Mitä miehelle 50v syntymäpäivälahjaksi?
Haluaisin jotain erityistä keksiä. Mikään tekeminen, liikunnallinen sellainen ei ole vaihtoehto koska ja. henkilö on pyörätuolissa.
Kommentit (149)
Vierailija kirjoitti:
Pedikyyri kylpylässä vai pihviravintolaan ja oluttupaan? Todella vaikea valinta jokaiselle miehelle. Huutista naisille
siellä pihvi ja olutravintolassa mies käy muutenkin, joten pedikyyri kylpylässä olisi uusi ja unohtumaton kokemus
Minä ostin apple watchin. Dronesta mun 52 v myös haaveilee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pedikyyri kylpylässä vai pihviravintolaan ja oluttupaan? Todella vaikea valinta jokaiselle miehelle. Huutista naisille
siellä pihvi ja olutravintolassa mies käy muutenkin, joten pedikyyri kylpylässä olisi uusi ja unohtumaton kokemus
Ainoastaan typerän naisen mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna aikaa, läsnäoloa ja hellyyttä. Niitä harva saa elämässä ja lahjaksikaan...
En lähtisi antamaan ”50 vuotis lahjaksi” kenellekään läheisyyttä ja hellyyttä vaan ihan synttärit kunniaksi specialiampaa. Itse ostin isälleni 50v lahjaksi viskiä pullon, ja lahjakortin kauneushoitolaan sekä miesten kosmetiikkaa kasvoille.
Lahjakortti miehelle kauneushoitolaan on vähän sama kuin antaisi naiselle lahjakortin painonvartjoihin.
Vierailija kirjoitti:
Uusi sähäkämpi pyörätuoli, hiilikuitua, superkevyt, ehkä sähköavusteinen
Jos itse halvaantuisin ja joutuisin kulkemaan pyörätuolilla, haluaisin sen olevan superkevyt kilpapyörän renkailla, jousitettu ja että sillä tarpeen vaatiessa pääsisi riittävän helposti kulkemaan pidemmänkin matkan, eli sähköavusteinen, samaan tapaan kuin sähköfillaritkin.
Kevyellä pyörityksellä saavuttaisi kunnon vauhdit sähkön avustamana ja jaksaisi rullata pitkälle.
En tiedä onko sellaisia tuoleja olemassa, mutta ellei ja pätäkkää on, teetä sellainen jollain fillarigurulla joka harrastaa sähkäreiden rakentelua.
Tässä miehen idea hotelliviikonloppujen ja jalkahoitojen tilalle :-)
Ei todellakaan tällaista. Huonoin idea koskaan.
Kalvosinnapit, kravattineula, Reinot, uistin, erilaisia vaappuja, paukkuliivit, pieni puukko, kuksa, Makitan työkalusarja/akkuporakone, hyvän laatuinen paita/pusero, pilkkivälineet, rannekoru, moottorisahalla tehty eläinhahmo( karhu, pöllö, norppa jne.)
Käsittämätön heitto. Juuri kerrottu, että kaveri on pyörätuolissa --> tuliko mieleen, että tunto puuttuu?
Jos on paljon rahaa käytettävissä, niin mittatilauspuku. Ainakin jos on edes joskus tilaisuuksia, joissa tuota käyttää.
Pihvi ja suikkari, kuten tuossa joku jo aiemmin ehdottikin.
Se jalkahoito on myös varmasti mieluinen, jos mies omaa kinttufettarin ja huomattavan moni mieshän kyllä omaa. Tässä kohtaa on vaan hyvä muistaa, että nyt ei puhuta mistään hiton pedikyyristä.
Tarkennuksena vielä, että paras lahja on ihan sen oman rakkaan tarjoilema, ei mitään punaisia valoja sotketa nyt tähän.