Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt siskot auttakaa mua pitämään pääni!

Vierailija
21.07.2013 |

Nakkasin just pihalle loisen. Tai just ja just, muuan tunti sitten. Olemme olleet yhdessä vuoden verran. Miehelle on normaalia kadota neljäksi päiväksi ryyppäämään. Minä töissä käyvänä en yleensä nuku noina aikoina, koska pelkään, että hänelle sattuu jotain...(on saanut aivoverenvuodon ja epilepsian sen seurauksena).

Miehelle on normaalia myös, että lähtee kylään ja viihtyy siellä vaikka 15 tuntia kuten eilen.

Tänään katkesi sitten se niin kuuluisa kamelinselkä. Ehkä osansa mun pms oireillakin, mutta nakkasin miehen kaikki tavarat ulos ja kun tuli oven taa niin sisälle ei ollut enää asiaa.

Meillä oli saunaan meno klo 15, mies tuli klo 16. Minä jo saunoneena, ensin miestä odottaneena kertakaikkiaan räjähdin. Ei mun lopun elämän tarvi olla tämmöistä, ainaista odottamista ja pelkäämistä? Viimeinen niitti oli ehkä pieni, mutta niin merkittävä minulle.

Saisiko tukea, pliis!

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kenenkään tarvitse sietää jatkuvasti katoamistemppuja tekeviä miehiä. Eli ihan oikein teit, sillä olet ansainnut parempaa.

Vierailija
2/23 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kauan oot jaksanut moista!! Onhan sulla kaikki asunnon avaimet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä miksi olet katsonut tuota vuoden...Anteeksi, mutta en osaa tukea tyhmää, joka luulee miehen muuttuvan.

Vierailija
4/23 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä rehellisesti ymmärrä miksi olet tuollaisen ottanut alunperinkään, mutta parempi myöhään kun ei millonkaan!

Vierailija
5/23 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis menit saunaan klo 15, saunoit, peseydyit, kuivattelit, sitten keräsit kaikki miehen tavarat, pakkasit ne ja roudasit ovesta ulos, ja olit valmis ennen neljää? Miehellä taitaa olla aika vähän tavaraa ja sinä hyvin nopea saunoja.

Vierailija
6/23 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein teit. Muuten olisit odottanut ja pelännyt lopun elämääsi

Vierailija
7/23 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vain käytti sua hyväkseen.

Vierailija
8/23 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 18:08"]

En kyllä ymmärrä miksi olet katsonut tuota vuoden...Anteeksi, mutta en osaa tukea tyhmää, joka luulee miehen muuttuvan.

[/quote]

Niinpä. Mies on aivan ihana selvinä kausinaan, ehkä siksi. Ja ne ainaiset lupaukset jotka eivät ole ikinä vielä toteutuneet. Mutta nyt riitti. Antakaa voimaa mulle, mulla on heikko kohta tätä miestä kohtaan ja se on rakkaus, rkle! Ei jaksa enää!

ap

Vierailija
9/23 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin teit. Joskus on vaan pakko ajatella pelkästään  itseään. Et sä jaksais tuollaista koko elämääs. Harvoin tuommoiset muuttuu. Etsit vaan uuden miehen. Tsemppiä!

Vierailija
10/23 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 18:16"]

[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 18:08"]

[/quote]

Niinpä. Mies on aivan ihana selvinä kausinaan, ehkä siksi. Ja ne ainaiset lupaukset jotka eivät ole ikinä vielä toteutuneet. Mutta nyt riitti. Antakaa voimaa mulle, mulla on heikko kohta tätä miestä kohtaan ja se on rakkaus, rkle! Ei jaksa enää!

ap

[/quote] Tarkoitatko tosissasi, että olet mielestäsi löytänyt hyvän miehen ...uskomatonta mitä postaskaa. Ole tyytyväinen, että mies on ulkona, ainoa fiksu tekosi vuoteen.

Vierailija
11/23 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sinä rakastat miestä ja mies rakastaa viinaa!

Vierailija
12/23 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 18:14"]

Siis menit saunaan klo 15, saunoit, peseydyit, kuivattelit, sitten keräsit kaikki miehen tavarat, pakkasit ne ja roudasit ovesta ulos, ja olit valmis ennen neljää? Miehellä taitaa olla aika vähän tavaraa ja sinä hyvin nopea saunoja.

[/quote]

Jos pitää rautalangasta vääntää, niin joo. Odotin miehen tulevan, kuten puhe oli klo 14 kotiin. Klo 15 ei ollut vielä kotona. Lähdin saunaan. Olen pikasaunoja, 5 minuuttia kuumaa löylyä ja sekin maaten tai lähtee taju. Tulin saunasta n. klo 15.20. Pakkasin miehen kamat mitä mun luona oli ja se oli sitten siinä. Tyytyväinen?

ap

Vierailija
13/23 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti naiset, on olemassa miehiä, jotka eivät kertaakaan häviä mihinkään, edes juodessaan. Eivät tee pitkiä kyläreissuja, ellei niistä ole sovittu. Ap, sulla on käynyt huono tsäkä, olet löytänyt huonon miehen, et hyvää. Irti vaan: naps.

Vierailija
14/23 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea uuteen onnellisempaan ja itsenäiseen  elämääsi!

Vierailija
15/23 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein ap. Parisuhteessa pitää kunnioittaa molempia osapuoia ja se ei tarkoita sitä, että toinen saa mennä ja tulla miten sattuu ja olla pois kotoa pitkiä aikoja ILMOITTAMATTA.

Vierailija
16/23 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, kun otit elämässäsi ohjat omiin käsiin. Ei kenenkään tarvitse tuollaisessa suhteessa roikkua. Nyt kun sinun ei enää tarvitse odottaa ja pelätä, voit alkaa kehittää jotain mieleistä tekemistä itsellesi. Tsemppiä!

Vierailija
17/23 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin toimittu ap! Saanko ehdottaa että lopetat itsekin alkoholin juomisen kokonaan? Seuraavan parin vuoden aikana, älä ota yhtään miestä vaivoiksesi. Kun olet oppinut selvän elämän, et enää huolikaan juoppoja!

Älä sitten ota vastaan sen miehen puheluita ja tekstiviestejä. Poistat vain ne kaikki reippaasti. Älä myöskään kuuntele jos tämän ryyppykaverit tulevan sössöttämään kuinka hän on "tosshi hyvvä miesshhh, shiihs oikheessshti!".

Vierailija
18/23 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä juttu, nyt vain pysyt kovana ja et anna miehen lirkutella itseään takaisin. Oliko sinulla kaikki avaimet? Mitä meinasit tehdä kun mies alkaa soittelemaan, laittamaan viestiä, tulee oven taakse ja muita tylsää? Älä antaudu enää keskusteluihin, keskustelut on nyt keskusteltu, aikaa oli vuosi. Aloita uusi huolettomampi elämä, älä enää takerru vanhaan.

Vierailija
19/23 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille. Tiedän, että mies on nyt tulossa tänne. Ovi on lukossa ja avaimia ei ole hänellä. Tämä on minun oma asunto, miehellä oma vuokra-asuntonsa. Kohta on täällä, en aukaise ovea. Yritän olla avaamatta, vaikka kuinka säälittävältä kuullostaisi. Voimia antakaa!!!

ap

Vierailija
20/23 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun olisi pitänyt lähteä leffaan ja jättää mies tyhjän asunnon ovea kolkuttelemaan. Kannattaa alkaa heti elämään ja lähtemään ulos vaikka terassille.