Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

K 40 ketju : Parhaat anti age-tuotteet ja keinot jakoon!

Vierailija
05.08.2020 |

Täällä ikäkriisinen 45-vuotias kyselee :) Kaikki ikäännymme plaa plaa, mutta useimmat haluaa ikääntyä kauniisti.

Kommentit (1202)

Vierailija
1081/1202 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaulaan en ole löytänyt mitään hyvää! Ei auttanut Vichyn kaulavoide eikä muukaan. Siihen ei kai tehoa kuin veitsi.

N51

Poolopaita. Sannallakin aika usein käytössä.

Vierailija
1082/1202 |
24.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ikääntyvän ihmisen pitäisi näyttää joltain posliininukelta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1083/1202 |
12.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuotteet: Environ. Puhdistusaine, peptidi kasvovesi, voide, silmänympärysgeeli.

Ravinto: fitnessruokavalio. Ei vehnää tai sokeria. Alkoholia hyvin maltillisesti.

Elämäntavat: liikunta 6 x vko, ei aurinkoa. Unta 8-10 tuntia.

Hoidot: Botox ja täyteainehoidot 4 x v.

Dermapen hoito 4-6 x v.

Ei ole vaikeaa.

Kuka lääkäri suostuu pistämään botoxit ja täyteaineet 4 kertaa vuodessa? Vai käytkö jollain "villillä" hoitajalla?

Tämä. Ei todellakaan laiteta Botoxia kuin enintään 2 krt/v ja täyteaineetkin kestävät kasvoissa sen 1-2 v. joten paljon harvemmin laitetaan. Tai sitten aineet on jotain laimennettua sontaa tai väärin laiettu.

Sä et tiedä mistään mitään. Tässä etelä-Pohjanmaan sairaanhoitopiirin selontekoa botoxin käytöstä ja vaikutusajasta.

Hoidon vaikutus kestää noin kolme kuukautta, minkä jälkeen hoito voidaan tarvittaessa uusia.

https://www.epshp.fi/hoitopalvelut/hoidot_ja_tutkimukset/neurologia/pot…

Vierailija
1084/1202 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähentämällä kaloreja, varsinkin ns. roskaruo'an nauttimista, on mahdollista parantaa unen laatua ja kestoa. 

Syvämeditaatiota (esim. TM) pitkään harrastaneiden biologinen ikä (muutamat indikaattorit, kuten esim. verenpaine) oli eräässä tutkimuksessa keskimäärin 12 vuotta alle kronologisen iän. Omassa tapauksessani  sisko aina ihmettelee takatukkaani  lyhentäessään, mitenkä minulla voi olla vielä hiukset päältä jopa mustat, vaikka ikää on 72 vuotta...

Syvämeditaation nuorentava vaikutus perustunee ensisijaisesti siihen, että se parhaimmillaan antaa syvää unta (sanskritiksi nidraa tai suSupti) syvemmän lepotilan*,  esim. pari minsaa 20 minuutin session aikana.

* turiiya, caturtha [tshaturtha], Neljäs (tietoisuuden tila), Puhdas, ajatukseton tietoisuus, puruSa, aatmaa  (atman) draSTaa, Transsendenttinen tietoisuus, jne;  nimiä riittää vaikka muille jakaa. Normaalin yöunen aikanakin tietoisuus "koukkaa" Neljännen (tilan) kautta unen vaiheen muuttumisen hetkellä. Syvämeditaatiossa tuota "koukkaamista" on mahdollista pidentää jopa minuutteja kestäväksi!

- M 1950

Vierailija
1085/1202 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten käytätte noita naamateippejä esim. otsan ryppyihin? Silloinhan ei voi laittaa kosteusvoidetta, koska teippi ei pysy?

Vierailija
1086/1202 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmä vesi on yksi parhaista keinoista. Virkistää ja kiinteyttää ihoa sekä ehkäisee selluliittia.

Selluliittia ehkäisee myös makean ja margariinien vältteleminen.

Vierailija
1087/1202 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvovesi suoraan kasvoille taputellen. Ei mihinkään vanulappuun ja perään ruusuöljyä iltaisin. Sain tuolla ihon tasaisemmaksi, pehmeämmäksi ja jopa yhden arven lähes häviämään.

Vierailija
1088/1202 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveet elintavat: liikuntaa sopivasti, tarpeeksi unta ja monipuolinen ruokavalio. Joogaa stressiin niin ei tule kurtisteltua jatkuvasti otsaa.

Hyvä perusihonhoito: puhdistus ja kosteutus, retinolia ja aina aurinkosuoja, viikoittain glykolihappoa. Halvatkin tuotteet voi olla hyviä.

Maailman ihanin mies, joka kehuu kauniiksi silloinkin kun itseä epäilyttää ja jonka pelkkä läsnäolo rentouttaa ja tuo hyvän mielen.

Minulla auttoi parempiin uniin magnesium illalla ja propolis.

Vierailija
1089/1202 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylmä vesi on yksi parhaista keinoista. Virkistää ja kiinteyttää ihoa sekä ehkäisee selluliittia.

Mulla viiskymppisellä voinsyöjällä on selluliitittömät reidet.

Vierailija
1090/1202 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ikääntyvän ihmisen pitäisi näyttää joltain posliininukelta?

Voi sitä sentään näyttää vähän paremmalta itseltään.

Vierailija
1091/1202 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

LA Roche-Posay Hyalu B5 serum on parantanut kasvojeni ihoa tehokkaasti. Plussana ihanan raikas tuoksu.

Vierailija
1092/1202 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten käytätte noita naamateippejä esim. otsan ryppyihin? Silloinhan ei voi laittaa kosteusvoidetta, koska teippi ei pysy?

Noh, alapeukuttaja, pysyykö noi teipit muka rasvaisessa naamassa?

Vierailija
1093/1202 |
25.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla viiskymppisellä voinsyöjällä on selluliitittömät reidet.

Minulla taas oli selluliittireidet jo 17-vuotiaana terveellisesti syövänä urheilijana.

Vierailija
1094/1202 |
19.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

juokaa vettä, liikkukaa ja syökää monipuolisesti ja kohtuudella. myös sitä punaista lihaa pitää saada reilusti. hyvä itsetunto auttaa asiaa paljon. mikä niissä rypyissä pelottaa? ymmärrättekö, että kun uurteet piilottaa meikin alle tai girurgisesti, näyttää oudolta. yleensä pystyy naamasta arvioimaan ihmisen iän, mutta leikelty ja filleröity 50v. näyttää 37 vuotiaalta liskolta. 

Mikä sinua ja muita hurskastelijoita toisten ryppykeskustelut niin ärsyttävät? Jos joku haluaa olla paremman näköinen ikääntyessään niin tässä ketjussa jaetaan vinkkejä eikä perusteluita kaltaisillesi.

Vierailija
1095/1202 |
30.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs farmaseutti (60 v) kertoi käyttäneensä ikänsä, koko uran ajan, apteekin laadukkaita tuotteita, retinolia, c vitamiinia ja aurinkosuojaa ihollaan. Näyttää nelikymppiseltä. Ei ikinä uskoisi että on jo 60, jos ei tietäisi.

Vierailija
1096/1202 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi k40 kun kaikissa kauneusjutuissa sanotaan et niitä pitäs viimestään jo 30 vuotiaana alkaa käyttämään ennaltaehkäsevänä?

Tytär opiskelee farmasiaa ja hänellä on age delay tuotteet käytössä, 20 v. Itse vasta havahduin asiaan, ikää47. Ei ole kuulemma liian myöhäistä aloittaa, koska olen vielä rypytön.

Vierailija
1097/1202 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta, herkkujen välttäminen, kosmetiikan/kemikaalikuorman välttäminen.

Vierailija
1098/1202 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikunta, herkkujen välttäminen, kosmetiikan/kemikaalikuorman välttäminen.

Periaatteeni on, että more is more.

Vierailija
1099/1202 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yli viisikymppinen, ja minulla on herkkä iho. Olen löytänyt itselleni parhaan ihonhoitosarjan,  Louis Widmerin tuotteet. Kaikki sarjan tuotteet sopivat iholleni! Niitä saa mm. Yliopiston Apteekista. Herkkäihoisena vältän hajusteita, ja Louis Widmerin tuotteissa on sekä hajustetut että hajusteettomat versiot. 

Minulle sopivat myös eräät Ceraven, La Roche Posayn ja Eucerinin tuotteet. Näitäkin saa apteekista.

Vierailija
1100/1202 |
02.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yli viisikymppinen, ja minulla on herkkä iho. Olen löytänyt itselleni parhaan ihonhoitosarjan,  Louis Widmerin tuotteet. Kaikki sarjan tuotteet sopivat iholleni! Niitä saa mm. Yliopiston Apteekista. Herkkäihoisena vältän hajusteita, ja Louis Widmerin tuotteissa on sekä hajustetut että hajusteettomat versiot. 

Minulle sopivat myös eräät Ceraven, La Roche Posayn ja Eucerinin tuotteet. Näitäkin saa apteekista.

Louis Widmer on minunkin luottomerkki. Erityisesti silmänympärysvoide on ihana. Nuorelle ostin epäpuhtaalle iholle soveltuvat LW tuotteet ja hän tykästyi myös Widmeriin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän