Tosi isorintaiset , mitä miehesi tykkää
Kommentit (69)
joo ennen oli 75 c/d ja kiloja tullut ja kaksi imettänyt reilun vuoden per lapsi.. tuloksena 85-90F ja aivan liian isot, mikään takki tai paita ei istu kauniisti, ei mene rinnan päältä napit eikä vetoketjut kiinni.. inhoan uusien vaatteiden etsimistä sillä rinnat ei mahdu,, menee muuten 42 tai 44 koon vaatteet mutta tissien kohdalta kinnaavat liikaa,, sit saa etsiä 48 ja isompia telttoja.. muodottomia vaatteita vaikka toivoisin tyköistuvia vyötärön esiin tuovia vaatteita löytäväni.. mies rakastaa rintojani, ja toivoo että vaikka laihtuisin niin tissit pysyisi yhtä isona, tuskin, ne kyllä lerpahtaa patalapuiksi jos kymmeniä kiloja laihtuisin joku kaunis päivä. haaveilen pienennyksesta ja kohotuksesta jotta vartalo olisi nuorekkaampi ja sopusuhtainen, ikää nyt 31 v ja mitta soliskuopasta nänneihin 31 ja 34 cm.. itku..
[quote author="Vierailija" time="23.07.2013 klo 19:12"]
joo ennen oli 75 c/d ja kiloja tullut ja kaksi imettänyt reilun vuoden per lapsi.. tuloksena 85-90F ja aivan liian isot, mikään takki tai paita ei istu kauniisti, ei mene rinnan päältä napit eikä vetoketjut kiinni.. inhoan uusien vaatteiden etsimistä sillä rinnat ei mahdu,, menee muuten 42 tai 44 koon vaatteet mutta tissien kohdalta kinnaavat liikaa,, sit saa etsiä 48 ja isompia telttoja.. muodottomia vaatteita vaikka toivoisin tyköistuvia vyötärön esiin tuovia vaatteita löytäväni.. mies rakastaa rintojani, ja toivoo että vaikka laihtuisin niin tissit pysyisi yhtä isona, tuskin, ne kyllä lerpahtaa patalapuiksi jos kymmeniä kiloja laihtuisin joku kaunis päivä. haaveilen pienennyksesta ja kohotuksesta jotta vartalo olisi nuorekkaampi ja sopusuhtainen, ikää nyt 31 v ja mitta soliskuopasta nänneihin 31 ja 34 cm.. itku..
[/quote]
no ei tuo kyllä kovin kivalta kuulosta omata noin suuria rintoja :/ pitäisi itse teetättää vaatteetkin.. kallista hommaa olisi, ja vielä kun ei taida "perusliikkeistä" liivejäkään löytyä? ja eipä sinun kuulosta tarvitsevan kovinkaan paljon laihdutusta harkita..
t. viesti43
Tykkää ja koko 75/dd, ja tykkää mielestäni vähän liikaa, koska rinnat ovat veltostuneet hieman ja pienentäisin ne mielelläni tai laihduttaisin joku 5-10kg, mutta mies kumpaakin "toimenpidettä" vastaan, aiemmin oli c-kupit ja niihin ei koskaan kiinnittänyt erityistä huomiota. Laihdutus/leikkaus-juttuihin kommentoi vain lähinnä sitä, että tuhoan naisellisuuteni näillä ja hän pitää kropastani. Mutta kun itse en pidä, tissit muuhun kroppaan nähden huomiota herättävän isot ja omasta mielestäni juntitkin. Lisäksi oikein vaatteita ei löydy, paitsi teltta-malleja.
On aika surullista että täällä tsempataan naisia jotka häpeää omia rintoja (isoja tai pieniä) uskottelemalla että miehet tykkää niin kovasti??!! Siis, mitä hemmetiä?! Siitäkö teidän elämän ilonaiheet ja onnellisuus on kiinni. On tosi pahasti asiat...
Tykkää kuten suurin osa muistakin miehistä. Ongelmalliset ovat itselleni koska inhoan miesten tuijotusta ja kurvit ovat aika hankalat treenatessa. Esim. kunnon urheiluliivejä on lähes mahdoton löytää!
Itsellä ei tosiaan ole mitenkään _tosi_ isot, kuppikoko 70D, mutta tähän vartaloon kuitenkin sen verran huomiotaherättävät, että ilmaisia juomia saa. Mikäli joku sitä täällä piti jonain mittarina :D Oma mies tykkää rinnoistani, varsinkin isoista nänneistä. Mutta enemmän vielä mun muhkeesta pepusta, yhdistettynä kapeeseen vyötäröön ja leveisiin lanteisiin. Kyllä, pidän vartalostani nykyään, nuorempana luulin että muodokkuus on lihavuutta. :)
N24
[quote author="Vierailija" time="23.07.2013 klo 19:21"]
On aika surullista että täällä tsempataan naisia jotka häpeää omia rintoja (isoja tai pieniä) uskottelemalla että miehet tykkää niin kovasti??!! Siis, mitä hemmetiä?! Siitäkö teidän elämän ilonaiheet ja onnellisuus on kiinni. On tosi pahasti asiat...
[/quote]
tässä taidettiin kysyä vain että mitä muiden miehet tuumaa asiasta.. tsempata mihinkään, mutta kyllä yksi mies minulta kysyi eräs päivä että miksi naiset tahtovat nykyisin poistattaa rintansa.. enpä osannut sanoa, luuli varmaan minua sellaiseksi :)
entä kuinka moni nainen on tyytyväinen miehensä rintalihaksiin ;)
Jatkokysymys; onko teillä rikas mies?
[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 22:04"]
[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 22:03"]
en tiedä miksi vaivaannuin ottamaan huonon kännykkäkuvan, mutta tässä on :)
Kirjoitin ketjuun ensimmäistä kertaa kokoni, jollakin muullakin sama koko näköjään
-36-
[/quote]
se linkkikin ois kannattanut laittaa :D
-36/37-
[/quote]
Oho , nyt on uskottava !
Voi herran jestas sentään. Kertoo kyllä siitä, miten urpoja miehet on, jos isojen rintojen takia saa ilmaisia juomia ;) :).
pitää olla hyvässä suhteessa muuhun kroppaan nähden , että tissit erottuu kunnolla kropasta.
mikä lienee tosi-ison ja ison raja ?
[quote author="Vierailija" time="23.07.2013 klo 19:21"]
[/quote]
No en tiedä sinusta, mutta itse ainakin koen pientä mielihyvää mikäli tiedän olevani nätti tai/ja hyvävartaloinen. Siis muidenkin kuin omasta mielestäni.
aivan tajuttoman ihanat on isot luomurinnat.
J kuppi.Mieheni on kyllä enemmän pyllymiehiä. :)
Kuppikokoni Changella on 60K, Wonderbralla 60I ja Freyalla 60H.
Ja kyllähän mies tykkää : ) Outoa olisi seurustella jonkun miehen kanssa, joka niistä ei pitäisi. Oli se kohta sitten mikä hyvänsä vartalossani.
[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 22:04"]
[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 22:03"]
en tiedä miksi vaivaannuin ottamaan huonon kännykkäkuvan, mutta tässä on :)
Kirjoitin ketjuun ensimmäistä kertaa kokoni, jollakin muullakin sama koko näköjään
-36-
[/quote]
se linkkikin ois kannattanut laittaa :D
-36/37-
voi juma , pieni ympärys ja noin valtava kuppikoko.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 21:16"]
[quote author="Vierailija" time="21.07.2013 klo 16:33"]
Kyllä kai tuo ihan tykkää vaikkei mitään ylisanoja käytäkään. Kuppi on joku J. Omasta mielestä on liian isot.
J-K90 isot pitää olla ,voi uppoutua tissien väliin.
Miehen mielestä esim. A-C-kupin rinnat on aivan mitättömän kokoiset, kun on tottunut näitä mun tissejä katselemaan :D
[/quote]
Sama täällä mun miehenkans :D Pitää olla isot!
[/quote]
minulla on 75C ja isoina pitää :D missä vika? mutta minua kiinnostaa tietää että onko se selälle rankkaa omata esim. F koon rinnat?