Mieheni pani mua nukkuessani ilman kondoomia :(
Luulin nähneeni unta ja tässä sitä ollaan raskaana..
Olen niin vihainen ja surullinen. KUINKA HÄN SAATTOI TEHDÄ MULLE NÄIN!?
Joudun kaikenlisäksi tekemään abortinkin, sillä alaselässäni on murtuma joka vielä parantumassa ja en voi myöskään olla ilman lääkitystäni, joka vaarantaa myös sikiön terveyden ja kehityksen...
Kommentit (15)
Minäkin nukun aina ilman kondoomia.
AP, ootko sä ollut poliisiin yhteydessä? Tuo on raiskaus. Tietäähän mies tehneensä ihan saatanan väärin, vaikket olisi tullutkaan raskaaksi?
Ymmärrän, että olet vihainen ja surullinen. Mä olisin sijassasi myös, ja lisäksi tehnyt rikosilmoituksen.
Mieti vielä sitä aborttia! Se ei ole oikea ratkaisu, sillä ei ole syntymättömän lapsen vika, mitä olette keskenänne puuhailleet! Jumala on tarkoittanut tuon ihmisyksilön syntyvän tähän maailmaan, koska on sen alulle pannut. Ei siis ole oikein, että te murhaatte sen!
Sulla on siis alaselässä kivulias murtuma, mutta et herännyt siihen mitä mies teki? Siis oikeasti?
et kai jatka yhteiseloa miehesi kanssa tuon jälkeen? Ei vaikuta miltään lottovoitto mieheltä.. Varmasti ahdistava tilanne :(
[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 22:36"]
Sulla on siis alaselässä kivulias murtuma, mutta et herännyt siihen mitä mies teki? Siis oikeasti?
[/quote]
Hänellä on alaselässä parantumisvaiheessa oleva murtuma, joka vaatii lääkityksen. Kivuliaisuudesta ei ollut mainintaa. Tarkkuutta siihen lukemiseen.
Anteeksi vaan ap, jos tämä ei ole provo, mutta miten voi nukkua, jos murtuneen alaselän päällä touhuaa öbaut 70-100 kg ähisevää äijää? Eikö se satu aivan sietämättömästi?
Kyseessä on raiskaus. Tee rikosilmoitus miehestäsi. Lisäksi suosittelen avioeroa.
Itseasiassa lääke ei ole tuohon murtumaan määrätty, vaan epilepsiaan ja migreeniin.
Murtuma taasen ei aiheuta juuri lainkaan kipua enää, paitsi tietynlaisissa rasituksissa joita on kehoitettu välttämään.
Ap
[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 22:40"]
[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 22:36"]
[/quote]
Hänellä on alaselässä parantumisvaiheessa oleva murtuma, joka vaatii lääkityksen. Kivuliaisuudesta ei ollut mainintaa. Tarkkuutta siihen lukemiseen.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 22:40"]
Anteeksi vaan ap, jos tämä ei ole provo, mutta miten voi nukkua, jos murtuneen alaselän päällä touhuaa öbaut 70-100 kg ähisevää äijää? Eikö se satu aivan sietämättömästi?
[/quote]
Ihankun se koko paino taytyisi olla siinä naisen päällä. Hyvä seksielämä varmaan Sinulla, jos tuo on käsityksesi seksistä. Pelle.
En ole vielä ollut. Tässä on niin paljon sulattelemista, etten vielä ole kyennyt ottamaan yhteyttä poliisiin. On aika vaikea usko että rikosilmoitus johtaisi mihinkään. Mies todennäköisesti tulee kiistämään...
Ap
[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 22:23"]
AP, ootko sä ollut poliisiin yhteydessä? Tuo on raiskaus. Tietäähän mies tehneensä ihan saatanan väärin, vaikket olisi tullutkaan raskaaksi?
Ymmärrän, että olet vihainen ja surullinen. Mä olisin sijassasi myös, ja lisäksi tehnyt rikosilmoituksen.
[/quote]
Meillon aina semmonen säänto että toisen nukkuessa aina kondroomilla.
Oletko kysynyt lääkäriltä, kestääkö selkäsi raskauden ja onko vaihtoehtoisia lääkkeitä? Aiotko pitää tuollaisen miehen?
Joo joo. Kukaan ei nuku niin sikeästi.