Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt siskot auttakaa mua pitämään pääni!

Vierailija
21.07.2013 |

Nakkasin just pihalle loisen. Tai just ja just, muuan tunti sitten. Olemme olleet yhdessä vuoden verran. Miehelle on normaalia kadota neljäksi päiväksi ryyppäämään. Minä töissä käyvänä en yleensä nuku noina aikoina, koska pelkään, että hänelle sattuu jotain...(on saanut aivoverenvuodon ja epilepsian sen seurauksena).

Miehelle on normaalia myös, että lähtee kylään ja viihtyy siellä vaikka 15 tuntia kuten eilen.

Tänään katkesi sitten se niin kuuluisa kamelinselkä. Ehkä osansa mun pms oireillakin, mutta nakkasin miehen kaikki tavarat ulos ja kun tuli oven taa niin sisälle ei ollut enää asiaa.

Meillä oli saunaan meno klo 15, mies tuli klo 16. Minä jo saunoneena, ensin miestä odottaneena kertakaikkiaan räjähdin. Ei mun lopun elämän tarvi olla tämmöistä, ainaista odottamista ja pelkäämistä? Viimeinen niitti oli ehkä pieni, mutta niin merkittävä minulle.

Saisiko tukea, pliis!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin tehty, AP!

Asutko sä kerrostalossa vai rivi-/omakotitalossa? Pääseekö mies ovelle asti iltaan asti, vai onko rappukäytävä, jonka alaovi lukitaan jossain vaiheessa?

MIksi se mies on tulossa sinne, jäikö vielä kamoja, vai tuleeko vain pyytämään uutta mahista? Sähän tiedät, että me siskot ei haluta sun antavan sille moista.

Tsemiä, AP!

Vierailija
22/23 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kuulla, miten ilta kääntyi. Miten menee, AP?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piditkö pääsi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi