Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä miehelle 50v syntymäpäivälahjaksi?

Vierailija
05.08.2020 |

Haluaisin jotain erityistä keksiä. Mikään tekeminen, liikunnallinen sellainen ei ole vaihtoehto koska ja. henkilö on pyörätuolissa.

Kommentit (149)

Vierailija
21/149 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljaa ja makkaraa

Vierailija
22/149 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan naisetkin olisi iloisia, kun mies ostaisi naiselle lahjaksi liput äijäfestareille tai oktoberfesteille.

Tämä vastaa noita kylpyläpaskojanne miehille

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/149 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestä hänelle ylimääräinen 14.3.

Miksikö?

Koska 14. maaliskuuta on vain kerran vuodessa ja jokainen mies toivoisi saavansa samaa vuoden joka päivä!

Vierailija
24/149 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä olisi miesten mielestä specialimpaa mitä haluaisitte itse syntymäpäivänänne ? Eli nyt miehet vinkkejä?! (+Varsinkin kuvitelkaa mitä haluaisitte jo täyttäisitte vielä pyöreitä eli lahja ei saa olla mihkään perus rautakauppaan)

Vierailija
25/149 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rolex.

Vierailija
26/149 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan naisetkin olisi iloisia, kun mies ostaisi naiselle lahjaksi liput äijäfestareille tai oktoberfesteille.

Öö sori mutta ei. Monet miehet käyvät myös kauneushoitolassa ihan niissä perushoidoissa. Esim kaikki sukupuolet käyvät jalkahoidoissa kun miehilläkin ne jalat on. 👍🏼 Jonkun eka kerta lähtenyt siittä kun saanut lahjaksi tälläiseet mihin itse ei tulisi mentyä mutta voisi kokeilla. Ei ole vain ”nais juttu” ilmeisesti joku tosi mies taas kirjoittelee kenen myös kannattaisi mennä vilkasuttaan jalkahoitjalle niitä hiivasieniä ja varpaan välejä. Mitä pahaa siinä on jos mies niissä kävisi tai saisi lahjakortin? En ymmärrä.

Vierailija
27/149 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kello myös hyvä lahja.. mutta kello pitää aina säätää omistajan ranteeseen.

Vierailija
28/149 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiketin tms lahjakortti. Pääsee sellaiseen tapahtumaan mihin itse haluaa.

Vierailija
29/149 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassikko: puukko ja kuksa (suosikkilahja täällä pohjoisessa). 

Vierailija
30/149 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä mutta mitäs sitten annatko vain juhlapäivänä tämän ja ette tee koko loppupäivinä mitään?😅 eikö olisi tehdä päivästä juhlava?

Vierailija
31/149 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee miehesi synttäri päivästä speciaali hänelle, tehkää jotakin erityistä lahjasi lisäksi.. esimerkiksi vie hänet syömään ja varaa pöytä jostain etukäteen. Ja lahjaksi anna sitten vaikka lahjakortti jonnekkin, Ap :)

Vierailija
32/149 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö sori mutta ei. Monet miehet käyvät myös kauneushoitolassa ihan niissä perushoidoissa. Esim kaikki sukupuolet käyvät jalkahoidoissa kun miehilläkin ne jalat on. 👍🏼 Jonkun eka kerta lähtenyt siittä kun saanut lahjaksi tälläiseet mihin itse ei tulisi mentyä mutta voisi kokeilla. Ei ole vain ”nais juttu” ilmeisesti joku tosi mies taas kirjoittelee kenen myös kannattaisi mennä vilkasuttaan jalkahoitjalle niitä hiivasieniä ja varpaan välejä. Mitä pahaa siinä on jos mies niissä kävisi tai saisi lahjakortin? En ymmärrä.

Siellä nainen taas femspleinaa. Suurin osa miehistä menisi ennemmin Oktoberfesteille, urheilutapahtumaan tai äijien viikonloppua viettämään, mutta sinä koitat spleinata omat itsekkäät halusi miesten toivelahjaksi. Maksat tämän miehen lahjan vielä miehen tililtäkin? Lopeta paskan jauhaminen, kiitos. 

Vierailija
33/149 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku patsas?

Patsas? Mistä hyvästä? Kuka ihme haluaa patsaan. Minä ainakin ihmettelisin ja loukkaantuisin

Minusta patsas on ehdottomasti paras idea tässä ketjussa. Uskon, että olisi ainakin minun miehelleni mieleinen. Jos siis sopisi sisustukseen. Myös kaunis taulu olisi mieheni mieleen. Myös taidevuokraamosta hankittu.

Vierailija
34/149 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä mutta mitäs sitten annatko vain juhlapäivänä tämän ja ette tee koko loppupäivinä mitään?😅 eikö olisi tehdä päivästä juhlava?

En ajatellut että tässä on omasta miehestä kyse, eli lähinnä muille tutuille miehille tuota tarjosin

Vierailija
35/149 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkahoito koska se on tarpeellinen. Myös hieronnat olisivat kiva lahja, mikäli soveltuu miehellesi. Oopperaan tai teatteriin liput teille ja syömään ulos.

Vierailija
36/149 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä ainakin lähtisin mielelläni äijäfestareille tai oktoberfesteille. Ja kylpyläkin olisi ok.

N30

Vierailija
37/149 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ajatellut että tässä on omasta miehestä kyse, eli lähinnä muille tutuille miehille tuota tarjosin

Ap:n oma mies..

Vierailija
38/149 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää niille skumppahierontaillallisinne keskenänne naiset, ja maksakaa miehille sitten äijäviikonloput.

Ihan naurettavaa kuvitella että heteromiehen TOIVELAHJA on kynttiläillallinen pedikyyreineen kylpylässä.

Valoja päälle. 

Vierailija
39/149 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä ainakin lähtisin mielelläni äijäfestareille tai oktoberfesteille. Ja kylpyläkin olisi ok.

N30

Juu niinhän te aina. NOT. 

Vierailija
40/149 |
05.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä nainen taas femspleinaa. Suurin osa miehistä menisi ennemmin Oktoberfesteille, urheilutapahtumaan tai äijien viikonloppua viettämään, mutta sinä koitat spleinata omat itsekkäät halusi miesten toivelahjaksi. Maksat tämän miehen lahjan vielä miehen tililtäkin? Lopeta paskan jauhaminen, kiitos. 

Pakko nyt kommentoida, olisi kiva että lahjan antaja tekee hänen kanssaan jotain ja rajoitteena ovat pyörätuoli joten miten luulet festareille pääsevän? En haluaisi pyöreitä täyttäessäni lahjaksi ainakaan festarilippua lahjaksi tai äijien viikonloppua viettämään ellei ole joku nuori kolli. Tarkoitatko että ap pitäisi antaa lahjaksi äijä viikonloppu??!! Ok😊outo lahja annettavaksi minusta vaimolta miehelle. Eikö mies pääse muuten juhlimaan synttäreitään ? Eikö kyse ollut nyt mitä vaimo antaa miehelle lahjaksi. Ja ei mielellään liikunnallista tai sellaista kuluttavaa sillä edelleen mies pyörätuolissa. Minusta olisi ihan kiva saisi jotain oikeasti speciaalimpaa kun täyttää 50vuotta. Ja miksi ihmeessä (mistä tuon edes vetäsit) että nainen maksaisi miehen tililtä lahjarahasi? En naurettavampaa ole kuullut vai onko oma kohtaista kokemusta? Missään näin ei ole mainittu joten ihan omasta pussista nainen lahjan maksaisi mitä keksisi miehelleen. Onko tämä jotenkin sinusta outoa että nainen maksaa?🧐