Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

K 40 ketju : Parhaat anti age-tuotteet ja keinot jakoon!

Vierailija
05.08.2020 |

Täällä ikäkriisinen 45-vuotias kyselee :) Kaikki ikäännymme plaa plaa, mutta useimmat haluaa ikääntyä kauniisti.

Kommentit (1202)

Vierailija
161/1202 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Botox, IHAN OIKEESTI? älkää nyt herranjumala tuollasia myrkkyjä itseenne pistelkö... ymmärtäkää että jokainen on vuorollaan nuori ja vanha jos vaan elää vanhuuteen asti ja hyväksykää se. Elämän realiteetit.

En tule ikipäivänä mitään myrkkyjä itseeni pistelemään, en lankoja ihon alle työntämään, en kauneusleikkauksiin menemään. Katsokaapa monia julkkiksia mitä tapahtuu kun tavotellaan ikuista nuoruutta ja täydellisyyttä, lopputulos monesti hirviö! Ja sitten tietysti ihmisillä on kans tämä mentaliteetti että " ei mulle ikinä tapahdu, emmä ikinä jää koukkuun " näin on varmasti ajatelleet monet julkkiksetkin ja narkomaanit.

Terveellinen ruokavalio, liikunta, hieronta, vitamiinit, rentous, riittävä uni, kasvovoiteet, säännöllinen kasvohoito kosmetologin luona ja positiivinen asenne elämään. Tämän enempää en aio itseeni panostaa ja katsotaan miten nuorekkaana näillä ohjeilla pysyn.

Mitä riehut, minulle laitettu botoxia migreenin takia otsaan ja ohimoihin 6 vuotta ja leukaan yöllisen narskuttamisen takia 2 vuotta! En tietäisi mitä tekisin ilman botoxia, sen verran kauheita on kivut olleet.

Poistuuko migreeni ja narskuttelu? Aika epätoivoinen tässä kummankin suhteen.

Ei ole takeita koska se auttaa lukemani mukaan vain noin 60%:lle tapauksista, eikä botoksiin kai saa kelakorvauksiakaan. Jos itsellä on varaa pistää noin 500 euroa kerta tohon väh. 2 krt vuosi, niin mikäs siinä :) 500 eurolla vois testata?

Vierailija
162/1202 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusvoide ja spf 30-50 aurinkovoide

ikä 44

Naururypyt saa näkyä, hauskaa on ollut siis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/1202 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Botox, IHAN OIKEESTI? älkää nyt herranjumala tuollasia myrkkyjä itseenne pistelkö... ymmärtäkää että jokainen on vuorollaan nuori ja vanha jos vaan elää vanhuuteen asti ja hyväksykää se. Elämän realiteetit.

En tule ikipäivänä mitään myrkkyjä itseeni pistelemään, en lankoja ihon alle työntämään, en kauneusleikkauksiin menemään. Katsokaapa monia julkkiksia mitä tapahtuu kun tavotellaan ikuista nuoruutta ja täydellisyyttä, lopputulos monesti hirviö! Ja sitten tietysti ihmisillä on kans tämä mentaliteetti että " ei mulle ikinä tapahdu, emmä ikinä jää koukkuun " näin on varmasti ajatelleet monet julkkiksetkin ja narkomaanit.

Terveellinen ruokavalio, liikunta, hieronta, vitamiinit, rentous, riittävä uni, kasvovoiteet, säännöllinen kasvohoito kosmetologin luona ja positiivinen asenne elämään. Tämän enempää en aio itseeni panostaa ja katsotaan miten nuorekkaana näillä ohjeilla pysyn.

Mitä riehut, minulle laitettu botoxia migreenin takia otsaan ja ohimoihin 6 vuotta ja leukaan yöllisen narskuttamisen takia 2 vuotta! En tietäisi mitä tekisin ilman botoxia, sen verran kauheita on kivut olleet.

Ei se botox silti terveellistä ole. Hermoja lamaava myrkky. Jos laitetaan vaikka otsaan poistamaan ryppyjä niin et välttämättä pysty enää liikuttamaan otsasi lihaksia, onko se sitten tervettä? ja mistä sitä tietää vaikka nämä täyteaineet aiheuttaisi syöpää... yhdessä vaiheessa oli buumi että otetaan silikoonitissit... no nykyään moni julkkis poistaa silikoonitissinsä kun tullut tutkimustietoa että voi syöpää aiheuttaa.

Silikonit on eri asia, ne eivät lähde elimistöstä millään, edes maatumalla. Naiset poistattaa niitä maailmalla nyt lymfoomapelon takia, koska BIA-ALCL rintaimplanttilymfooma on yleistynyt todella paljon ja siihen on kuollut eri ikäisiä naisia. Tuo salakavala lymfooma ei muistuta rintasyöpää vaan alkaa keuhkokivuilla eli rintaa puristaa ja yskittää, lähinnä kuin keuhkoputkentulehduksessa. Sen jälkeen kasvaimet ilmenevät sisäelinten lähellä ja alkavat painaa niitä enemmän ja enemmän kun suurenevat eikä niitä välttämättä pysty leikata. Kamalan kuuloinen tauti. Nykyään ne jotka kohottaa rintojaan, teettävät sen omalla luomurasvallaan eikä implanteilla ja koska turhaa muovia pitäisi välttää maailman pelastamiseksi muutenkin.

Täyteaine eli hyaloronihappo poistuu elimistöstä vähitellen, se on sitäpaitsi sokeriyhdiste jota meillä on elimistössä luonnostaan. Hyaloronihappo pitää ottaa siihen erikoistuneella klinikalla, ja sen pakkauksen sinetti avataan asiakkaan nähden. Netissä myydään vaikka mitä myrkkyä täyteaineiden nimissä, osassa kopioista on ollut tutkimusten jopa lasinpesunesteitä tai sementtiyhdisteitä. Täyteaineissa pätee se että mitä hintavampi klinikka, sen varmempia ja turvallisempia aineita käyttävät. Halvalla ei saa hyvää.

Botox vaikuttaa vain siihen lihakseen johon se pistetään. Minulla on lihasperäinen migreeni joten siksi botox auttaa tämän tyypin migreeniin. Ei kuitenkaan pystytä lupaamaan että se auttaisi kaikille jotka sitä laitattaa. Botox on alunperin kehitetty lääke migreenin hoitoon, ja sitä on tutkittu vuosikymmenet eikä se ole tutkimusten mukaan aiheuttanyt syöpää.

Vierailija
164/1202 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Frantsilan tuotteet ovat loistavia. Monenlaisten kokeilujen jälkeen en vaihda enää niitä! Atoopikkona ollut erityishaasteita. Muutoin luotan ajoittaiseen kevytpaastoon, sokeriherkut pois. Iho kirkastuu. En ole koskaan käyttänyt alkoholia (viinilasillinen pari krt/v max) enkä ole polttanut. ulkoilu/liikunta virkistävät ja ihokin kiittää. Minulle myös henk.koht. suhde Jeesukseen, rukous ja raamatunluku ovat osa kokonaisvaltaista henkis-hengellistä hyvinvointia. Mielenrauha ja levollisuus näkyvät kyllä olemuksesta. Sain nuorimmaisen lapsemme vasta 43-vuotiaana ja silloin minua vierustoveri luuli vähän päälle kolmikymppiseksi, eikä millään meinannut uskoa ikääni todeksi, eli jotain kai olen tehnyt oikein ja toki myös geenit vaikuttavat. Äitini ja tätini ovat olleet siloposkia ja nuorekkaita tosi iäkkäiksi:)

Vierailija
165/1202 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henk.koht. suhde Jeesukseen??🙄

Vierailija
166/1202 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku kertoa myös tuotteista, joihin kädestä suuhun elävälläkin on varaa?!

Tällä hetkellä käytössä Lidin Cien päivävoide ja Pirkan yövoide, kasvot pesen aamuin ja illoin Xtra-pesugeelillä. Ikää 40 v, mutta näytän 50 veeltä. Silmäpussit isommat kuin tissit...

Kasvojooga säännöllisesti tehtynä auttaa oikeasti, ja on ilmaista. Moni ei vaan jaksa tai ehdi käyttää puolta tuntia päivästään moiseen, mutta suosittelen lämpimästi jos viitseliäisyyttä löytyy. Kirjastosta saa ohjekirjoja ainakin isommissa kaupungeissa ja netti tietysti auttaa myös. Kun liikkeet on kerran harjoitellut, niitä ei tarvitse enää tehdä peilin edessä vaan menee rutiinilla vaikka telkkaria katsoessa. 

Ordinaryn retinoidit maksavat muuten alle kympin puteli. Kannattaa tutustua, edullinen ja toimiva ihonhoitosarja :) 

Elintavat vaikuttavat tietenkin eniten, eli vaikka kuinka lätkisi voiteita naamaan ja jumppaisi kasvoja, se ei auta jos polttaa, juo, syö epäterveellisesti eikä liiku. 

Vierailija
167/1202 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vinkki kaikenikäisille laihduttajille: rasvaa ja kosteuta vartalon ihoa. Olen ihan varma, että se auttaa ihoa palautumaan ja kutistumaan enemmän kasaan kuin jos ihon annetaan huutaa kuivuuttaan.

Kuivaharjaus tekee iholle myös hyvää. Samalla se edistää lymfanesteen liikkumista kehossa. Tämä poistaa turvotusta. Miksi koiria ja hevosia harjataan kiiltäviksi? Niinpä :)

Hieronta silloin tällöin tekee myös hyvää.

Mä en ymmärtänyt mitä tarkoitit tuolla koira/hevos-kommentilla?

Harjaaminen lisää verenkiertoa ja näin karvatkin kasvaa kiiltävämmiksi. Hierominen parantaa verenkiertoa ja saa ihon näyttämään terveemmältä.

Kuivaharjaus voi myös saada aikaan rikkoutuneita pintaverisuonia.... eli ei kannata hirveasti harjailla jos on taipumusta sellaiseen. Itse harjasin yhteen aikaan päivittäin (hellävaraisesti) eikä sillä ollut muuta vaikutusta kuin ne verisuonet. Lopetin harjauksen, ihan turhaa hommaa. 

Ei myoskään kannata verrata ihmisen ihoa eläimen turkkiin. Eri asia.

Vierailija
168/1202 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei tee mitään nuista ja iho näyttää paremmalta aina ?

Kyllä miehetkin käyttää hoitoja nykyään tosi paljon. Ja päivittäinen sheivaaminen on "kuorinta".

Vierailija
169/1202 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

C-vitamiinivoide tai -seerumi on kyllä tehokasta, mutta kannattaa aloittaa käyttö varovasti. Sama juttu retinolin kanssa.

Mulla on rasvainen, paksu iho, joka ei vähästä hätkähdä, ja olen käyttänyt monia eri happoja, mutta The Ordinaryn C-vitamiinivoide (Vitamin C Suspension 30% in Silicone) oli todella ytyä jopa minulle!

Olin aluksi typerä ja levitin voidetta ihan liian ronskisti (liian iso määrä ja myös herkille alueille), ja se kirvely oli sietämätöntä! Onnistuin polttamaan suun seudun ja silmänympärykset... Mitään pysyvää vahinkoa ei onneksi tullut, mutta olihan se ikävää sen pari päivää, kun naama punoitti ja iho kuoriutui.

Joten kannattaa aloittaa C-vitamiinin käyttö varovasti: todella pieniä määriä ja välttäkää silmien ympärystää sekä suun ja nenänpielien seutua. Retinolinkin kanssa pitäisi aloittaa miedoimmasta mahdollisesta pitoisuudesta.

Vierailija
170/1202 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se botox silti terveellistä ole. Hermoja lamaava myrkky. Jos laitetaan vaikka otsaan poistamaan ryppyjä niin et välttämättä pysty enää liikuttamaan otsasi lihaksia, onko se sitten tervettä? ja mistä sitä tietää vaikka nämä täyteaineet aiheuttaisi syöpää... yhdessä vaiheessa oli buumi että otetaan silikoonitissit... no nykyään moni julkkis poistaa silikoonitissinsä kun tullut tutkimustietoa että voi syöpää aiheuttaa.

Silikonit on eri asia, ne eivät lähde elimistöstä millään, edes maatumalla. Naiset poistattaa niitä maailmalla nyt lymfoomapelon takia, koska BIA-ALCL rintaimplanttilymfooma on yleistynyt todella paljon ja siihen on kuollut eri ikäisiä naisia. Tuo salakavala lymfooma ei muistuta rintasyöpää vaan alkaa keuhkokivuilla eli rintaa puristaa ja yskittää, lähinnä kuin keuhkoputkentulehduksessa. Sen jälkeen kasvaimet ilmenevät sisäelinten lähellä ja alkavat painaa niitä enemmän ja enemmän kun suurenevat eikä niitä välttämättä pysty leikata. Kamalan kuuloinen tauti. Nykyään ne jotka kohottaa rintojaan, teettävät sen omalla luomurasvallaan eikä implanteilla ja koska turhaa muovia pitäisi välttää maailman pelastamiseksi muutenkin.

Täyteaine eli hyaloronihappo poistuu elimistöstä vähitellen, se on sitäpaitsi sokeriyhdiste jota meillä on elimistössä luonnostaan. Hyaloronihappo pitää ottaa siihen erikoistuneella klinikalla, ja sen pakkauksen sinetti avataan asiakkaan nähden. Netissä myydään vaikka mitä myrkkyä täyteaineiden nimissä, osassa kopioista on ollut tutkimusten jopa lasinpesunesteitä tai sementtiyhdisteitä. Täyteaineissa pätee se että mitä hintavampi klinikka, sen varmempia ja turvallisempia aineita käyttävät. Halvalla ei saa hyvää.

Botox vaikuttaa vain siihen lihakseen johon se pistetään. Minulla on lihasperäinen migreeni joten siksi botox auttaa tämän tyypin migreeniin. Ei kuitenkaan pystytä lupaamaan että se auttaisi kaikille jotka sitä laitattaa. Botox on alunperin kehitetty lääke migreenin hoitoon, ja sitä on tutkittu vuosikymmenet eikä se ole tutkimusten mukaan aiheuttanyt syöpää.

Joillain elimistö alkaa tekemään botoxille vasta-aineita joten se ei enää toimi tai pistoksen vaikutus lakkaa nopeammin kuin ennen. Huono juttu niille jotka sitä oikeasti tarvitsevat esim kuten migreeni ja dystoniasta kärsivät. Dystonia aiheuttaa lihasten tahdosta riippumattomia, toistuvia ja nykiviä liikkeitä tai lisääntyneen lihasjänteyden aiheuttamia pysyviä virheasentoja. Dystonialle on tyypillistä oireiden paheneminen tahdonalaisen liikkeen aikana. Botuliinipistokset auttavat.

Vierailija
171/1202 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että luonnostaan rasvainen ns T- alue vähentää ryppyjä. En käytä mitään rasvoja paitsi suihkun jälkeen apteekin perusrasvaa eikä minulla 47- vuotiaana juurikaan ole ryppyjä. En koskaan edes puhdista ihoa millään aineilla. Kerran viikossa saunan yhteydessä mineraalisuolalla kuorinta (Meine Base).

Olen koko ikäni välttänyt aurinkoa koska siinä tulee huono olo. Olen liikkunut aina ja paino ei ole heitellyt. Raskauksistakaan ei tullut raskausarpia (geenit?). Monipuolinen ruokavalio. Ei ole helttaa, ei alleja.

Vierailija
172/1202 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan turhaa tuhlata rahojaan kaikenmaailman voiteisiin. Miksi rikkaat käy veitsen alla jos nämä voiteet toimisivat. Ainut mikä auttaa on hyvät geenit ja aurinkosuoja ja pysyminen poissa auringosta. Miesten pitäisi näyttää paljon vanhemmilta kuin samanikäisten naisten koska eivät käytä 10 eri hoitotuotetta. Naiset vaan menee helpommin mainosten perässä kerta toisensa jälkeen.

Miehillä on paksumpi iho ja erilainen hormonitoiminta, joten ihonsa pysyy nuorempana, jos heillä vain on terveelliset elämäntavat, sillä moni nainen on kyllä tavannut niitäkin ikäisiään miehiä, joita on luullut itseään 10-15 vuotta vanhemmaksi... 

- tosin miehille tulee vanhuus lopulta kertarysäyksenä, monilla miehillä myös tietyt ilmerypyt usein syviä, vaikka muuten iho olisi hyvä ja nuorekas.

Miesten parranajon sanotaan myös toimivan naisten tekemien kuorintojen tapaan.

Vierailija
173/1202 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henk.koht. suhde Jeesukseen??🙄

Uskosta saatu sisäinen ilo ja rauha - mitä monilla uskovaisilla on, kaikista vaikeuksistakin huolimatta. 

Silmiin asti ulottuva hymy muuten kaunistaa aivan jokaista ihmistä - ja jos on oma aito itsensä ja kunnioittaa läheisiään, niin muiden on myös helpompi olla tällaisen ihmisen seurassa. Oli ikä mikä tahansa.

Vierailija
174/1202 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alunperin botoxia käytettiin karsastavien silmien hoitoon, ts, spasmissa oleva lihas rentoutettiin jolloin stereonäkö toimii taas. Sen jälkeen sitä läytettiin yliaktiiviseen rakkoon ja dystoniaan. Usan FDA hyväksyi 2010 migreenin hoitoon.

Botuliini on yksi tappavimmista aineista maailmassa, joten on ihan hyvä että aikoinaan keksittiin että nitraatti estää bakteerin kasvun lihatuotteissa.

Vierailija
175/1202 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnellinen nainen kirjoitti:

Frantsilan tuotteet ovat loistavia. Monenlaisten kokeilujen jälkeen en vaihda enää niitä! Atoopikkona ollut erityishaasteita. Muutoin luotan ajoittaiseen kevytpaastoon, sokeriherkut pois. Iho kirkastuu. En ole koskaan käyttänyt alkoholia (viinilasillinen pari krt/v max) enkä ole polttanut. ulkoilu/liikunta virkistävät ja ihokin kiittää. Minulle myös henk.koht. suhde Jeesukseen, rukous ja raamatunluku ovat osa kokonaisvaltaista henkis-hengellistä hyvinvointia. Mielenrauha ja levollisuus näkyvät kyllä olemuksesta. Sain nuorimmaisen lapsemme vasta 43-vuotiaana ja silloin minua vierustoveri luuli vähän päälle kolmikymppiseksi, eikä millään meinannut uskoa ikääni todeksi, eli jotain kai olen tehnyt oikein ja toki myös geenit vaikuttavat. Äitini ja tätini ovat olleet siloposkia ja nuorekkaita tosi iäkkäiksi:)

Frantisilan kuorintavoide, jossa piitä/piikiveä on ollut ainakin aikoinaan todella hyvä, mikäli sitä vielä valmistetaan.  Kun huolellisesti hieroi sillä pyörivin liikkein, niin iho näytti siltä kuin olisi ollut jossain kasvohoidossa, kun eloton ja kuiva pinta oli poissa  - sopi esim. ennen juhlia tehtäväksi.  

Apteekeissa Vichyn tuotteet hyviä - samoin kotimaisella Lumenella sekä Herbinallakin; esim. kasvojen pesuaineet, on paljon hyviä tuotteita.

Vierailija
176/1202 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei tee mitään nuista ja iho näyttää paremmalta aina ?

Kyllä miehetkin käyttää hoitoja nykyään tosi paljon. Ja päivittäinen sheivaaminen on "kuorinta".

Miehet ottaa botoxiakin, muutaman kerran on otsat pohkuraisina tullut 40-50 v ihan normaalin näköisiä miehiä vastaan klinikan käytävillä kun olen tullut laserkasvohoidosta  :) Eivät vaan kerro muille, eivätkä ota övereitä.

Vierailija
177/1202 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut että luonnostaan rasvainen ns T- alue vähentää ryppyjä. En käytä mitään rasvoja paitsi suihkun jälkeen apteekin perusrasvaa eikä minulla 47- vuotiaana juurikaan ole ryppyjä. En koskaan edes puhdista ihoa millään aineilla. Kerran viikossa saunan yhteydessä mineraalisuolalla kuorinta (Meine Base).

Olen koko ikäni välttänyt aurinkoa koska siinä tulee huono olo. Olen liikkunut aina ja paino ei ole heitellyt. Raskauksistakaan ei tullut raskausarpia (geenit?). Monipuolinen ruokavalio. Ei ole helttaa, ei alleja.

Geeneillä - sekä elämäntavoilla ja elämänkohtalollakin, esim. onko ollut paljon vaikeuksia elämässä - on paljon vaikutusta ulkoasuun, minkä voi havaita esim. vanhuksista. On hyväkuntoisia yksikymppisiä, joilla on myös hyvä iho kautta koko vartalon ja toisaalta sitten 60-70-vuotiaita, jotka jo todella ryppyisiä ja muutenkin todella huonokuntoisia; geenit kyllä varmasti näyttelevät tässä yllättävän suurta osaa.

Vierailija
178/1202 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan itse käyn ottamassa laserkiinteytystä 2-3 kertaa vuodessa.

Alakasvoihin ja kaulaan enimmäkseen. Pysyneet tiukkoina kun ipl ja laser elvyttää ihoa tuolta syvempää. Kuumottaa vaan vähän ja punottaa max. tunnin kaksi. Parisataa euroa kerta.

Seuraavaksi menen poistattamaan laserilla pintaverisuonirykelmiä sääristä ja reisistä, ja Cryolipolla lähtee ylimääräiset sitkeät läskit joihin ei jumpat auta eli eli kylmäkäsittelyllä rasvankiteytystä sisäreisiin ja alavatsaan, olen käynyt aiemmin 2 vuotta sitten ja silloin niistä täsmäkohdista lähti monta senttiä.

terveisin, 48v

Vierailija
179/1202 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvopilates roikkumiseen, Baba de Caracolin etanavoide nuorentaa ihon ja hävittää maksa läiskät, islantilainen ihmeseerumi Bioeffect iltaisin (teho todistettu ja myrkytön), normaalipainoon laihduttaminen, lisäaineiden välttäminen, luomulaatuiset ja mahdollisimman vähän aineosia sisältävät rasvat (eli ei myrkkyjä), kuivaharjaus kiinteyttää se on todistettu - lisää ihon omaa kollageenin tuotantoa. Jos sielu kestää, niin rasvaa naamasi miehesi spermalla. Miehen spermasta valmistetut kosteusvoiteet on todella kalliita. Älä ota botoksia tai laserhoitoa. Kannattaa selvittää mitä voi pahimmillaan käydä.

Vierailija
180/1202 |
06.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala vegaaniksi, juo vihreää teetä paljon. Ei tupakkaa, alkoholia, stressiä tai aurinkoa. Itse kun jäin työttömäksi ei tarvinnut enää käyttää peiteväriä tummiin silmien alusiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä