyt niin oon huomannut sellaisen asian että tosi monen miehet on ihan hirveän saitoja! Ja vaikka varmaan sen takia ei monenkaan tarvis olla että olis niin tiukkaa.

Mun mielestä piheys on yksi vastenmielisimmistä ominaisuuksista mitä ihmisellä voi olla. Ja älkääs nyt käsittäkö väärin. On kaksi eri asiaa olla taloudellinen ja järkevä rahan käyttäjä ja pihi. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestänytkään, vaan ero tuli. Pihiys ei tosin ollut ainoa syy. Olen samaa mieltä, että se on yksi ärsyttävimmistä piirteistä sekä miehissä että naisissa.

Mies ei ollut siis mikään sairaalloisen pihi, joku saattaisi pitää jopa "järkevänä rahankäyttäjänä" mutta minä en jaksanut sitä loputonta omaisuuden keräämistä. Mikään ei olisi saanut maksaa mitään. Jos esim lähikaupassa on voirasia 20 senttiä kalliimpi, niin sitä ei ostettu vaikka olisi tarvittu, koska automarketista saa niin paljon halvemmalla. Samoin lomareissuilla ym aina piti miettiä kaikkia ruokien ja herkkujen ostot tarkkaan, kun kaikki oli niin kallista.

Ja siis rahasta ei tosiaankaan ollut puute. Omaisuutta äijällä on enemmän kuin kukaan arvaa ja sitä tuli koko ajan lisää kaiken maailman bisneksistä normityön lisäksi.

tämmöisen tyypin kanssa eläminen on pidemmän päälle tosi raskasta.

Vierailija
2/4 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestänyt. Tosin se pihiys liittyi vain minuun, joten silläkin oli osansa asiassa. Inhoan  pihejä ihmisiä muutenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pihi mies, mutta toisaalta meillä on myös velaton nätti omakotitalo, kiva iso piha, molemmilla autot ja välillä matkustellaankin ulkomailla koko perhe. Piheys näkyy normaaleissa arkijutuissa, mm. ruoka ei saisi maksaa paljon mitään ja sehän on kolmen lapsen perheessä aika iso menoerä. Vääntöä on asiasta käyty ja käydään edelleen.

Vierailija
4/4 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 ei tiedä piheydestä mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi