Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin iltamyöhään onkin oikeastaan aika kätsy siivota kun vauva nukkuu!

Vierailija
20.07.2013 |

Tykkään kyllä mieluummin tehdä kotityöt aamulla mutta eihän siitä tuu mitään kun vauva ei viihdy sitterissä juurikaan,heti alkaa huuto jos mamma katoaa näkyvistä.

nyt vaihdoinkin suunnitelmaa ja imuroin,moppasin,pyykkäsin,järjestin keittiön ja kaappeja,laittelin pyykit jne IHAN RAUHASSA :D nyt sain hommat tehtyä ja siirrynkin telkun ääreen.

Miten mä en ole tätä aiemmin tajunnut? Mies kaiken lisäksi tekee paljon iltavuoroa joten aika tylsääkin on iltaisin,jos ukko ois kotona niin tuskinpa sillon aikaani käyttäisin siivoukseen :) 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin sitä pikkuhiljaa oivaltaa :) Vähitellen oppii myös tekemään useita sioita rinnakkain ja tajuaa, että itseekseen jylläävien koneiden vieressä ei tarvitse seisoa vahdissa.

Esimerkiksi aloitan aamuni niin, että laitan TV:n auki ja kuuntelen uutisia, puuron kattilaan hautumaan, pyykkikoneen pyörimään, tyhjennän tiskikoneen ja täytän niillä astioilla jotka eivät illalla mahtuneet. Samaan aikaan voin pitää konettakin auki ja vilkuilla kavereiden kuulumisia Facebookista.

Pyrin tekemään pakollisista töistä KIVAA niin, että olen vienyt kodinhoitohuoneeseen pienen radion. Kuuntelen musiikkia kun viikaan ja ripustan pyykkejä kuivauskaappiin. Tai jos ripustan telineeseen, kannan sen olohuoneeseen ja katson samalla telkkaria. Palkitsen itseäni aikaansaannoksista kukkakimpulla olohuoneen pöydällä tai vaikka uudella kaitaliinalla.

Vauvat olen kuljettanut mukana sitterissä, vaunuissa, matkasängyssä sitä mukaa, kun olen vaihtanut huonetta. Pienelle voi pitää juttua yllä ja silitellä ohi mennessään, on tyytyväinen kun saa katsella äidin touhuja.

Vierailija
2/9 |
20.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo siis tottakai teen perushommia päivisinkin,tiskarit ja pyykit ja ruoanlaitot.Nyt vaan oli aika reippaasti petivaatetta ym kun oli vieraita ja muutenkin tein kaikkea extraa :) ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan syventyä iltaisin kirjan ääreen, siksi meille ostettiinkin rintareppu! Vauva köllöttelee siinä tyytyväisenä katsoen maailmaa, kun äiti siivoaa :) Suosittelen!

Vierailija
4/9 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä yritän tehdä kotihommat silloin kun vauva on hereillä. Kun vauva nukkuu niin silloin käyn suihkussa, luen tai nukun itsekin.

Vierailija
5/9 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meilläkin rintareppu muttei ilmeisesti kovin hyvä sellainen ja kun vauva on lisäksi tosi painava,ei sitä kauaa jaksa siinä kanniskella..ap

Vierailija
6/9 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap millä pesit lattian?

Vierailija
7/9 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu ap

Vierailija