Ihan oikeesti, en ostaisi lapselleni Molo merkkisiä vaatteita.
Sen verran tuo ruma nimi häiritsee, että en ole edes katsonut miltä vaatteet näyttää, en kehtaisi sanoa sitä ääneen kenellekään :) Ostin pojille molo-vaatteet :)
Sit se matkalippu taivaaseen? Se kuulostaa kans aika karulta, tulee mieleen että onko enne jos laitan lapsen päälle tuollaisia vaatteita, jääkö heti auton alle tai jotain?
No en kyllä harrasta mitään merkkivaatteita muutenkaan.
Kommentit (16)
Molo on kieltämättä huvittava nimi näin suomalaisittain, mutta kyllä meillä tytöllä on muutamia kyseisen merkin vaatteita ollut.
Ticket to Heaven vaatteita sen sijaan en tule koskaan ostamaan, vaikka ne kauniita ovatkin. Nimi on lastenvaatemerkiksi niin mauton, että ei kiitos meille!
Eiks tää ole jo vähän vanha juttu?
Vau, aloittaja varmaan luuli olevansa jotenkin Elli Originelli! *peukku*
No vanha tavallaan, mutta ajankohtainen kuitenkin taas jos vilkaisee lastenvaateblogeja. Jokaisessa esitellään samat kuvat Molon tulevasta talvimallistosta.
Minua helpottaa asia että nimi lausutaan Muulu.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2013 klo 22:43"]
Minua helpottaa asia että nimi lausutaan Muulu.
[/quote]
Minä olen aina kuvitellut että lausuttaisiin Moulou.
Minäkään en ostaisi, tosin siitä syystä että shoppailuhullu sukulaiseni ei Facebookissa muusta puhukaan kuin Molosta ja Ticketistä ja missä on ale ja mitä on taas tullut osteltua ja kyllä luottokortti on vinkunut, hih hih.
No, en kuvitellut että joku ei olisi ajatellut tai jopa tänne kirjoittanut samaa, mutta tuli taas mieleen kun oli sivulla monta aloitusta moloista :)
ap
Noi Molot on kyllä hirveän nimensä lisäksi rumia ja kalliiita...
En tiedä millä kielellä sanotaan moulou mutta täällä meillä Tanskassa puhutaan muulusta.
Nimi tulee kahden eri ihmisen nimen alkutavuista ja nimet ovat tanskalaisia, siitä se muuluu tulee.
Harmi, jos pitää jättää kauniit laatuvaatteet ostamatta kun nimi ei miellytä.
ps. Molon vaatteita on ollut jo niin pitkään, että tuskin kukaan suhtautuu siihen enää muuna kuin laatuvaatteiden merkkinä
[quote author="Vierailija" time="23.07.2013 klo 11:40"]
Harmi, jos pitää jättää kauniit laatuvaatteet ostamatta kun nimi ei miellytä.
ps. Molon vaatteita on ollut jo niin pitkään, että tuskin kukaan suhtautuu siihen enää muuna kuin laatuvaatteiden merkkinä
[/quote]
Mulle ei ole mitään merkitystä onko se laatuvaate vai ei, ja en olisi kuullutkaan siitä jos en täältä olisi lukenut noita monia otsikoita, meidän lapsille ostetaan vaatteet marketista. Ei mitään järkyttävän kalliita, ensinnäkään ei olisi varaa, ja toiseksi, keksin muutakin käyttöä rahoille kuin ostaa lapselle "liian kestäviä" vaatteita kun jäävät niin nopeasti pieneksi. ap
Mulla on ihan sama :) Tickettejä voin kyllä ostaa, se ei mua haittaa ja merkkivaatteita käytetään. Mutta se, että lapsen rinnuksissa lukee "MOLO" on mulle liikaa!