Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka inhoatte valkoisia blogikoteja

Vierailija
21.07.2013 |

millaisesta sisustuksesta itse pidätte? 

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
29.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään repsottavista tapeteista, vanhoista lankkulattioista, mummoloista. Nämä nykykodit masentaa ankarasti, tulee olo, että ainut mikä täällä on vanha ja kulunut olen minä. :D

Vierailija
2/45 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lotta Agatonilla on kiva tyyli vaikka se onkin tosi valkoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään väreistä, kodikkuudesta ja siitä, että kodissa näkyy elämän jäljet. Jotain omaa ja persoonallista. Yleensä se puuttuu valkoisista kodeista.
Ja ihan rehellisesti sanottuna, en usko, että niissä valkoisista kodeissa voi elää rennosti. Eiköhän se ole jatkuvaa kyttäämistä, ettei mihinkään tule mitään jälkiä...

Vierailija
4/45 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoinen sinänsä ei häiritse, lähinnä se, että nuo blogit ovat täynnä Ikean valkoisia kalusteita yhdistettynä Kartelliin. Kamala. Blogissa näyttää jokseenkin ok mutta kun tietää miltä ne kalusteet näyttää todellisuudessa:(

Ei se valkoinen koti vakuutteluista huolimatta tunnu miellyttävän bloggaajaa kun juuri noihin valkoisiin ollaan ihan koko ajan tekemässä muutoksia ja muuttamassa järjestystä. Valkoisesta kodista saa myös kotoisan lämpimän kun sen osaa oikein tehdä:)

Vierailija
5/45 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2013 klo 08:52"]Mä tykkään väreistä, kodikkuudesta ja siitä, että kodissa näkyy elämän jäljet. Jotain omaa ja persoonallista. Yleensä se puuttuu valkoisista kodeista. Ja ihan rehellisesti sanottuna, en usko, että niissä valkoisista kodeissa voi elää rennosti. Eiköhän se ole jatkuvaa kyttäämistä, ettei mihinkään tule mitään jälkiä... [/quote]

Me ainakin eletään :) Meillä on valkoiset seinät, valkoinen lattiaa, korkeakiiltoinen, valkoinen keittiö jne. Että mä rakastan! <3 Vastapainoksi mustaa laattaa, mustat sohvat. Lasten huoneissa on kyllä väriä. 

Vierailija
6/45 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän kodistani jossa yhdistyy valkoinen, musta, harmaa, teräs ja lasi yhdistettynä puuhun (parkettilattiat). Tyylikästä, ajatonta ja kaunista. Siihen saa yhdistettyä väripilkkuja halutessaan. Siltkin kotini on persoonallinen ja persoonallisuus tulee eri-asioista kuin pelkästään väreistä. Tavaroista, muodoista, valoista, pienistä ykistyiskohdista, materiaaleista. Myös valkoinen koti voi olla mielenkiintoinen ja persoonallinen. Vaikka itse en kokovalkoisesta talosta pidäkkään.

Vierailija
7/45 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi minun lapsuudenkotini ei ollut valkoinen vaikka designhuonekaluja ja muuta olikin, olisin varmaan saanut siitä valkoisesta väristä elinikäisen masennuksen. Sitäpaitsi valkoisia koteja haluavat äidit ovat yleensä kamalan hysteerisiä siinä mielessä etteivät lapset eikä lasten kaverit saa koskea siellä mihinkään.

Vierailija
8/45 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai hyvä että on muitakin jotka inhoavat valkoista sisustusta. Muo on jo kauan aikaa ottanut päähän se että sisustuslehdissä esitetyt mukamas modernit hyvinsisustetut kodit ovat aina valkoinen voittoisia eli ainakin sohvat ovat pääasiassa valkoiset ja muutenkin pitää olla niin valkoista että.

Ensinnäkin kuka on sanonut että valkoisella sisustettu koti on juuri se hyvinsisustettu koti? Ymmärtäisin että joku tykkää henkilökohtaisesti valkoisesta mutta tuo että siitä on tullut joku trendi on outoa. Kyllä on helppo olla "loisto sisustaja" kun siihen näyttää nyt ainakin riittävän se että roudataan se valkoinen sohva olohuoneeseen ainakin.

Hyi hemmetti, inhoan valkoisia sohvia. Ei vaan se takia että ne ovat erittäin epäkäytännöllisiä lapsiperheissä vaan yksinkertaisesti ne ovat tylsän rumia mielestäni.

Ärsyttää suunnattomasti kun ajattelen jotain sisustus hienostelijaa joka vaahtoaa lapsilleen joka päivä joka liikkeestä että sohviin ei tulisi mitään jälkiä. Valkoisessa on nimittäin myös se vika että jos tulee vähääkin likaa se näyttää heti tosi rumalta.

Ai niin mistä itse pidän, no jos nyt väreistä puhutaan niin aika monesta muusta kun valkoisesta riippuen ihan minkä tyyppinen huonekalu on kyseessä. Tykkään lämminhenkisestä ja värikkäästä enemmän kun kliinisen valkoisesta.

Vierailija
9/45 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siedä valkoisia puuhuonekaluja, harmaata rottinkia, tähtikuvioita tekstiileissä,  kirjaimia tai tekstejä hyllyissä tai seinillä. Minun kodissani värikkäät matot, paljon  maalauksia seinillä, nahkaa, monen väristä puuta, elämää nähneet lautalattiat, kiviportaat, avohyllyjä, venäläisiä astioita, taalainmaan hevosia, huonekasveja, lasten leikkejä ja asetelmia jne..

Vierailija
10/45 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kodikkuudesta ja persoonallisuudesta. Haluan että kotini on minun näköinen ja perheeni. Siellä pitää olla hyvä olla ja elää, sen täytyy tuntua kodilta. Se, että sohva on mukava ja pehmeä ja sinne mahtuu koko perhe on tärkeämpää kuin sen ulkonäkö. Värimieltymykset vaihtelee hyvin paljon vuodenaikojen mukaan, nyt kesän lopulla alkaa taas kaipaamaan pehmeitä ja lämpöisiä värejä ja materiaaleja. Sisustan fiiliksen mukaan. Sisustaminen on puhtaasti tunnetila. Minulle ainakin. 

Vierailija
11/45 |
27.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 23:30"]

[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 23:27"]

Aika kitsch toi kuva...

[/quote]

Mutta mikään tyypillisen blogimainen se ei ainakaan ole, eläimineen ja keltaisine yksityiskohtineen :D Ottaisin.

[/quote]

näinpä :) kitsch on jees!

Vierailija
12/45 |
23.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita mahdollisimman paljon valkoista ja olet huippu sisustaja. Niinhän se menee joo.

Vierailija
13/45 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kodikkaasta ja värikkäästä, sellaisesta jossa elämä saa näkyä. Itse viihdyn mainiosti meidän värikkäässä, hieman sinnepäin olevassa kodissa, jossa on tilaa kirjoille, kasveille ja kissojen touhuille :)

Vierailija
14/45 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä on blogi-koti....netissä joku kirjoittaa kodistaan jossa valkoista? Eikös se ole ihan vaan koti.

Anyway, En pidä valkoisesta väristä muutoin kuin seinissä ja ehkä keittiönpöydässä, pesukoneessa ja pytyssä=) Pidän ruskan väreistä sisustuksessa. Punainen, keltainen ruskea, vihreä, nämä kaikki murrettuina ja yhteen sopivina. Tämä ei kuitenkaan sulje pois sitä, ettetkö sinä saisi sisustaa valkoisena, minusta se on vaan epäkäytännöllinen, kun pidän lapsista ja eläimistä niiiiiiin paljon....

Vierailija
15/45 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun koti on sekalainen :)

Ei saa olla tylsä koti!

Vierailija
16/45 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se oo niinkään se että ne kämpät on valkoisia kuin se, että ne KAIKKI ON IHAN SAMANLAISIA. Eli asukkaiden omaa makua ei erota mistään. Samat design-huonekalut, samat trendiratkaisut, samat kaikki. Se on tylsää.

Vierailija
17/45 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 20:47"]

Ei se oo niinkään se että ne kämpät on valkoisia kuin se, että ne KAIKKI ON IHAN SAMANLAISIA. Eli asukkaiden omaa makua ei erota mistään. Samat design-huonekalut, samat trendiratkaisut, samat kaikki. Se on tylsää.

[/quote]

no se on kyllä totta, kaikilla Kartelllia ja samat iittalan astiat

Vierailija
18/45 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Vierailija
19/45 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Vierailija
20/45 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännöllisistä esineistä, osa ikeaa, osan on veljeni tehnyt, osa perintöhuonekaluja (ei kuitenkaan mitään tyylihuonekaluja), osa huolella ja pitkään harkittuja, osa "oooh, mä haluan TOIN!"-osastoa... ainoastaan olohuoneen pöytäni on valkoinen näistä mun itse ostamistani huonekaluista. Keittiön kaapin ovet on myös, mutta se on vuokranantajan päätös ollut.

Mä en haluaisi asua kliinisen valkoisessa kodissa, sellaisessa laitostuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän