Mitä miehelle 50v syntymäpäivälahjaksi?
Haluaisin jotain erityistä keksiä. Mikään tekeminen, liikunnallinen sellainen ei ole vaihtoehto koska ja. henkilö on pyörätuolissa.
Kommentit (149)
Osta jonnekkin teatteriin liput lahjaksi
Anna aikaa, läsnäoloa ja hellyyttä. Niitä harva saa elämässä ja lahjaksikaan...
Eli et tunne miestä ollenkaan. Naisten ajatukset pitää kyllä osata lukea kulmakarvan asennostakin
Teetä muki tai tyynyn päällinen omalla kuvalla 50v lahjaks?? :) vie syömään..
Vierailija kirjoitti:
Anna aikaa, läsnäoloa ja hellyyttä. Niitä harva saa elämässä ja lahjaksikaan...
En lähtisi antamaan ”50 vuotis lahjaksi” kenellekään läheisyyttä ja hellyyttä vaan ihan synttärit kunniaksi specialiampaa. Itse ostin isälleni 50v lahjaksi viskiä pullon, ja lahjakortin kauneushoitolaan sekä miesten kosmetiikkaa kasvoille.
Vierailija kirjoitti:
Jalkahoitoon lahjakortti (sopii myös miehille), siihen kylkiäisiksi joku juomapullo,kirja ja suklaata.
Tämä! Itse olen mies ja rentouttavaan jalkahoitoon olisi miellyttävä saada lahjakortti lahjaksi.
Naisten lahjaideat on aina yhtä paskoja.
Hotelliyö lähikaupunkiin missä myös illallistaisitte ja muutama lasi skumppaa :)
Vierailija kirjoitti:
Joku patsas?
Patsas? Mistä hyvästä? Kuka ihme haluaa patsaan. Minä ainakin ihmettelisin ja loukkaantuisin
Vierailija kirjoitti:
Miehille on vaikea keksiä lahjoja. Eipä nuo miestenkään antamat aina kummoisia ole ollut jos joku täällä ehdottaa hellyyttä ja toinen patsasta 😉
Motonetin lahjakortti. Setämiesten lempikauppa.
Vietä laatuaikaa miehesi kanssa + laittaudu vähän häntä varten + yhdistä siihen joku tosi kiva lahja. Lahjakortti jonnekkin, syöminen, hotelli, suklaata, hyvää ruokaa ja juomaa.. niistä voi sitten itse miettiä!
Vierailija kirjoitti:
Motonetin lahjakortti. Setämiesten lempikauppa.
Ap mies oli pyörätuolissa? Soveltuuko tähän..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehille on vaikea keksiä lahjoja. Eipä nuo miestenkään antamat aina kummoisia ole ollut jos joku täällä ehdottaa hellyyttä ja toinen patsasta 😉
Muki omalla kuvalla? Hotelliyö paikassa jonne nainen haluaa itse?
Jättäkää ennemmin ostamatta ne "lahjanne" kokonaan. Kiitos.
Kysy mikä olisi unelmien illallinen ja tilaa se hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Vietä laatuaikaa miehesi kanssa + laittaudu vähän häntä varten + yhdistä siihen joku tosi kiva lahja. Lahjakortti jonnekkin, syöminen, hotelli, suklaata, hyvää ruokaa ja juomaa.. niistä voi sitten itse miettiä!
Suomeksi = nainen ostaa lahjan itselleen, ei miehelle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muki omalla kuvalla? Hotelliyö paikassa jonne nainen haluaa itse?
Jättäkää ennemmin ostamatta ne "lahjanne" kokonaan. Kiitos.
Ei vaan jonne olisi kiva viedä mies ja miehelle kiva juttu. Ei sinne siksi että nainen haluaa ???
Äänikirjapalvelu vuodeksi. Lehtitilaus. Lahjakortti esim. jo ehdotettuun jalkahoitoon, intialaiseen päähierontaan tai vastaavaan.
Jalkahoitoon lahjakortti (sopii myös miehille), siihen kylkiäisiksi joku juomapullo,kirja ja suklaata.