Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

K 40 ketju : Parhaat anti age-tuotteet ja keinot jakoon!

Vierailija
05.08.2020 |

Täällä ikäkriisinen 45-vuotias kyselee :) Kaikki ikäännymme plaa plaa, mutta useimmat haluaa ikääntyä kauniisti.

Kommentit (1202)

Vierailija
1061/1202 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vinkatkaa paras käsivoide rumille ja ryppyisille käsille?

Idea toscana Prima Spremitura sarjan tuotteet. Sisältää kylmäpuristettua neitsytoliiviöljyä. Löytyy käsivoide erikseen, itse käytän koko vartalolle vartalovoidetta.

https://www.maisonprovence.fi/IDEA-TOSCANA-vartalonhoito

Kiitos linkistä🌼

Vierailija
1062/1202 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaulaan en ole löytänyt mitään hyvää! Ei auttanut Vichyn kaulavoide eikä muukaan. Siihen ei kai tehoa kuin veitsi.

N51

Kasvojooga. Kaulan ja kasvojen lihaksistoa jumppaamalla tulee ilmaista, luonnollista täyteainetta. Lisäksi Nivean voiteet, jotka päihittäneet testeissä useat kalliit antiage- voiteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1063/1202 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon ulkona veden äärellä, ei aurinkoa ilman suojaa, ei tupakkaa, hedelmiä ja kasviksia ruokavaliossa. Ja hymyä kasvoilla paljon, nyrpeä ilme juontaa nyrpeät juonteet. :)

Vierailija
1064/1202 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsothan, että ostamissasi tuotteissa ei ole mikromuovia, joka päätyy pestessäni itseäsi vesistöön ja aiheuttaa haittaa luonnolle. Ulkonäkösi ei ole sen arvoista! :)

Ja kaikkein paras ihonnostatuskeino on hymy ja iloinen asenne. Myrtynyttä naamaa eivät mitkään botoxit kaunista!

Ja yleisilmeesi kaivertuu kasvoihisi ikääntyessäsi.

Vierailija
1065/1202 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon ulkona veden äärellä, ei aurinkoa ilman suojaa, ei tupakkaa, hedelmiä ja kasviksia ruokavaliossa. Ja hymyä kasvoilla paljon, nyrpeä ilme juontaa nyrpeät juonteet. :)

Tämä totta. Itse käyn melkein joka päivä soutelemassa soutuveneelläni, pitkälle syksyyn, se kosteuttaa ihoa. Ja aina suojakertoimiset voiteet auringossa, keskipäivällä en edes mene ulos. Voiteina mulla shea-voi ja oliiviöljy, hyvin pärjään, olen 65 v.  Olen myös kasvissyöjä.

Vierailija
1066/1202 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän Sisleyn tuotteita, ovat vaan melko kalliita, voidesetti yli 1000 euroa. Mutten halua mitään botokseja enkä täytteitä naamaan, joten noilla mennään.

Vierailija
1067/1202 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle riittää yksi ainoa seerumi päivällä ja yöllä, islantilainen Bioeffect joka korjaa ihoa nuoremmaksi kasvutekijöiden ansiosta. Käy silmien alle, kasvoille ja silloin kun ihoon tulee ekseemaa, sellaista hieman psoriasiksen näköistä, tuo auttaa siihenkin jopa.

Vierailija
1068/1202 |
09.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punainen liha, kaksi kertaa viikossa.

Lisää kollageenin tuotantoa.

Vierailija
1069/1202 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa botoksia niin pääsette näyttämään pelleltä muovinukelta ennen kuin kuukahdatte.

Vierailija
1070/1202 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MInkä ikäisiä olette te, joilla kaulan ihon roikkuminen ongelma? Itsellä ei vielä ongelmia ja kohta ikää 50 v.

Perintötekijöillä taitaa olla suurin vaikutus!

Vierailija
1071/1202 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole varsinaisesti tuote sanan varsinaisessa merkityksessä: syvämeditaatio (samaadhiin potentiaalisesti johtava funtsitekniikka; tunnetuin brändi lienee Maharishi Mahesh Yogin gurultaan Svaamii Brahmaananda Sarasvatiilta, Himaalajan Jyotir MaThan Shankaraacaaryalta, pohjois-Intian "paavilta" oppima, MMYn Transsendenttiseksi Meditaatioksi nimeämä sikasimppeli funtsitekniikka)

Tutkimusten mukaan pitkään (yli viitisen vuotta?) teeämmää harrastaneiden keskimääräinen biologinen ikä oli eräässä kokeessa peräti 12 vuotta kronologista ikää hintsumpi!

Abstract

To evaluate the effects of the Transcendental Meditation (TM) and TM-Sidhi program on the aging process, a standardized test of biological aging, utilizing auditory threshold, near point vision, and systolic blood pressure, was given to a cross-sectional group (N =84) with a mean age of 53 years. There were 11 controls, 33 short-term TM and TM-Sidhi participants, and 40 long-term participants. The mean biological age of the controls was 2.2 years younger than for the general population; of the short-term TM subjects, 5.0 years younger; of the long-term TM subjects, 12.0 years younger. The difference between the groups was significant covarying for a diet factor. Also, there was a significant correlation between length of time practicing the TM program and biological age (r= -0.46). Together with numerous physiological and psychological studies conducted on the TM and TM-Sidhi program, this study suggests that the TM program may affect certain neural mechanisms which in turn influence age correlated physiological variables.

Vierailija
1072/1202 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsothan, että ostamissasi tuotteissa ei ole mikromuovia, joka päätyy pestessäni itseäsi vesistöön ja aiheuttaa haittaa luonnolle. Ulkonäkösi ei ole sen arvoista! :)

Ja kaikkein paras ihonnostatuskeino on hymy ja iloinen asenne. Myrtynyttä naamaa eivät mitkään botoxit kaunista!

Ja yleisilmeesi kaivertuu kasvoihisi ikääntyessäsi.

Mikromuovia on useassa apteekin tuotteessakin, joten kannattaa olla sielläkin tarkkana.

Vierailija
1073/1202 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvisruoka. Olen 48-v eikä ole yhtään ryppyjä. Nauratti kun kävin eilen kosmetiikkaliikkeessä, jakoivat asiakkaille näytteitä. Myyjä antoi minun edessäni olevalle, minua hieman nuoremmalle naiselle silmänympärysvoidetta ja kollageenia, minä sain näytteen ihan tavallisesta perusvoiteesta. Sitten vasta tajusin että kyllähän sillä edeltävällä oli enemmän ryppyjä kuin minulla.

Vierailija
1074/1202 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvisruoka. Olen 48-v eikä ole yhtään ryppyjä. Nauratti kun kävin eilen kosmetiikkaliikkeessä, jakoivat asiakkaille näytteitä. Myyjä antoi minun edessäni olevalle, minua hieman nuoremmalle naiselle silmänympärysvoidetta ja kollageenia, minä sain näytteen ihan tavallisesta perusvoiteesta. Sitten vasta tajusin että kyllähän sillä edeltävällä oli enemmän ryppyjä kuin minulla.

Kannattaisiko vihdoin ostaa ne silmälasit?

Tottakai myyjä katsoi että sulle ei enää kollageenivoiteet edes auta ja olet sen verran köyhän näköinenkin ettet tule ostamaan mitään, niin säälistä saat jonkun halvimman perusvoiteen! :D

Jos ihminen syö pelkkää kasvisruokaa niin se ei kehitä uutta kollageenia esimerkiksi kasvoihin yhtä nopeasti ja hyvin kuin lihansyöjillä.

Vierailija
1075/1202 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

halvat huvit kun käyt kosmetiikkaliikkeessä nauramassa muille ??

Vierailija
1076/1202 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, estrogeeni laastari käytössä 8 vuotta. Iho pysynyt yllättävän sileänä, eikä mikään roiku.Varsinkin silloin huomasi helposti kun aloitti,käsivarsien ihon kuivuus katosi.

Vierailija
1077/1202 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on pakko kysyä että mistä tiedät edessäsi olleen iän?

Vierailija
1078/1202 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varsinaisesti anti-age mut painonhallinnan kanssa täältä ylivoimasesti saanu parhaat ohjeet!

https://viulle232.systeme.io/e92715cb

Vierailija
1079/1202 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

juokaa vettä, liikkukaa ja syökää monipuolisesti ja kohtuudella. myös sitä punaista lihaa pitää saada reilusti. hyvä itsetunto auttaa asiaa paljon. mikä niissä rypyissä pelottaa? ymmärrättekö, että kun uurteet piilottaa meikin alle tai girurgisesti, näyttää oudolta. yleensä pystyy naamasta arvioimaan ihmisen iän, mutta leikelty ja filleröity 50v. näyttää 37 vuotiaalta liskolta. 

Vierailija
1080/1202 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesi,mielellään lähdevesi

Liikunta

Hikoilu

Oikea ruoka

Riittävä uni

Geenit

Koko elämän, ei vähän ennen 40v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän