K 40 ketju : Parhaat anti age-tuotteet ja keinot jakoon!
Täällä ikäkriisinen 45-vuotias kyselee :) Kaikki ikäännymme plaa plaa, mutta useimmat haluaa ikääntyä kauniisti.
Kommentit (1202)
Vierailija kirjoitti:
Kasvojooga, netistä löytyy paljon ohjeita. Vaatii oikeasti viitseliäisyyttä, että jaksaa tehdä riittävän usein (ja tarpeeksi pitkään) mutta hyvin kiinteyttää. Lisäksi tietysti kunnon ihonhoito, liikuntaa, vettä, unta ja ruokavalio kuntoon.
Vai entäs jos kaadettaisiin patriarkaatti mieluummin kuin kasvojoogataan iso osa elämästämme?
Jotaki tummiin suupielen juonteisiin
Aurinkoa kirjoitti:
Jatkuvasti hoetaan tätä ettei aurinkoa saisi ottaa, että pysyisi iho hehkeänä.
Harrastan itse n.5kk uintia vuodessa ulkona. Lajin parissa näkee hyvin paljon paljon auringossa olleita. Kyllä, monilla on juonteita enemmän kasvoissa, mutta elämänilo ja pirteys tekee heistä simpsakan näköisiä.Röökiä vetävät mursun näköiset auringonottajat ovat asia erikseen.
Itse todellakin aion nauttia ulkoilmasta ja auringosta, enkä halua näyttää helenalingreniltä. Rypytön, mutta hapannaama ei myöskään kaunista ketään.
Ei stressiä, iloa, ulkoilmaharrastuksia, hyvää seuraa, lasillinen tai kaksi punaviinia silloin tällöin, omanlaisen tyylin löytäminen, huonojen ihmissuhteiden vältteleminen, terveellinen (erityisesti HYVÄT rasvat) ruokavalio, pirtsakkaa punaa huuliin ja sipaisu punaa poskiinkin, hieman ripsaria, hiuksiin raitoja... Voilá!
Elämä on kuin henkäys, sanoi 95v mumminikin. Siitä täytyy ruveta nauttimaan, eikä vaan metsästää ikuista nuoruutta ja mesolankoja ja kasvonkiristyksiä. Tuolle polulle kun lähtee, ei ole koskaan tyytyväinen.
Ihailen vanhempia naisia, kuten Sikke Sumari. Voi olla, että hän on jotain operaatioita joskus tehnytkin, mutta ainakin hänestä paistaa elämänilo!
:-Dsiis rusketusta välttelevät hapannaamoja voi eih:-Dtosiasia on kuitenkin se että uv säteily on ihon pahin vanhentaja.huonot elämäntavat vasta seuraavana. T.positiivinen ja "pirtsakka" ihon kärventämisen välttelijä
HLLLLLLLLLLLGGGGGGGGGGGG SRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRPPPPPTTTTTTTTTTTTT
Jos Sijaltainen nousisi.
Vierailija kirjoitti:
Paksu kasvovesi löytyy varmaan paremmin sanalla "hoitovesi". Ostin eilen LIdlistä Cien Q10 intensive serumia pullon. Tosi hyvältä vaikuttaa, maksoi 4.99. Tutkin incinkin: paljon hyviä ainesosia.
Revuele revox just-sarjassa on myös hyvä q10 seerumi. Nyt sesonkialessa lykolla kaikki, käykääpä tutkimassa tuo sarja jos kiinnostaa halpa ja hyvä the ordinaryn kilpailija.
Bielenda on myös suht nettikaupoissa edullinen merkki, onko nyt puolalainen. Sieltä löytyy alle kympin anti agea. Itse korkkasin just retinolivoiteen.
Omat vakioni c, q10, retinoli ja jokin happokuorinta/kuoriva kasvovesi. Ihan järkihintaan löytää kaikkia. Hyaluroni löytyy myös pakista mutta ehkä sopii tuo plumping effect kun lähtee esim ulos.
Haetttiinko tässä ketjussa nimenomaan ulkoisia ihonhoitotuotteita? Muuten vinkkaan luuliemen, oon ostanut valmiina biomedin luuliemijauhetta, mutta pohdin sen keittämistä itse. Iho on kirkkaampi ja napakamman tuntuinen, ja hiukset ja kynnet kasvaa nopeammin. Hiukset myös tuntuu paksummilta, lieneekö lähteminen vähentynyt?
"Gelatiini ja kollageeni pitävät ihon, hiukset ja kynnet terveenä ja hyvinvoivana. Kollageeni on sidekudoksen proteiini, jonka valmistuskyky ihmiskehossa heikkenee iän myötä. Iho on suoliston peili, sanotaan. Näin ollen terve suolisto heijastuu myös ulospäin. Voidetta nivelille Gelatiini on myös nivelten rakennusainetta. Se auttaa pitämään nivelemme joustavina ja terveinä. Gelatiinin lisäksi luuliemi on myös hyvä kondroitiinisulfaatin, glukosamiinin ja kollageenin luonnollinen lähde. Liemeen liuenneina ne imeytyvät helposti elimistön käyttöön ja ravinteita päästään hyödyntämään tehokkaammin."
https://www.life.fi/hyvinvointiblogi/vuoden-2020-terveystuote-luuliemi-…
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä käyttänyt mitään voiteita, oon 50+, moni luulee nuoremmaksi. Voiteet - hölmöjen rahastusta.
Rintsikoitakaan en ole koskaan käyttänyt, ja tissini ovat edelleen kiinteät ja hyvällä korkeudella. :)
jatkan vielä
en ole myöskään koskaan valehdellu
Äitikin sanoi: valehteleminen on rumaa..
Vierailija kirjoitti:
Advanced Night Repair-seerumi Estee Lauderilta. Voi laittaa päivälläkin kosteusvoiteen alle. Huipputuote!
Mutta mikä auttais kaulan roikkuriskissä olevaan ihon?
Nää rasvat on ihan huijausta, vain se mikä tulee sisältäpäin vaikuttaa ikääntymiseen, eli vihanneksia, kasviksia ja marjoja runsaasti ja muuta hyvin kohtuudella.
Rasvoina pelkästään kylmäpuristettuja kasvisrasvaa esim. rypsiöljy tai oliviöljy.
Juomana lähes pelkästään vettä, kaikki muut on enemmän tai vähemmän huonoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvojooga, netistä löytyy paljon ohjeita. Vaatii oikeasti viitseliäisyyttä, että jaksaa tehdä riittävän usein (ja tarpeeksi pitkään) mutta hyvin kiinteyttää. Lisäksi tietysti kunnon ihonhoito, liikuntaa, vettä, unta ja ruokavalio kuntoon.
Vai entäs jos kaadettaisiin patriarkaatti mieluummin kuin kasvojoogataan iso osa elämästämme?
Patriarkaatti taitaa olla mennyttä tässä maassa mutta vanhan kansan tuntema anti-age -konsti toimii silti edelleen. Ukolle pullo kossua, niin puolessa välissä vaimo näyttää taas nuorelta ja hemaisevalta. Ei valitettavasti vaikuta ukon ulkonäköön, ainakaan nuorentavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paksu kasvovesi löytyy varmaan paremmin sanalla "hoitovesi". Ostin eilen LIdlistä Cien Q10 intensive serumia pullon. Tosi hyvältä vaikuttaa, maksoi 4.99. Tutkin incinkin: paljon hyviä ainesosia.
Revuele revox just-sarjassa on myös hyvä q10 seerumi. Nyt sesonkialessa lykolla kaikki, käykääpä tutkimassa tuo sarja jos kiinnostaa halpa ja hyvä the ordinaryn kilpailija.
No ei ollut hinnalla pilattu, kävin vinkistäsi ostamassa, 30 eurolla sain monta putelia. Ja mikä tärkeintä, vegaanisia! Kiitos vinkistä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ollut hinnalla pilattu, kävin vinkistäsi ostamassa, 30 eurolla sain monta putelia. Ja mikä tärkeintä, vegaanisia! Kiitos vinkistä!
Geek&Gorgeous on myös toimiva ja edullinen https://geekandgorgeous.com/
Lancome Visionaire seerumi. Käytättekö muutkin?
Vierailija kirjoitti:
Mutta millainen on elämä, jos pitää välttää ilmeilyä? Ettei saisi nauraa, ihmettyä, haaveilla, liikuttua, hämmästyä.
Hanna Brotherus on minusta aivan upea juuri ilmeikkäitten kasvojensa ja silmillä hymyilyn vuoksi: https://yle.fi/uutiset/3-11892553
On, valloittavat, eloisat kasvot, siksi vaikuttaa paljon nuoremmalta. :)
Profhilo-pistoshoito alakasvoihin, kosteuttaa ja kiinteyttää, ei tee luonnotonta pingottuneen näköistä täyteainehoito- eikä lankakiristysvaikutelmaa, mutta silti nostatti lieviä "bulldoggiposkia" ja auttoi nasaalijuonteisiin. Tuo pitää tehdä sarjanhoitona 2 kertaa niin että kuukausi välissä.
t: N51
Vierailija kirjoitti:
Haetttiinko tässä ketjussa nimenomaan ulkoisia ihonhoitotuotteita? Muuten vinkkaan luuliemen, oon ostanut valmiina biomedin luuliemijauhetta, mutta pohdin sen keittämistä itse. Iho on kirkkaampi ja napakamman tuntuinen, ja hiukset ja kynnet kasvaa nopeammin. Hiukset myös tuntuu paksummilta, lieneekö lähteminen vähentynyt?
"Gelatiini ja kollageeni pitävät ihon, hiukset ja kynnet terveenä ja hyvinvoivana. Kollageeni on sidekudoksen proteiini, jonka valmistuskyky ihmiskehossa heikkenee iän myötä. Iho on suoliston peili, sanotaan. Näin ollen terve suolisto heijastuu myös ulospäin. Voidetta nivelille Gelatiini on myös nivelten rakennusainetta. Se auttaa pitämään nivelemme joustavina ja terveinä. Gelatiinin lisäksi luuliemi on myös hyvä kondroitiinisulfaatin, glukosamiinin ja kollageenin luonnollinen lähde. Liemeen liuenneina ne imeytyvät helposti elimistön käyttöön ja ravinteita päästään hyödyntämään tehokkaammin."
Osta niitä koiralle tarkoitettuja luita ja imeskele niitä. Pakasteena löytyy. Tai sitten nakertele liivatelehtiä.
Hyihel.
Onneksi en tarvitse tuollaisia, 50-v. vegaani, ei ole bulldogin poskia eikä nasaalijuonteita eikä sibeliusrypyjäkään. Mulla varmaan keho tuottaa itse kollageenit kun on niin terveellinen ruokavalio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta niitä koiralle tarkoitettuja luita ja imeskele niitä. Pakasteena löytyy. Tai sitten nakertele liivatelehtiä.
Hyihel.
Onneksi en tarvitse tuollaisia, 50-v. vegaani, ei ole bulldogin poskia eikä nasaalijuonteita eikä sibeliusrypyjäkään. Mulla varmaan keho tuottaa itse kollageenit kun on niin terveellinen ruokavalio.
Olet vaan voittanut geenilotossa tuolta osin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyihel.
Sisäisen kauneuteen, empatiaan ja ystävällisyyteen ei vegaaniruokavalio ilmeisesti auta ainakaan sinun kohdallasi. Kannattaa perehtyä luuliemen käytön historiaan.
Vaseliini siilaa kosteuden ihoon, eikä imeydy ihoon. Ihon oma kosteutusmekanismi pääsee toimimaan.
Mutta millainen on elämä, jos pitää välttää ilmeilyä? Ettei saisi nauraa, ihmettyä, haaveilla, liikuttua, hämmästyä.
Hanna Brotherus on minusta aivan upea juuri ilmeikkäitten kasvojensa ja silmillä hymyilyn vuoksi: https://yle.fi/uutiset/3-11892553